"Iets", als in: "we're not doing it", of als in: "it's almost done"?quote:Op zondag 16 september 2007 18:21 schreef Cyberia18 het volgende:
- Er zal iets bekend worden gemaakt over een Final Fantasy VII remake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., de euforie toen ik Sephiroth versloeg, de frustrerende gevechten tegen de Ultima Weapons, m'n eerste Chocobo. Er is geen betere game dan FFVII.
EDIT:
Kwam laatst een interessant project tegen van Overclocked Remix. Hier te vinden.
[ Bericht 4% gewijzigd door Neverstop op 16-09-2007 19:40:27 ]
Working on itquote:Op zondag 16 september 2007 19:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gooi je definitieve oordeel op tafel Roy!
Eight Days lijkt me ook wel interessantquote:Op zondag 16 september 2007 20:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb er zin in ja
Hopelijk laten ze dit keer wat zien van Afrika & Eight DaysHet is wel erg akelig stil rondom deze spellen...
Dat meen je toch nietquote:
Bakkie doen dan maar?quote:
Hier ook!quote:Op zondag 16 september 2007 21:29 schreef mini-lellan het volgende:
TvP!
De sfeer in HS is inderdaad hemels!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Soort van Pokomon Snap game, foto's maken in de natuur van Afrika met bepaalde opdrachten die je dan moet voltooien..quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Afrika: TGS 06 Trailer HD
Sfeeeeer gekAlleen wat ik me nou in godsnaam bij de gameplay voorstellen?
![]()
de OP is een wiki pagina, die mag je dus zelf aanpassen. Gaat die met het volgende topic gewoon mee.quote:Op zondag 16 september 2007 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Fifa 08 is echt bagger
Maar the_legend_killer aka TLK_Snake voor in de OP
IEDEREEN PRO EVOLUTION SOCCER 2008 halen!!quote:Op zondag 16 september 2007 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Fifa 08 is echt bagger
Maar the_legend_killer aka TLK_Snake voor in de OP
Ik ben niet zo goed in PESquote:Op zondag 16 september 2007 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
IEDEREEN PRO EVOLUTION SOCCER 2008 halen!!
Kunnen we lekker een FoK! toernooi houden![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Phil Harrison doet anders nogal geheimzinnig over het spelconcept...quote:Op zondag 16 september 2007 22:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Soort van Pokomon Snap game, foto's maken in de natuur van Afrika met bepaalde opdrachten die je dan moet voltooien..
quote:Op zondag 16 september 2007 22:15 schreef Cid het volgende:
[..]
De sfeer in HS is inderdaad hemels!sowieso, de beste game die ik tot nu toe heb gezien op het gebied van tonen van emoties (Andy Serkis FTMFW).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Eenschquote:Op zondag 16 september 2007 23:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sowieso, de beste game die ik tot nu toe heb gezien op het gebied van tonen van emoties (Andy Serkis FTMFW).
quote:Op zondag 16 september 2007 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gameplay beelden van de koning der fighters..
Op de PS3 bedoel je?quote:Op zondag 16 september 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eensch![]()
Sterker nog, ik durf wel te stellen dat Heavenly Sword qua presentatie gezien de meeste indrukwekkende titel van 2007 is.
* DeToXiC doet mee!quote:Op zondag 16 september 2007 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, qua alle consolesquote:Op maandag 17 september 2007 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op de PS3 bedoel je?
Ook niet zo héél moeilijk..
2007 in Arcades, 2008 op PS3.quote:Op maandag 17 september 2007 11:09 schreef capital_P het volgende:
dat 2de tekken filmpje ziet er echt gruwelijk uit. Die customizations van jack, die shotgun van bryan. Gameplay ziet er best vlot en vloeiend uit.
Er stond alleen 2007, maar hij staat voor 2008 toch?
Nee, allround.quote:Op maandag 17 september 2007 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op de PS3 bedoel je?
aha, jammer. Is er ook iets bekend van een datum of een periode wanneer die uit zou moeten komen?quote:Op maandag 17 september 2007 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
2007 in Arcades, 2008 op PS3.
LEZEN. Als ik op meeste indrukwekkende PS3 titel doelde had ik er wel PS3 voor gezet.quote:Op maandag 17 september 2007 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op de PS3 bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |