Juist, en dat wordt iequote:Op maandag 29 oktober 2007 19:08 schreef Xrenity het volgende:
Gaan we allemaal zeggen hoe awesome Mario Galaxy wordt
Dus als dat net je ding isquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:16 schreef Oproerkraaier het volgende:
Volgens mij zuigt ie aars
OMFGWTFBBQ!!1eins!!11quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://www.gametoday.nl/a(...)t___U_R_MR_GAY_.html
UR MR GAY!
Klopt wel, aangezien Nintendrone's graag in hun kontje worden geneukt![]()
ASS IS REDquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:10 schreef gamefreek het volgende:
[..]
OMFGWTFBBQ!!1eins!!11
Kom anders even met iets origineels aanzetten in plaats van nieuws van 4 maanden oud![]()
Ontopic: Nog maar iets meer dan 2 weken en dan weet iedereen weer waarom hij/zij een Wii heeft aangeschaft![]()
Vind je dat nu leuk om _elk_ mario topic hetzelfde nieuwtje van maanden geleden te posten. Denk je niet dat mensen het nu wel wetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
I AR GAY!
Ja, ze hebben er dit keer echt iets van gemaakt bij Nintendoquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:15 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn complimenten voor het diepgaande verhaal van Galaxy deze keer![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Eeuh, dit is mijn eerste topic waarin ik het post. Ik weet ook wel dat jij een stijve fallus krijgt van onze olijke stereotype Italiaanse loodgieter, maar ik houd net zoveel van hem als jij... Alleen platonisch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Vind je dat nu leuk om _elk_ mario topic hetzelfde nieuwtje van maanden geleden te posten. Denk je niet dat mensen het nu wel weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |