Ook dit is omdat Nintendo familyfriendly wil zijn. Begrijpelijk, maar wel erg jammer. Je kan in games als Mario Strikers op geen enkele manier communiceren. Zwaar frustrerend soms.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:23 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
dus als jij met vrienden een potje online speelt wil je niet kunnen praten?![]()
Nintendo is gewoon dom dat ze er geen voicechat in doen![]()
Mwah, misschien alleen voicechat in spellen die met het friendscode systeem online kunnen.. Dus alleen voicechat met mensen die je zelf toevoegt en dus kent/vertrouwt. Hell, als ik het kan bedenken, dan zal big 'ol Ninty er vast al wel mee bezig zijn..quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:54 schreef Vampier het volgende:
Jah leuk een stel eikels die mensen gaan beledigen.... fijn!
Is dat een verkapte TVP ? mijne welquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:03 schreef Nebo het volgende:
Ik wil mario eens zien zonder snor, wie wil dat even fotoshoppen?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:03 schreef Nebo het volgende:
Ik ben eigenlijk een PC-gamerquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
met veel moeite moet ik hetde_brandweer
eens zijn, geen voicechat zuigt...
Ondanks de URL voel ik een zieke neiging te klikken....quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:01 schreef linebear het volgende:
ik denk dat het er zo uit ziet:
fuck, het plaatje doet het niet meer
net ff geprobeerd, het lijkt me echt een heerlijk rustgevende non-game. Gewoon een beetje relaxed rondzwemmen, echt super.quote:
Ik twijfel een beetje, ben bang dat de controls dit spel juist minder leuk makenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Deze lijkt me ook leuk gaan worden
[ afbeelding ]
Ik zit daar nu ff vast bij een eindbaas. Erg irritant. Ik weet hoe het moet, maar kom iedere keer energie tekort omdat je phazonaanvallen moet doenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:28 schreef BroesWillems het volgende:
Net weer ff een uurtje metroid gespeeld, die game wordt echt elke keer dat ik hem speel beter.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Een eindbaas uit Bryyon? die met die 3 punten voor en 1 op de rug?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik zit daar nu ff vast bij een eindbaas. Erg irritant. Ik weet hoe het moet, maar kom iedere keer energie tekort omdat je phazonaanvallen moet doen
Die ja. Ik zal het weer eens gaan proberen, met dat wachten op die handen dan, bedankt. hopelijk lukt het zo wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:35 schreef BroesWillems het volgende:
Een eindbaas uit Bryyon? die met die 3 punten voor en 1 op de rug?
daar heb ik ook wel een tijdje over gedaan... op een gegeven moment moet je wachten tot hij van die groene handen op je af schiet, als je die kapot schiet, krijg je vaak weer een beetje health. Zo moet je het dan maar een beetje opsparen tot je weer genoeg hebt voor Hypermode.![]()
Wat belet je om dat te spelen dan?quote:
Wat ik hiermee dus min of meer bedoel is: Je kan de hoezen aanvragen wanneer je een wii hebt gekocht voor de periode dat de hoezen er waren. Ik heb net een wii gekocht, en er dus 1 controller + 1 hoes bij gekregen. Wanneer ik nou een controller erbij bestel wil ik ook graag dat hierbij een hoes geleverd zitquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:18 schreef franktic het volgende:
Ik ben druk opzoek naar een wii remote / wii play. Zoals bekend zijn hier behoorlijk wat problemen mee met de levering. Vandaag bij intertoys langsgeweest, en daar hadden ze alleen de wii remote op voorraad voor 39,95. Dit was echter een oude wii remote, nog zonder beschermhoes en met het oude bevestigingsbandje! Ik heb toch liever een wii remote MET beschermhoes, dus toch maar niet gekocht. Mij werd verteld dat deze uit het buitenland gehaald waren om zo toch aan de vraag te voldoen.
Maar nou wil ik dus toch graag wii play bestellen via internet, en dan maar evt wat langer wachten. Weet iemand hoe groot de kans is dat je via internet ook een 'oude' versie krijgt? Of zijn dit altijd nieuwe versies incl. beschermhoes, ook bij wii play?
Gewoon via die site aanvragen, dan krijg je ze zonder verdere problemen. Enkel je serienummer invullenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:37 schreef franktic het volgende:
[..]
Wat ik hiermee dus min of meer bedoel is: Je kan de hoezen aanvragen wanneer je een wii hebt gekocht voor de periode dat de hoezen er waren. Ik heb net een wii gekocht, en er dus 1 controller + 1 hoes bij gekregen. Wanneer ik nou een controller erbij bestel wil ik ook graag dat hierbij een hoes geleverd zitWeet iemand of ik dat verwachten mag, of dat er ook nog veel wii controllers geleverd worden zonder hoes?
schijfje is stukquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat belet je om dat te spelen dan?
Volgens mij werd dat toch tegen je verteld toen je voor het eerst als bal rond de pijpen moet gaan om verder te kunnen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:45 schreef BroesWillems het volgende:
kom er trouwens vanavond pas achter dat je als morphball ook kan springen door je wii-mote snel omhoog te duwen.![]()
ik deed het altijd met die bommetjes...![]()
Ik zit anders nog steeds te wachten tot Nintendo eindelijk de moeite neemt ze op te sturen. The horror.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon via die site aanvragen, dan krijg je ze zonder verdere problemen. Enkel je serienummer invullen
aan het begin in het spel druk ik altijd snel door de tekst heen....quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:02 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Volgens mij werd dat toch tegen je verteld toen je voor het eerst als bal rond de pijpen moet gaan om verder te kunnen?
't is maar 1 spelquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef Oksel het volgende:
Oeh, zin in Mario. Helaas ben ik aan het sparen voor een permanent residence visa voor Australie á ¤6000,- dus kan niet constant nieuwe games kopen..![]()
Beetje zelfde besturing als de worstelspellen op de cube/N64 of is het hetzelfde als op de PS/XBOX ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smackdown vs Raw 2008 is echt enorm vet trouwensgister gehaald. Gelijk urenlang gespeeld.
Dat is al heel vaak aangekondigd door Nintendo, maar tot nu toe is er nog geen mogelijkheid om dat te doenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:50 schreef teigan het volgende:
Ik ga even een hele blond vraag stellen..
Op de nintendo site krijg je van die sterren, en als ik google zie ik uit begin 2007 staan dat je die op zou kunnen wisselen voor punten voor je wii?
Maar waar doe je dat? Of is dat al niet meer mogelijk?
Ik heb die spellen niet op de cube of N64 gespeeld. Maar dit wordt natuurlijk helemaal bestuurd met die Wii controls. Je moet dus zelf slaan en powerbombs etc uitvoeren. Ook taunts kan je zelf uitvoeren wat erg leuk gedaan isquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Beetje zelfde besturing als de worstelspellen op de cube/N64 of is het hetzelfde als op de PS/XBOX ?
Ik had ergens iets van 4:1 gehoord. Maar dan nog, het blijft gratis. Iets met niet in de bek kijken enzo.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:07 schreef Devolution het volgende:
Het is nog niet mogelijk. En áls het al mogelijk gemaakt zal worden, dan zal het waarschijnlijk met een kutwisselkoers zijn
Je sterren gaan toch uiteindelijk vervallen dus je moet wel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:07 schreef Devolution het volgende:
Het is nog niet mogelijk. En áls het al mogelijk gemaakt zal worden, dan zal het waarschijnlijk met een kutwisselkoers zijn
Heerlijke gozer!quote:
SMG zal uitendelijk denk ik rond de 97.0% komen te liggen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijke gozer!
Anyway, SMG staat op dit moment op 97.3% op Gamerankings, dat is maar 0.3% lager dan OoT. Zou het dan eindelijk gebeuren?
Ik hoop dat die Stink Link (ruimt hihi) eindelijk ns van de eerste plek gaat...quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
SMG zal uitendelijk denk ik rond de 97.0% komen te liggen.
Maar toch. Dat betekent dat het de tweede beste spel allertijden is volgens Gamerankings. Dat is toch absurd!?Nintendo
Nee,..................quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijke gozer!
Anyway, SMG staat op dit moment op 97.3% op Gamerankings, dat is maar 0.3% lager dan OoT. Zou het dan eindelijk gebeuren?
Haha dat wist ik ook helemaal nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:06 schreef newguy het volgende:
ja, kwam er zelf ook laatst achter dat ''the photo channel'' niet alleen fotos maar ook mp3 en films afspeelt.
Jawel dus. GEFIXED!!quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Niet dus.
Het is echt niet te geloven. Nu mag ik weer 30 pleuro uitgeven aan een SCART verdeler. Dit keer een fatsoenlijk apparaat.
Wie hast du das gemacht..?quote:
http://nl.wii.com/quote:11.10.07
Er is een nieuwe versie van het Wii-internetkanaal beschikbaar
Ontdek de functies van het verbeterde internetkanaal, zoals ondersteuning van USB-toetsenborden, verbeterde zoekmogelijkheden en de mogelijkheid om je favorieten naar je vrienden te sturen.
-------------------------
Nieuwe functies van het internetkanaal na 10 oktober 2007
Je kunt nu een USB-toetsenbord gebruiken met je Wii. De mogelijkheid bestaat echter dat sommige USB-toetsenborden niet goed functioneren. Nintendo raadt het Classic Keyboard 200 van Logitech aan.
Daarnaast is er een functie toegevoegd die het zoeken eenvoudiger maakt. Je kunt nu een woord selecteren met je Wii-afstandsbediening. Als je dat doet, zal er een zoekpictogram verschijnen in de werkbalk. Selecteer dit pictogram om naar het woord te zoeken via Google of Yahoo!.
Je kunt nu ook het adres van de website die je bekijkt of een adres van een website uit je lijst met favorieten rechtstreeks naar het Wii-prikbord sturen. Je kunt hem ook naar iemand uit je vriendenlijst sturen, vergezeld van een brief. Als je een dergelijke brief hebt ontvangen, kun je het internetkanaal openen en direct naar de betreffende pagina gaan door op het adres te klikken.
Ten slotte, het aantal favorieten dat je maximaal kunt opslaan is verhoogd van 48 naar 56.
Da's al van een maand geledenquote:Op zondag 11 november 2007 13:47 schreef EvilMarc het volgende:
Een update voor het internet kanaal !![]()
[..]
http://nl.wii.com/
Ik moest ook even goed kijken, maar dit is idd oud nieuwsquote:
Bedankt dat je het zei, ik wist het na zeven uur gamen ook nog nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:45 schreef BroesWillems het volgende:
kom er trouwens vanavond pas achter dat je als morphball ook kan springen door je wii-mote snel omhoog te duwen.![]()
ik deed het altijd met die bommetjes...![]()
is hier uberhaubt iets over bekend?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:28 schreef Ruzbeh het volgende:
moet je je voorstellen hoe goed Legend of Zelda wordt op de Wii.![]()
Ik heb babelfish geprobeert maar ik heb echt geen idee wat dat betekent, sorry.quote:
Nee, alleen wel een interview ofzo: http://gonintendo.com/?p=29264quote:Op zondag 11 november 2007 18:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
is hier uberhaubt iets over bekend?
zo ja: link bitte
Ik ben heel slecht in duits maar zelfs ik weet dat er 'hoe heb je dat gedaan?' staatquote:Op zondag 11 november 2007 18:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb babelfish geprobeert maar ik heb echt geen idee wat dat betekent, sorry.
Goede zet vanuit hun oogpunt. Het is blijkbaar ook een erg goede die game, die moet je niet zo snel na een andere topper releasen.quote:Op zondag 11 november 2007 21:17 schreef gamefreek het volgende:
http://gonintendo.com/?p=29269
GODVER![]()
![]()
Wordt dus toch een lekker rustige decembermaand
Maar, maar, maar ik heb meer zin in Z&W dan Mario Galaxyquote:Op zondag 11 november 2007 21:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is toch mooi.
Dan kan iedereen rustig in de hele maand december Super Mario Galaxy spelen.
Ga eens een dokter zien!quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Maar, maar, maar ik heb meer zin in Z&W dan Mario Galaxy![]()
Over 4 weken zullen veel gamers anders wel klaar zijn met Mario Galaxy.quote:Op zondag 11 november 2007 21:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Goede zet vanuit hun oogpunt. Het is blijkbaar ook een erg goede die game, die moet je niet zo snel na een andere topper releasen.
Zal toch niet? Ik speel nu nog steeds met plezier af en toe een paar levels van Mario 64.. en heel af en toe heb ik nog even Sunshine in m'n Cube of Wii.quote:Op zondag 11 november 2007 21:35 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Over 4 weken zullen veel gamers anders wel klaar zijn met Mario Galaxy.
Je hebt dan ook niet echt een andere keuzequote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat ik heel december alleen Super Mario Galaxy zal spelen.![]()
![]()
Een echt mannen programma ookquote:Op zondag 11 november 2007 22:34 schreef depax het volgende:
daarstraks de eerste reclame gezien van smg tijdens gooische vrouwen.
ik hoop dat je alternatieven hebt voor december.quote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat ik heel december alleen Super Mario Galaxy zal spelen.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 18:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Bedankt dat je het zei, ik wist het na zeven uur gamen ook nog niet.
Ik zag inderdaad een blauwe gloed vanochtend, maar aangezien ik geen enkel channel gebruik en dit idee useless is heb ik hem maar laten gloeien. Ik vraag me eerder af of ik uberhaupt nog mijn wiimotegloves krijg ...quote:Op maandag 12 november 2007 07:59 schreef depax het volgende:
check mii out is te downloaden
vergeet niet hem op wereldwijd in te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |