Je hebt ook nog games, zoals RE: UC, GHIII en MoH die in December uitkomen dus dat er December geen games uitkomen is een beetje onzinquote:Op zondag 11 november 2007 22:33 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je hebt dan ook niet echt een andere keuze![]()
Maar ja, dan maar werken aan de back-log in december na Mario Galaxy, en hopen dat ik dan RRR2 binnen krijg![]()
Ehm... gamen?quote:Op zondag 11 november 2007 12:43 schreef BroesWillems het volgende:
Madden?wtf moet je met die "game"...
Koop anders Trauma Center.quote:Op maandag 12 november 2007 11:51 schreef BroesWillems het volgende:
nu neig ik steeds meer naar de 360 versie van GHIII.....![]()
Ik denk dat ik even niks haal na MP3 en SMG, voordat ik die allebei 100% heb uitgespeeld is het al eind februari...quote:
Zit je op Easy? Want daar kan je het beste mee in beginnen. Op Normal is het vrijwel onmogelijk voor de beginner, zeker op latere afleveringen.quote:Op maandag 12 november 2007 11:54 schreef linebear het volgende:
Die is ook stoer
Zit nu even vast bij 2-1. Krijg die proppen niet stil en daarna er ook nog in snijden...
Als je een 360 hebt niet je sowiso voor de 360 variant gaan. De wii versie is een aanfluiter in dat opzichtequote:Op maandag 12 november 2007 11:51 schreef BroesWillems het volgende:
Je moet in 2-1 snel van tools switchen en veel ultrasound gebruiken. Meer niet.quote:Op maandag 12 november 2007 12:13 schreef linebear het volgende:
ik zit op Easy inderdaad... ik kijk nog wel een keer op youtube...
Zal het vanavond weer eens proberen
Dat klopt, en ik heb GHII ook op de 360, maar ik draag Nintendo een warm hart toe....quote:Op maandag 12 november 2007 12:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je een 360 hebt niet je sowiso voor de 360 variant gaan. De wii versie is een aanfluiter in dat opzichte
Daarom koopt iedereen marioquote:Op maandag 12 november 2007 12:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar ik draag Nintendo een warm hart toe....![]()
Portalquote:Op maandag 12 november 2007 13:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat ik volgende week pas Super Mario Galaxy koop. Ik ben cash-strapped op dit moment en ik heb zonet The Orange Box gekocht.
Oke daarom lichte hij blauw op vanochtend dus, nog geen tijd gehad om naar te kijken, vanavond als ik thuis kom kijk ik ffquote:Op maandag 12 november 2007 09:45 schreef speknek het volgende:
Check mii out ook maar even uitgecheckt vanochtend. Zag er wel aardig uit, ga binnenkort maar eens de hand slaan aan de Mario zonder pet. Voor de rest natuurlijk een compleet nutteloos kanaal, en dat je zou willen dat ze hun tijd maar eens staken in een goed profielensysteem en online modus, demokanaal, voicechat functie, etc. etc.
Ik ben door Metroid heen aan het rushen om op tijd klaar te zijn voor Mario Galaxy, maar dat is toch wel zonde, wat een vette game is Metroid toch eigenlijk. Jammer genoeg ken je het meeste wel na de vorige twee, maar ze weten toch nog wel een paar hele leuke momenten erin te stoppen. En de artwork is ook super, wat een werk moeten die mensen gehad hebben met alle details die erin zitten.
Achievementsquote:Op maandag 12 november 2007 11:51 schreef BroesWillems het volgende:
Vanaf 16 november, vrijdag dusquote:Op maandag 12 november 2007 13:55 schreef linebear het volgende:
Is Mario er al !?
Die zie je op het einde?quote:Op maandag 12 november 2007 19:30 schreef Jesse_ het volgende:
hoe krijg ik een alternatief einde te zien?
(game uitgespeeld op 75% dus eerste alternatieve einde verdiend)
maar bij extra's staat hij nergens
en wie wil trouwens friend vouchers ruilen? ik heb dr 16
Dan is het extra einde een ontzettend lelijk kut extratjequote:
Ah, ach so.. Entschuldigung.. Uhm, sorry voor mijn schoolboekjes Duits..quote:Op zondag 11 november 2007 18:34 schreef Ruzbeh het volgende:
<snip>verhaal</snip>
Dat klopt, ik vond het ook maar matig :p.quote:Op maandag 12 november 2007 19:40 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan is het extra einde een ontzettend lelijk kut extratje![]()
Best geinig gevondenquote:Op maandag 12 november 2007 19:12 schreef Shazbot het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0awjPUkBXOU
Erg tof filmpje voor de doe-het-zelver :]
Ik denk zelf omdat de DVD speler een sterke signaal afgeeft in z'n standby. Nu staat ie aangesloten op de satelliet ontvanger en die zend geen of nauwlijks een signaal in z'n standby. Maar de probleem voorheen was dus dat ik de signalen niet kon scheiden tussen Wii en satelliet ontvanger omdat als ik de Wii aan zou dien, zou de ontvanger ook aan gaan.quote:Op maandag 12 november 2007 19:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ah, ach so.. Entschuldigung.. Uhm, sorry voor mijn schoolboekjes Duits..
Had hier nml zelfde probleem, voorheen. Dit toen opgelost met.. Juistum, kabeltjes ook anders over prikken, ook met een geschakeld scart blokje. Na een paar weken tobben pas opgelost. Ik blij, echter, een week later ging m'n tv naar de eeuwige jachtvelden, dus nu staat er een LCD tv welke de Wii component aangesloten heeft staan.It sucks to be me.
Volgens mij heeft het ermee te maken dat de signalen, ondanks dat de kanalen fysiek gescheiden zijn (d.m.v de knopjes op het scart verdelertje) toch nog te dicht bij elkaar liggen qua frequentie. Signalen storen elkaar schijnbaar toch meer bij bepaalde combinaties van apparaten. Ofzo.![]()
Ik zie wel potentieel.. Een extra grote IR led bar bovenaan je TV, speciale gloves aan zodat je met je vingers je charcters kan bewegen op je scherm en.. Oh wacht, dat heeft Nintendo al eens eerder gedaan, en volgens mij was dat crap. Mjah, het idee is leuk anyways.quote:
Dat had ik ook een keertje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:30 schreef neggix het volgende:
Godver, denk dat me Wii doot is
Als ik de voeding erin doe, krijg ik een rood lichie, maar doe ik em aan, zie ik de drive blauw worden en gaat ie gelijk uit... Iemand enig idee??
Als ik de stekker van de voeding eruit haal, gebeurd er niets.. dan blijft ie uit.. zonder licht... Dus alleen als ik het stekkertje aan de Wii eruit haal en erin doe, zie ik een lichje
quote:Trauma Center: New Blood. Review soon. Better than Second Opinion "by a long shot".
Heb ik ook al eens gehadquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:30 schreef neggix het volgende:
Godver, denk dat me Wii doot is
Als ik de voeding erin doe, krijg ik een rood lichie, maar doe ik em aan, zie ik de drive blauw worden en gaat ie gelijk uit... Iemand enig idee??
Als ik de stekker van de voeding eruit haal, gebeurd er niets.. dan blijft ie uit.. zonder licht... Dus alleen als ik het stekkertje aan de Wii eruit haal en erin doe, zie ik een lichje
Ok, klinkt goedquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keertje.
Je voeding uit de stopcontact halen en ook ervoor zorgen dat ie niet meer aangesloten is op de Wii. Even een paar minuten gewachten en dan nog een keer proberen. Zo niet dan wacht je maar een kwartier ofzo. Als het dan niet lukt dan moet je een ander stopcontact proberen, en dan weer die voeding laten liggen voor een paar minuten.
Ik heb je toegevoegd, kijk maar even in je msg's.quote:Op maandag 12 november 2007 12:33 schreef BroesWillems het volgende:
PM me maar, m'n friendcode staat in m'n sig...
Ik zag het, zodra ik tijd heb, voeg ik je toe...quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:27 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd, kijk maar even in je msg's.
Ik wacht op Marioquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:14 schreef Gronnaephos het volgende:
Terugkomend op mijn post 2 omhoog:
Ik heb hem!![]()
![]()
![]()
Evenals de WiiMote-condooms die vandaag binnenkwamen (2 stuks)... Ik heb er vast 1 omgedaan, maar het voelt me niet echt lekker aan... Naja, boeiend, Mario wacht op me![]()
Da's wel erg vroeg om de game al te hebben. Lucky bastard.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:14 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik heb hem!![]()
![]()
![]()
Evenals de WiiMote-condooms die vandaag binnenkwamen (2 stuks)... Ik heb er vast 1 omgedaan, maar het voelt me niet echt lekker aan... Naja, boeiend, Mario wacht op me![]()
*kuchgameshoptwentekuch*quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's wel erg vroeg om de game al te hebben. Lucky bastard.
Aan dat wiimote hoesje wen je zo. Ik vind het nu zelfs veel beter dan zonder.
quote:Uw bestelling is verzonden, bestelnummer: webxxxxx
Orderstatus
De bestelling zal zo spoedig mogelijk worden verzonden. U kunt het pakket binnenkort via TNT-Post verwachten.
Het is ook mogelijk om de status van uw bestellingen online via mijn account te volgen.
Met vriendelijke groet,
Dimension Plus
Orderoverzicht
Faktuuradres:
xxxx Afleveradres:
xxxxx
Referentie: xxx
Orderdatum: 04-11-2007
Leverwijze: iDEAL
Artikel omschrijving Systeem Prijs Aantal Korting Totaal Status
Super Mario Galaxy Wii 49,99 1 - 49,99 voldaan
verzendkosten 2,95 1 - 2,95
Uw huidige spaarpunten saldo: 12 punten.
Hele dag eruit gelatenquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keertje.
Je voeding uit de stopcontact halen en ook ervoor zorgen dat ie niet meer aangesloten is op de Wii. Even een paar minuten gewachten en dan nog een keer proberen. Zo niet dan wacht je maar een kwartier ofzo. Als het dan niet lukt dan moet je een ander stopcontact proberen, en dan weer die voeding laten liggen voor een paar minuten.
Als je een ander stopcontact gebruikt dan moet je weer even die voeding resetten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:47 schreef neggix het volgende:
[..]
Hele dag eruit gelatenNog geen resultaat
Ander stopcontact.. ook niet
Voeding resetten?? Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als je een ander stopcontact gebruikt dan moet je weer even die voeding resetten.
Anders zou ik denken dat je voeding misschien kaput is?
Dat je de voeding even een paar minuten laat liggen, uit de stopcontact en uit de Wii.quote:
Hij ligt hier voor de ps2, en ik moet zeggen dat het in co-op een vermakelijk spelletje is, en ik heb me niet zo zeer geërgerd aan legopoppetjes.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:49 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb zojuist lego star wars besteld,vooral omdat ik een ontzettende star wars fan ben en gewoon met een lightsaber wil rondzwaaien![]()
iemand hier die hem heeft gespeeld?
en ga je je ergeren aan het feit dat het legopoppetjes zijn,of valt dat we mee?
Het is ook zo:quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat je de voeding even een paar minuten laat liggen, uit de stopcontact en uit de Wii.
Ik denk niet dat het je Wii is maar ik zou het ergste vrezen helaas.
Waar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:11 schreef PastoorPeter het volgende:
Vandaag Mario gereserveerd, morgen ophalen.
en waar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:14 schreef biermeister het volgende:
Sinds vanmiddag heb ik Super Mario Galaxy in huis, net paar uurtjes gespeeld, echt een superleuke spel!
Waarschijnlijk bij de mediamarktt, of één of andere game-shop. De adviesprijs is 49,99quote:
Nee, de adviesprijs is 39.99quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij de mediamarktt, of één of andere game-shop. De adviesprijs is 49,99
Wanneer heb jij die WiiMote-hoezen besteld dan? Ik heb ze een keer in September besteld en nog steeds niet binnen 0,o. En als het goed is krijg ik Super Mario Galaxy vrijdag binnen van GameVisionquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:14 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik heb hem!![]()
![]()
![]()
Dixons Nieuwegeinquote:
Misschien zit er ergens iets los wat op zijn plek hangt als je hem op zijn kop zet?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:57 schreef neggix het volgende:Update
Hoppa, Als ik em op z'n kop leg werkt ieNiet echt heel grappig
Hoe de fuck kan dit
Nu de vraag, watquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Misschien zit er ergens iets los wat op zijn plek hangt als je hem op zijn kop zet?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:49 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb zojuist lego star wars besteld,vooral omdat ik een ontzettende star wars fan ben en gewoon met een lightsaber wil rondzwaaien![]()
iemand hier die hem heeft gespeeld?
en ga je je ergeren aan het feit dat het legopoppetjes zijn,of valt dat we mee?
Amai Broes...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef BroesWillems het volgende:
Ik ben dom lomp en famous.... metroids zitten aan m'n penis![]()
Hengelo of Enschedequote:
Dan ga je gewoon een half uurtje later naar bed of je staat een half uurtje eerder op, kan je nog ff gamen.... ik snap het nooit hoor, mensen die totaal geen tijd hebben....quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:28 schreef donderopman het volgende:
Ik kan hem ook morgen ophalen, maar ik heb er gewoon geen tijd voorarme ik
Ik kan hem hoogstens donderdag avond ophalen maar dan kan ik het nog niet eens spelen..... mss zaterdag dan maar even spelen![]()
zo denk/dacht ik ook altijd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:21 schreef JK het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon een half uurtje later naar bed of je staat een half uurtje eerder op, kan je nog ff gamen.... ik snap het nooit hoor, mensen die totaal geen tijd hebben....
Het ergste is dat ik dat soort mensen ken met te weinig tijd terwijl ze nog bij pappa en mamma wonen. Kan je je voorstellen hoe dat moet gaan als ze op zichtzelf wonen en geen tijd hebben om te stofzuigen of te afwassen![]()
en hadden ze er nog veel was je de enigste die kocht?quote:Op woensdag 14 november 2007 05:10 schreef Vampier het volgende:
vandaga liep ik de best buy maar weer eens binnen.. en ik zag Mario Galaxy![]()
COOL SPEL!!!
Ik heb me in lange tijd niet zo vermaakt
nedgame ga ik ook ff kijken, ze verkopen hem vast al welquote:Op woensdag 14 november 2007 09:13 schreef Nebo het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Ik ga zo de stad in om bij de nedgame en eplaza te kijken of hij al in de schappen ligt en anders ga ik pushen bij de kassa.
Best buy , geweldige winkel , jammer dat ze die hier niet in Nederland hebben , maar gelukkig hebben wij de Mediamarktquote:Op woensdag 14 november 2007 05:10 schreef Vampier het volgende:
vandaga liep ik de best buy maar weer eens binnen.. en ik zag Mario Galaxy![]()
COOL SPEL!!!
Ik heb me in lange tijd niet zo vermaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |