Da's wel erg vroeg om de game al te hebben. Lucky bastard.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:14 schreef Gronnaephos het volgende:
Terugkomend op mijn post 2 omhoog:
Ik heb hem!![]()
![]()
![]()
Evenals de WiiMote-condooms die vandaag binnenkwamen (2 stuks)... Ik heb er vast 1 omgedaan, maar het voelt me niet echt lekker aan... Naja, boeiend, Mario wacht op me![]()
*kuchgameshoptwentekuch*quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's wel erg vroeg om de game al te hebben. Lucky bastard.
Aan dat wiimote hoesje wen je zo. Ik vind het nu zelfs veel beter dan zonder.
quote:Uw bestelling is verzonden, bestelnummer: webxxxxx
Orderstatus
De bestelling zal zo spoedig mogelijk worden verzonden. U kunt het pakket binnenkort via TNT-Post verwachten.
Het is ook mogelijk om de status van uw bestellingen online via mijn account te volgen.
Met vriendelijke groet,
Dimension Plus
Orderoverzicht
Faktuuradres:
xxxx Afleveradres:
xxxxx
Referentie: xxx
Orderdatum: 04-11-2007
Leverwijze: iDEAL
Artikel omschrijving Systeem Prijs Aantal Korting Totaal Status
Super Mario Galaxy Wii 49,99 1 - 49,99 voldaan
verzendkosten 2,95 1 - 2,95
Uw huidige spaarpunten saldo: 12 punten.
Hele dag eruit gelatenquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keertje.
Je voeding uit de stopcontact halen en ook ervoor zorgen dat ie niet meer aangesloten is op de Wii. Even een paar minuten gewachten en dan nog een keer proberen. Zo niet dan wacht je maar een kwartier ofzo. Als het dan niet lukt dan moet je een ander stopcontact proberen, en dan weer die voeding laten liggen voor een paar minuten.
Als je een ander stopcontact gebruikt dan moet je weer even die voeding resetten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:47 schreef neggix het volgende:
[..]
Hele dag eruit gelatenNog geen resultaat
Ander stopcontact.. ook niet
Voeding resetten?? Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als je een ander stopcontact gebruikt dan moet je weer even die voeding resetten.
Anders zou ik denken dat je voeding misschien kaput is?
Dat je de voeding even een paar minuten laat liggen, uit de stopcontact en uit de Wii.quote:
Hij ligt hier voor de ps2, en ik moet zeggen dat het in co-op een vermakelijk spelletje is, en ik heb me niet zo zeer geërgerd aan legopoppetjes.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:49 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb zojuist lego star wars besteld,vooral omdat ik een ontzettende star wars fan ben en gewoon met een lightsaber wil rondzwaaien![]()
iemand hier die hem heeft gespeeld?
en ga je je ergeren aan het feit dat het legopoppetjes zijn,of valt dat we mee?
Het is ook zo:quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat je de voeding even een paar minuten laat liggen, uit de stopcontact en uit de Wii.
Ik denk niet dat het je Wii is maar ik zou het ergste vrezen helaas.
Waar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:11 schreef PastoorPeter het volgende:
Vandaag Mario gereserveerd, morgen ophalen.
en waar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:14 schreef biermeister het volgende:
Sinds vanmiddag heb ik Super Mario Galaxy in huis, net paar uurtjes gespeeld, echt een superleuke spel!
Waarschijnlijk bij de mediamarktt, of één of andere game-shop. De adviesprijs is 49,99quote:
Nee, de adviesprijs is 39.99quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij de mediamarktt, of één of andere game-shop. De adviesprijs is 49,99
Wanneer heb jij die WiiMote-hoezen besteld dan? Ik heb ze een keer in September besteld en nog steeds niet binnen 0,o. En als het goed is krijg ik Super Mario Galaxy vrijdag binnen van GameVisionquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:14 schreef Gronnaephos het volgende:
Terugkomend op mijn post 2 omhoog:
Ik heb hem!![]()
![]()
![]()
Evenals de WiiMote-condooms die vandaag binnenkwamen (2 stuks)... Ik heb er vast 1 omgedaan, maar het voelt me niet echt lekker aan... Naja, boeiend, Mario wacht op me![]()
Dixons Nieuwegeinquote:
Misschien zit er ergens iets los wat op zijn plek hangt als je hem op zijn kop zet?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:57 schreef neggix het volgende:Update
Hoppa, Als ik em op z'n kop leg werkt ieNiet echt heel grappig
Hoe de fuck kan dit
Nu de vraag, watquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Misschien zit er ergens iets los wat op zijn plek hangt als je hem op zijn kop zet?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:49 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb zojuist lego star wars besteld,vooral omdat ik een ontzettende star wars fan ben en gewoon met een lightsaber wil rondzwaaien![]()
iemand hier die hem heeft gespeeld?
en ga je je ergeren aan het feit dat het legopoppetjes zijn,of valt dat we mee?
Amai Broes...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef BroesWillems het volgende:
Ik ben dom lomp en famous.... metroids zitten aan m'n penis![]()
Hengelo of Enschedequote:
Dan ga je gewoon een half uurtje later naar bed of je staat een half uurtje eerder op, kan je nog ff gamen.... ik snap het nooit hoor, mensen die totaal geen tijd hebben....quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:28 schreef donderopman het volgende:
Ik kan hem ook morgen ophalen, maar ik heb er gewoon geen tijd voorarme ik
Ik kan hem hoogstens donderdag avond ophalen maar dan kan ik het nog niet eens spelen..... mss zaterdag dan maar even spelen![]()
zo denk/dacht ik ook altijd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:21 schreef JK het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon een half uurtje later naar bed of je staat een half uurtje eerder op, kan je nog ff gamen.... ik snap het nooit hoor, mensen die totaal geen tijd hebben....
Het ergste is dat ik dat soort mensen ken met te weinig tijd terwijl ze nog bij pappa en mamma wonen. Kan je je voorstellen hoe dat moet gaan als ze op zichtzelf wonen en geen tijd hebben om te stofzuigen of te afwassen![]()
en hadden ze er nog veel was je de enigste die kocht?quote:Op woensdag 14 november 2007 05:10 schreef Vampier het volgende:
vandaga liep ik de best buy maar weer eens binnen.. en ik zag Mario Galaxy![]()
COOL SPEL!!!
Ik heb me in lange tijd niet zo vermaakt
nedgame ga ik ook ff kijken, ze verkopen hem vast al welquote:Op woensdag 14 november 2007 09:13 schreef Nebo het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Ik ga zo de stad in om bij de nedgame en eplaza te kijken of hij al in de schappen ligt en anders ga ik pushen bij de kassa.
Best buy , geweldige winkel , jammer dat ze die hier niet in Nederland hebben , maar gelukkig hebben wij de Mediamarktquote:Op woensdag 14 november 2007 05:10 schreef Vampier het volgende:
vandaga liep ik de best buy maar weer eens binnen.. en ik zag Mario Galaxy![]()
COOL SPEL!!!
Ik heb me in lange tijd niet zo vermaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |