nu eerst 18 maand wachten omdat ze zo lang niet op voorraad zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 07:23 schreef christvs het volgende:
Jaja mensen!
Ik heb gisteravond na veel pijn en moeite een Wii kunnen bestellen bij Bart smit![]()
![]()
Heb er al zin in!
Viel mij ook op. Maar het is wel leuk om te zien hoe nintendo eindelijk aan wat promotie doet. Helemaal als ze net voor de metroid commercial die wazige PS3 reclame plaatsen.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:58 schreef Devolution het volgende:
Viel me net op dat in die nieuwe reclame voor MP3 op tv, je de Wiimote mét maandverband ziet.
Zitten de kabels er goed stevig in?quote:Op woensdag 7 november 2007 01:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus een probleem met die nieuwe SCART verdeler (met knoppen).
Verbindingen scheiden werkt perfect enzo, maar heel af en toe krijg ik een verstoord beeld, en het is dan heel vaag en ook tijdelijk (een paar seconden).
Stel je voor dat dit m'n beeld is:
[ afbeelding ]
En dan af en toe wordt het een paar seconde zo ongeveer:
[ afbeelding ]
Ik wil weten of iemand hier bekend is met dit fenomeen en zo ja hoe de fuck los ik dit nou weer op.
Waarschijnlijk zijn je kabels nog steeds goedkope bagger kabelsquote:Op woensdag 7 november 2007 01:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil weten of iemand hier bekend is met dit fenomeen en zo ja hoe de fuck los ik dit nou weer op.
Dat viel mij ook al op! ik weet alleen niet of er in de vorige reclames ook al een maandverbandje om heen zatquote:Op woensdag 7 november 2007 00:58 schreef Devolution het volgende:
Viel me net op dat in die nieuwe reclame voor MP3 op tv, je de Wiimote mét maandverband ziet.
Ik vind em juist matig. Ik ben totaal niet dol op de architectuur op die planeet. Vind Bryo veel leukerquote:
't is voor mij de eerste Metroid Prime die echt speel. dus zoveel ervaring met Metroid planeten heb ik nog niet, maar ik vond Bryyo een beetje lineair. Elysia is voor mij nu echt een immens groot doolhof, heb geen idee welke kant ik op moet. geweldig!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind em juist matig. Ik ben totaal niet dol op de architectuur op die planeet. Vind Bryo veel leuker
Dat vind ik zo kut hequote:Op woensdag 7 november 2007 11:23 schreef BroesWillems het volgende:
heb geen idee welke kant ik op moet. geweldig!
Zullen we afspreken dat je niet meer reageert op Metroid-posts?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat vind ik zo kut heDat hele gevoel heb ik altijd als ik Prime speel, vreselijk
Dat is natuurlijk het eerste wat ik check.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zitten de kabels er goed stevig in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |