nu eerst 18 maand wachten omdat ze zo lang niet op voorraad zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 07:23 schreef christvs het volgende:
Jaja mensen!
Ik heb gisteravond na veel pijn en moeite een Wii kunnen bestellen bij Bart smit![]()
![]()
Heb er al zin in!
Viel mij ook op. Maar het is wel leuk om te zien hoe nintendo eindelijk aan wat promotie doet. Helemaal als ze net voor de metroid commercial die wazige PS3 reclame plaatsen.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:58 schreef Devolution het volgende:
Viel me net op dat in die nieuwe reclame voor MP3 op tv, je de Wiimote mét maandverband ziet.
Zitten de kabels er goed stevig in?quote:Op woensdag 7 november 2007 01:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus een probleem met die nieuwe SCART verdeler (met knoppen).
Verbindingen scheiden werkt perfect enzo, maar heel af en toe krijg ik een verstoord beeld, en het is dan heel vaag en ook tijdelijk (een paar seconden).
Stel je voor dat dit m'n beeld is:
[ afbeelding ]
En dan af en toe wordt het een paar seconde zo ongeveer:
[ afbeelding ]
Ik wil weten of iemand hier bekend is met dit fenomeen en zo ja hoe de fuck los ik dit nou weer op.
Waarschijnlijk zijn je kabels nog steeds goedkope bagger kabelsquote:Op woensdag 7 november 2007 01:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil weten of iemand hier bekend is met dit fenomeen en zo ja hoe de fuck los ik dit nou weer op.
Dat viel mij ook al op! ik weet alleen niet of er in de vorige reclames ook al een maandverbandje om heen zatquote:Op woensdag 7 november 2007 00:58 schreef Devolution het volgende:
Viel me net op dat in die nieuwe reclame voor MP3 op tv, je de Wiimote mét maandverband ziet.
Ik vind em juist matig. Ik ben totaal niet dol op de architectuur op die planeet. Vind Bryo veel leukerquote:
't is voor mij de eerste Metroid Prime die echt speel. dus zoveel ervaring met Metroid planeten heb ik nog niet, maar ik vond Bryyo een beetje lineair. Elysia is voor mij nu echt een immens groot doolhof, heb geen idee welke kant ik op moet. geweldig!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind em juist matig. Ik ben totaal niet dol op de architectuur op die planeet. Vind Bryo veel leuker
Dat vind ik zo kut hequote:Op woensdag 7 november 2007 11:23 schreef BroesWillems het volgende:
heb geen idee welke kant ik op moet. geweldig!
Zullen we afspreken dat je niet meer reageert op Metroid-posts?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat vind ik zo kut heDat hele gevoel heb ik altijd als ik Prime speel, vreselijk
Dat is natuurlijk het eerste wat ik check.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zitten de kabels er goed stevig in?
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja. Ze zitten goed. Toffe grip.
Ze zijn dus iig al bezig met verzenden, weet ik voorlopig genoegquote:Op woensdag 7 november 2007 14:36 schreef newguy het volgende:
nope, waarschijnlijk gaan ze het lijstje af en hebben ze niet genoegwant ik heb ze nog steeds niet. Maar ja een gegeven paard weet je.
Ik natuurlijk KKquote:Op woensdag 7 november 2007 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Zijn er al mensen die de wii-mote hoezen hebben binnen gekregen?
Er zijn talloze HDMI kabels te koop hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:04 schreef ikookhier het volgende:
Zijn er trouwens nog steeds geen 3party hdmi kabels op de markt![]()
Voor de Wiiquote:Op woensdag 7 november 2007 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn talloze HDMI kabels te koop hoor.
Daarom vraag ik ook naar 3party hdmiquote:Op woensdag 7 november 2007 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe wil je HDMI aansluiten op de Wii dan?
Ja jij wel weer natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:38 schreef Chocobo het volgende:
Er wordt niet om gelogen!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=86873
10/10
[ afbeelding ]
Voor HDMI heb je ook een HDMI uitgang nodigquote:Op woensdag 7 november 2007 18:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook naar 3party hdmicomponent kabels zijn er wel,
die hebben volgens mij ook geen Wii ingang normaal gesproken![]()
ik kan het nartuurlijk helemaal verkeert hebben![]()
wil gewoon graag HDMI aan mn Wii![]()
Kon de games.fok review niet vindenquote:
Die is er ook nog nietquote:Op woensdag 7 november 2007 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kon de games.fok review niet vinden
Ik hoopte op een verloopkabelquote:Op woensdag 7 november 2007 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor HDMI heb je ook een HDMI uitgang nodig
Nartuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2007 18:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja jij wel weer natuurlijk
Westerlingen met hun eeuwige voorrang![]()
O en uhhh... De Wii ondersteund geen HD, wat een HDMI kabel overbodig maakt
Musicclipquote:The Tesla coils stand 7 feet tall and are each capable of putting out over 12 foot of spark. They are spaced about 18 feet apart. The coils are controlled over a fiber optic link by a single laptop computer. Each coil is assigned to a midi channel which it responds to by playing notes that are programed into the computer software
Poepen via je plasbuis is even handig als een hdmi kabel aan de wiiquote:Op woensdag 7 november 2007 19:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
HDMI is nooit overbodig480p via scart of via hdmi
![]()
maar goed niet dus
![]()
Het is plassen via je poepgatquote:Op woensdag 7 november 2007 20:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Poepen via je plasbuis is even handig als een hdmi kabel aan de wii
Ik heb hem vandaag binnen gekregen, en ik ben aangenaam verrast.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:58 schreef donderopman het volgende:
ik hoop endless ocean een deze dagen binnen te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |