Dat wou ik ff horen. WIl gewoon ff een relaxt spel voor de Wii hebben om eens op te starten om te chillen en niet om als een gek voor de tv te zittenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag binnen gekregen, en ik ben aangenaam verrast.
Ziet er voor Wii begrippen erg goed uit, werkelijk prachtig rustgevende muziek en een lekker rustige besturing![]()
En hulde aan Dixons voor de vlotte levering (Maandagavond pas besteld, vanmiddag in huis)
Niet dus.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Gefixed.
Regel gewoon een normale tv of veresterker. Dan ben je meteen van al je gezeik afquote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is echt niet te geloven. Nu mag ik weer 30 pleuro uitgeven aan een SCART verdeler. Dit keer een fatsoenlijk apparaat.
Scart, Scart RGB, Composite, component, HDMI, VGA, SD, USB, S-video etcquote:Op donderdag 8 november 2007 00:54 schreef Ruzbeh het volgende:
20 ingangen? Dus aan de achterkant van je TV heb je 20 SCART aansluitingen?
Jeuz, heb je zo'n 240 inch plasma ofzo..quote:Op donderdag 8 november 2007 09:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Scart, Scart RGB, Composite, component, HDMI, VGA, SD, USB, S-video etc
Euh. Dat zijn gewoon een paar normale aansluitingen. En liever heb ik die wel, dan kan ik tenminste wat op mijn tv aansluitenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Anders zit je hele achterkant van je TV ja vol met aansluitingen![]()
wat heb je bv aan een usb poort op je TV?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Euh. Dat zijn gewoon een paar normale aansluitingen. En liever heb ik die wel, dan kan ik tenminste wat op mijn tv aansluitenVroeger had je mischien net een scart, maar dat is vroeger.
usbstick. foto's kijken etc.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
wat heb je bv aan een usb poort op je TV?
quote:Op donderdag 8 november 2007 09:55 schreef R_B het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.com/player/27584.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De IGN en gamespot review zijn ook al spoileramas.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
Bevat veel spoilers, die Gametrailer review...
Gametrailers zei 30 tot 40 uur in de review. Eurogamer stelt 15 tot 20 uur voor de eerste 60 sterren. Meer dan genoeg dus. Man, dit gaat een mooie tijd worden..quote:Op donderdag 8 november 2007 13:29 schreef Pronk het volgende:
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, is hoeveel uur er ongeveer nodig zijn om het spel (zonder alle sterren enz. te verzamelen) uit te spelen.
Met andere woorden, hoe groot is het spel eigenlijk?
8-12 uur met 60 sterren heb ik gehoord. Maar dan heb je de andere 60 sterren nog (en daar zitten schijnbaar nog wat lastige bij).quote:Op donderdag 8 november 2007 13:29 schreef Pronk het volgende:
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, is hoeveel uur er ongeveer nodig zijn om het spel (zonder alle sterren enz. te verzamelen) uit te spelen.
Met andere woorden, hoe groot is het spel eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nog eens goed nieuws!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Gametrailers zei 30 tot 40 uur in de review. Eurogamer stelt 15 tot 20 uur voor de eerste 60 sterren. Meer dan genoeg dus. Man, dit gaat een mooie tijd worden..
SMG
Dan heb je vast niet alle muntjes gehaald en geheime levelsquote:Op donderdag 8 november 2007 15:10 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dat is nog eens goed nieuws!![]()
Ik was in 3 a 4 uur door New Mario Brothers op de DS heen, dus dat was gewoon zonde van mijn Euries.![]()
Hoezo hebt die dat niet? In een uurtje kan je mario uitspelen zonder extra levels etc. dus het zou me niet verbazen als het in 4 uur uitspeelt met alle levels etc.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet alle muntjes gehaald en geheime levels
Zo gaat dat bij die Nintendospellen. Je kunt het einde van het spel bereiken lang voordat je alles gezien hebt.
Tjah dat wel.. maar had er over nagedacht, en opzich lijkt het me nieteens zo'n vette game.. Ik bedoel wát is er nu leuk aan om als een bijtje rond te vliegen.. Beetje gay.. Dus dat leek me de 50¤ tog niet waard..quote:Op donderdag 8 november 2007 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo zonde een week voor Mario Galaxy
zoek het niet om die te veranderenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:45 schreef De_Brandweer het volgende:
En toch je wii avatar nog hebben
Van mij hoef je niet weg te rennen hoor, maar dat je denkt dat een onderdeel in een Mario game een 'beetje gay' is zegt genoeg. Je had nooit een Wii moeten kopenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:55 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Tjah dat wel.. maar had er over nagedacht, en opzich lijkt het me nieteens zo'n vette game.. Ik bedoel wát is er nu leuk aan om als een bijtje rond te vliegen.. Beetje gay.. Dus dat leek me de 50¤ tog niet waard..
* Koentje3 rent weg en trekt een kogelvrij vest aan
Mensen die andere mensen vertellen wat ze wel en niet hadden moeten doenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet weg te rennen hoor, maar dat je denkt dat een onderdeel in een Mario game een 'beetje gay' is zegt genoeg. Je had nooit een Wii moeten kopen
Jij moet niet voor Ajax zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen vertellen wat ze wel en niet hadden moeten doen
Zat niet gaye games op de wii, oh wacht. ALLE WII GAMES ZIJN GAY![]()
![]()
Maarja ik ben een flikker dus ik vind het niet erg
Tjah normaal gesproken erger ik me ook totaal niet aan zulke dingen hoor.. echter in het geval van SMG had ik toch zoiets van.. nee.. laatste mario's die ik heb gespeeld waren nog 2D, en wil dat gevoel eigenlijk zowiso niet "verpesten" door 3d mario's te gaan doen..quote:Op donderdag 8 november 2007 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet weg te rennen hoor, maar dat je denkt dat een onderdeel in een Mario game een 'beetje gay' is zegt genoeg. Je had nooit een Wii moeten kopen
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef kipknots het volgende:
[..]
8-12 uur met 60 sterren heb ik gehoord. Maar dan heb je de andere 60 sterren nog (en daar zitten schijnbaar nog wat lastige bij).
Let op, grote spoiler
Toch wel voorspelbare spoiler IMOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn er vast niet veel die t halen![]()
quote:Beetje gay..
Omdat ik gehypt werd door mensen op FOK!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het enige goede Wii spel, samen met Metroid en Zelda, en hij vindt het gay. Waarom heb je dan uberhaupt een Wii gekocht.
En voor Mario at the Olympics wel, enquote:Op donderdag 8 november 2007 20:52 schreef Enchanter het volgende:
Vanimiddag Mario en Sonic at the olympics en Raving Rabbids 2 ge-preordered.
SMG sla ik over, geen tijd voor
![]()
Mission: Accomplished.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:14 schreef Koentje3 het volgende:
Omdat ik gehypt werd door mensen op FOK!
(ruzbeh![]()
Als je vrienden hebt wissel je mario en sonic om met RRR2, die game ownt namelijk echt hardquote:Op donderdag 8 november 2007 21:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En voor Mario at the Olympics wel, enRayman Raving Rabbids 2
ook
Sorry, ik heb een hekel aan Rayman sinds Raving Rabbids
![]()
Zoiezo:
Super Mario Galaxy>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Mario at the olympics>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Rayman Raving Rabbids 2
Sorry
van IGN.quote:And there's the overall difficulty -- a little too easy to 60 stars and to defeat bosses for my tastes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |