Meestal krijg je het spel een dag voor de release. Dan spreek ik uit eigen ervaring.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:46 schreef Fral het volgende:
Ik heb SMG bij gcshop besteld, er staat al 2 weken betaald bij de orderstatus dus dat is prima.
Maar weet iemand wanneer ze daar pre-order games verzenden?
Op de vrijdag pas? Of ook vandaag nog misschien?
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Super Mario Galaxy: Japanese Behind The Scenes - Orchestra
Wauw....
Noem is winkelsquote:Op woensdag 14 november 2007 11:39 schreef Jesse_ het volgende:
blehhhhhhh niemand wil smg nog verkopen hrrrrrrrr
nedgame (onvriendelijk kut personeel vandaag ookquote:
En plaatsnamenquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:58 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, Raving Rabbids 2 is ook een kutgame geworden: http://wii.ign.com/articles/834/834853p2.html
6,3
Nou, kom nou maar weer met een goede Rayman platformer
Hier was ie nog niet @ Dixons, Bart Smit, FRS (Naaldwijk)quote:
het ging natuurlijk om het wonderschone Groningenquote:
Dat is gewoon de adviesprijs roy, ik snap niet hoe jij bij 39,99 komt? Ik begdoel, 50 euro vind ik al goedkoopquote:Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dimension Plus heeft m op voorraad, zowel Groningen als Doetinchem als Delft. Ik ga m echter nog niet halen, 50 euro daar
Scheer je weg en ga spelen!quote:
na het verversen van mn ondergoed kwam ik langs de pcquote:Op woensdag 14 november 2007 12:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wat doe je hier dan nog, nou hup, spelen dat spel...
Ik 42quote:Op woensdag 14 november 2007 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik betaal er strax 35 euro voor
Yup, hij is 33 ex BTW daar. Lang leve personeelskortingquote:Op woensdag 14 november 2007 13:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik 42Maarja, dat noemen ze nou persooneelkorting heh
Maar je werkt toch bij de macro? Die zijn zoiezo goedkoper...
50 euro is niks johquote:Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dimension Plus heeft m op voorraad, zowel Groningen als Doetinchem als Delft. Ik ga m echter nog niet halen, 50 euro daar
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
na het verversen van mn ondergoed kwam ik langs de pc![]()
idd, dat is helemaal ziekquote:Op woensdag 14 november 2007 13:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
50 euro is niks joh
Adviesprijs van Ratchet is 75 geloof ik
Als Mario 100 euro had gekost had ik dat ook betaald. Maar ik ga niet meer betalen dan noodzakelijk natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 13:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
50 euro is niks joh
Adviesprijs van Ratchet is 75 geloof ik
ik ehb hem hier al liggen, samen met assasins creed, ze verkopen hem gewoon onder de toonbankquote:Op woensdag 14 november 2007 13:38 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Morgen is Galaxy dus wss al te verkrijgen ?![]()
Ik betaal gewoon teveel, ik heb er schijt aan voor tien euro dagenlang rond te zoeken naar de goedkoopste winkel. Het werkende leven heeft zo zijn voordelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:13 schreef disjfa het volgende:
Tuurlijk wel! Duurder is toch altijd beter! Mario voor 50 euro is beter dan mario voor 33 !
Ik haal hem waarschijnlijk voor te veel geld. Heb nog bonnen liggen die op moeten en kan alleen bij de frs/intertoys en dergelijke.
In de schappen? Daar verkopen ze hem dus al wel?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Net bij de Dixons in Bussum zag ik een heel setje Mario Galaxy's liggen. Was 50 euro.
Maar ik ga eerst Metroid spelen.
Metroid Prime lag ook een dag vantevoren bij onze Intertoys.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
intertoys,FRS,eplaza en dixons mogen Galaxy nog niet verkopen. Dus daar is de game zoiezo nog niet te koop...
In Bussum? Oei dat zal mijn baas niet leuk vinden.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Net bij de Dixons in Bussum zag ik een heel setje Mario Galaxy's liggen. Was 50 euro.
Maar ik ga eerst Metroid spelen.
Metacritic average reviewer score: 65.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef Enchanter het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hopen dat Mario sonic olympics beter is , anders heb ik 2 miskopen gedaan![]()
Ja, geen idee dus. Ik krijg de reviewcopy ook pas vandaag als het goed isquote:Op woensdag 14 november 2007 14:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Metacritic average reviewer score: 65.
Ja dat wordt hem wel.
Knap toch hoe SEGA franchises kan verneuken, het is bijna een gave. De late inbreng van Miyamoto heeft ook niet meer mogen baten.
Meh, en waarom is er nog geen review van Endless Ocean op het hele web? Hij ligt hier al een week in de winkels..
Jij gaat wel snel door je onderbroeken heen heh?quote:
Hij lijkt me ook nog wel aardig, maar ik zag een stukje bij GameKings (:'), die zitten nog steeds met beelden van de TGS, ze lopen behoorlijk achter), en naast dat het button mashen nu gewoon vervangen is door controller wiebelen lijkt de 'feel' ook gewoon niet goed te zitten. Wiebel je als een gek heen en weer, ligt je poppetje dood in het water. Of hij spartelt wel, maar het bewegen van de armen gaat niet synchroon met het voortbewegen door het water, daar irriteer ik me altijd aan in games. Ik zou hem alleen willen hebben voor de novelty value, dat je de eerste game hebt waar je die nichterige egel tenminste kunt afranselen door onze coole besnorde held waar sonic en mario bij elkaar zijn. Maar met de huidige influx aan topgames heb ik het geld er toch niet voor over.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, geen idee dus. Ik krijg de reviewcopy ook pas vandaag als het goed is
Mario & Sonic lijkt me overigens nog steeds best leuk. Is weer ns wat anders dan Wii Sports in multiplayer.
* Neoktheone is blij (want SMG is morgen binnen)quote:Beste klant,
Het doet ons genoegen om u te kunnen melden dat uw bestelling vandaag verzonden is.
We wensen u heel veel plezier met de door u bestelde producten en hopen u graag terug te zien voor een nieuwe bestelling.
Heeft u vragen over de verzending dan kunt u contact met ons opnemen:
info@zuiderpark-games.nl
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
iddquote:Op woensdag 14 november 2007 16:44 schreef PastoorPeter het volgende:
Tering crack, die game is gekkewerk. Ik kan me op het moment geen betere game verzinnen.
Oh de muziek, begin niet over de muziek.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddDe planeten lijken ook groter trouwens, dan in de filmpjes
GVD en de muziek
Wat is het toch geweldig
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:40 schreef JK het volgende:
Laatste keer dat ik een pre-order ergens doe
Een winkel die wacht voor de officiële release datum!?quote:
Ja boete broeliebroelie. Maar zoals ik al zei, 15 euro is me echt wel de moeite. Ik ga vandaag en morgen wel Endless Ocean spelen ofzoquote:Op woensdag 14 november 2007 18:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Een winkel die wacht voor de officiële release datum!?!!
En, is het wat?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja boete broeliebroelie. Maar zoals ik al zei, 15 euro is me echt wel de moeite. Ik ga vandaag en morgen wel Endless Ocean spelen ofzo
Endless Ocean is tot nu toe leuker dan Mario Galaxyquote:Op woensdag 14 november 2007 19:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En, is het wat?![]()
* RaymanNL neuriet Mario Galaxy muziekje
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:40 schreef JK het volgende:
Laatste keer dat ik een pre-order ergens doe
Heb een 10tje aanbetaald, dus kan 'm zo ergens anders halen. Gebruik ik dat 10tje daar wel voor Endless Ocean.... ach, ik wacht morgen even de telefoontjes af . Heb vrijdagmiddag vrijgenomen om Mario te halen en ongestoord te kunnen gamen (en om eens wat vroeger weekend te hebbenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]![]()
Ik pre-order echt nooit, je bent altijd de sjaak daarmee.
Zooo herkenbaarquote:Op woensdag 14 november 2007 19:32 schreef JK het volgende:
[..]
Heb een 10tje aanbetaald, dus kan 'm zo ergens anders halen. Gebruik ik dat 10tje daar wel voor Endless Ocean.... ach, ik wacht morgen even de telefoontjes af . Heb vrijdagmiddag vrijgenomen om Mario te halen en ongestoord te kunnen gamen (en om eens wat vroeger weekend te hebben)
Vind het helemaal niet erg dat ik 'm nu nog niet heb. Moet anders toch wachten tot m'n vriendin OnM, De gouden kooi en GTST heeft gekeken![]()
Tijd voor een mooi LCD schermpje met HDMI / componentingang voor m'n consoles
Gijs jij gaat zoooveel plezier hebben!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Makro verkoopt m pas de 16e! Ik speel m pas vrijdagnacht dus waarschijnlijk
3x raden waar ik hem vanmiddag heb gekochtquote:Op woensdag 14 november 2007 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
Hmm, dan mag heel dixons nog geen Super Mario Galaxy verkopenMorgen pas dus
Ze hebben later deze middag een mailtje gekregen dat ze hem wel mochten verkopenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:23 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
3x raden waar ik hem vanmiddag heb gekocht![]()
klopt inderdaad dimplus was ook aan het wachten.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze hebben later deze middag een mailtje gekregen dat ze hem wel mochten verkopenNintendo heeft het Embargo afgekapt
(Waarschijnlijk omdat veel andere winkels de game al verkochten) Ik heb hem dus daar ook vanmiddag aanschaft
Ik heb alleen 1 voordeel ; het is MIJN tv. Als ik echt gemeen wil doen, eis ik 'm meteen de hele avond op. Maargoed, als je niet lief voor je vriendin bent, is ze ook niet lief voor jou. Beetje geven en nemen. Er staat nog een klein tvtje op de slaapkamer, dus als ik echt de tv nodig heb, kan ze nog naar de slaapkamer. Maar meestal laat ik haar lekker kijken, kan ik na 20.30u m'n ding doen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zooo herkenbaarDe TV is hier altijd zoiezo van 17:30 tot 22:30 bezet
een hele reeks aan programma's
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:38 schreef Maraca het volgende:
En ik heb mijn gratis wii condooms hoesjes binnen!
Is ie in de winkel ook 44? dan haal ik hem morgen daar, mocht FRS hem al binnen hebben daar.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:09 schreef nelisb het volgende:
frs pre order smg voor 43,99! heb nog de kortingskaart van 10 % korting dus maar 39 eurotjes!
http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Detail;pgid=mml.YYJcQkNSR0QDEYWh8gXe0000Ce0jxi9h?fh_Params=fh_secondid%3D7687429%26fh_location%3D%252f%252ffrs%252fnl_NL%252f%2524s%253dmario%255cu0020galaxy%252f_shop%253e%257bfreerecordshop%257d%252fcategories%253c%257bfrs_03%257d%26fh_view%3Ddetail%26fh_reftheme%3Dpromo_nl_NL_48300327%252cdetail%252c%252f%252ffrs%252fnl_NL%252f%2524s%253dmario%255cu0020galaxy%252f_shop%253e%257bfreerecordshop%257d%26fh_refview%3Dsearch%26&SubCat=03
Heel lang. 2 maanden ofzo. Maar iedereen heeft ze nu ineens binnen. Het schijnt dat Nintendo gewacht heeft tot ze veel aanmeldingen binnen hadden en ze daarna allemaal tegelijk opgestuurd hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:36 schreef MikelenniuM het volgende:
Wtf... het Wii topic... wat doen jullie??? Tis een hele SMG chat geworden![]()
[..]
Hoe lang heb je er op moeten wachten?
Bij van Leest is ie 39.99 euro.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Is ie in de winkel ook 44? dan haal ik hem morgen daar, mocht FRS hem al binnen hebben daar.
Ik heb ze vandaag ook gekregenquote:Op woensdag 14 november 2007 17:38 schreef Maraca het volgende:
En ik heb mijn gratis wii condooms hoesjes binnen!
Zal wel lokaal zijn dan, op de site is hij gewoon 50 pleuro en ik gok dat ie dat bij mij in Amersfoort ook gewoon is. Anyway, vandaag is het 1 dag voor de officiele release, dus ik moet hem haast wel ergens kunnen krijgen: poging 3 gaat van start in mijn tussenuur.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:01 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Bij van Leest is ie 39.99 euro.
Ok, dan ben ik dus nog niet zo lang aan het wachten met mn 2,5 weekquote:Op woensdag 14 november 2007 22:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Heel lang. 2 maanden ofzo. Maar iedereen heeft ze nu ineens binnen. Het schijnt dat Nintendo gewacht heeft tot ze veel aanmeldingen binnen hadden en ze daarna allemaal tegelijk opgestuurd hebben.
ik zag het in de krant staan... maar van leest is minder wijdverspreid dan FRSquote:Op woensdag 14 november 2007 23:01 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Bij van Leest is ie 39.99 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |