quote:Houd voor nieuwtjes en geruchten dit topic, de Lowlandssite, Graz, Festivalsite en Festivalinfo in de gaten!
KAARTJES
Kaarten zijn niet meer verkrijgbaar.
Zeg dat wel. Dat is dus die helse cocktailbar waar ik het over had in mijn verslag en waar ik drie uur lang, achteraf voor niks, heb vertoefdquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
de groovetube? oke ik wil mijn menign wel geven:
wat een kutmuziek
Wat een ellende ja. Ik wilde naar de Grolsch-tentquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef thaleia het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Dat is dus die helse cocktailbar waar ik het over had in mijn verslag en waar ik drie uur lang, achteraf voor niks, heb vertoefd![]()
Gast met lang blond haar dat schuin over zijn gezicht viel en inderdaad een veel te strakke broek? Die ben ik inderdaad een paar keer tegengekomenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die kerel ook gezien bij Justice en Goose.Strakke emo-achtige broek en kapsel toch? God oh god, wat was dat een kutmongool eerste klas zeg.
je stont met saybia vlak bij mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef TechXP het volgende:
Hieronder een fotoimpressie:
[afbeelding]
Camping 2, vol met tenten
[afbeelding]
After Forever
[afbeelding]
After Forever
[afbeelding]
Saybia dacht ik.
[afbeelding]
Opgeruimd staat netjes....
[afbeelding]
Fikkie erin
En hier nog een videootjes kasier chiefs.
die gozer zag ik zondag ook nog over het terrein zwalken jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gast met lang blond haar dat schuin over zijn gezicht viel en inderdaad een veel te strakke broek? Die ben ik inderdaad een paar keer tegengekomenNog een heel gesprek mee gehad over stijltangen, hij wilde weten of er ergens een stopcontact was zodat hij zijn haar kon stijlen
![]()
Iemand mij en Lien nog horen mehehehen?![]()
Heb er wel een toffe tekening aan over gehouden door een tekenaar van twee neukende schapen
![]()
hé, vlak bij jouw tent ging ik vaak pissenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef TechXP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
After Forever
[afbeelding]
After Forever
[afbeelding]
Saybia dacht ik.
[afbeelding]
Opgeruimd staat netjes....
[afbeelding]
Fikkie erin
En hier nog een videootjes kasier chiefs.
jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:13 schreef GotC het volgende:
Groove Tube was op vrijdag wel leuk.
Heeft iemand die badjasgasten nog gezien?.
Stond je linksachterin, bij het pad?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef TechXP het volgende:
[afbeelding]
*proest* slaapgebrek cl?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je stont met saybia vlak bij mij.
tot ik uit pure ellende maar naarchris
cornell
ging.
Eerste gedeelte gemist, maar het was erg goed ja!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:20 schreef MisterFloppy het volgende:
Heeft iemand the Whitest Boy Alive gezien in de Lima ? Veruit het hoogtepunt van Lowlands.. geniaal wat een plezier ze erin hadden..
Geweldig die badjasgasten, echt mee gelachenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja.
en bij Borat in de buitenbios hupsten ineens twee gozers in konijnenpakken voorbij onder het scherm, ik lag helemaal in een deuk.
Stond daar ook een doorzichtige tent? zoja, die tent met dat stukje geel en voor de rest groen is dan als het goed is de tent waar ik sliep.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef TechXP het volgende:
[afbeelding]
Zijn er serieus vrouwen die op dat soort types vallen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gast met lang blond haar dat schuin over zijn gezicht viel en inderdaad een veel te strakke broek? Die ben ik inderdaad een paar keer tegengekomenNog een heel gesprek mee gehad over stijltangen, hij wilde weten of er ergens een stopcontact was zodat hij zijn haar kon stijlen
![]()
Ik had van huis een 1,5 liter fles bessen meegenomen. Het hele weekend mee gedaan. maar iets van 3 biertjes gekocht ofzo!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zijn er serieus vrouwen die op dat soort types vallen?Ik kan me er namelijk geen indenking bij maken. Geef mij maar bier en tieten.
Wat trouwens ook wel opviel is de hoeveelheid bier die ik heb naar binnen gewerkt. Elke keer wilde ik namelijk een band zien en nee, je gaat natuurlijk niet van tevoren drinken. Ik zie mezelf al springen met zo'n overvolle blaas. En tijdens gaat ook moeilijk, dan raak je immers je mooie plek kwijt. Ergo: ik heb deze Lowlands vrijwel geen geld aan alcohol uitgegeven, terwijl ik normaliter mezelf behoorlijk klemzuip. Zal me ook niks verbazen als ik meer muntjes heb uitgegeven aan verse jus d'orange.
Ik heb t lowlandspubliek ook nog nooit zo leip zien op zulke relatief simpele en rustige muziek.. ik ben zelf zwaar fan van die gasten, maar dat ze ze lima zo uit hun plaat lieten gaan was ongekend.. Lowlands draait voor mij om de kleine en intieme acts, ik heb in 3x lowlands 2 acts in de alpha gezien, dat hoeft van mij niet zo.. The good the bad and the queen waren trouwens ook briljant!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:23 schreef Omaha het volgende:
[..]
Eerste gedeelte gemist, maar het was erg goed ja!!![]()
Toevallig nu net de cd op staan![]()
een Australiër liep het hele weekend met een vlag van z'n land om zijn middelquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Stond je linksachterin, bij het pad?
Naast een idiote hoeveelheid Engelsen en Australiërs en zulks? Zo ja: buren!
Hee die heb ik ook gezien bij de Alphaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
een Australiër liep het hele weekend met een vlag van z'n land om zijn middel![]()
Ik heb om een vage reden Paradiso gemist, terwijl ik volgens mij wel wist dat ze daar kwamen. Misschien was het uitverkocht ofzo.. Ik heb ze iig in de UK gezien, in december vorig jaar in Earls Court in London. Da's een hal zo groot als Ahoy, en die zat ongeveer halfvol met Britten. Was erg stoer, en ook daar eindigden ze met L.S.F. Sterker nog, ze moedigden iedereen aan het "lala"-deel gewoon te blijven doen op weg naar buiten, met als gevolg dat de straten tussen Earls Court en de metro gevuld werden met lallende Kasabian-fans. ERG stoer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:23 schreef soul114 het volgende:
Hopelijk weer snel een clubshowtje, want wat was Paradiso (bomvol met UKers) toch gaaf en wat was ik blij dat ik op laatste moment een kaartje kon kopen van iemand die ziek was en niet kon.. al lijkt het me ook gaaf om ze keer in UK te zien.
kloptquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:42 schreef Mathijz het volgende:
Die autstralier stond dan wss op camping 2, zag daar zo'n vlag hangen.
quote:
Foto?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:07 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb trouwens de hele zaterdagnacht in mn Hunter S. Thomson outfit rondgelopen met als doel naar de magneetbar binnen te gaan. uiteindelijk de hele magneetbar vergeten (dave clarke), maar wat een vage avond zeg, ben met tig mensen op de foto geweest, kreeg bergen drank en joints aangeboden en zelfs wat sterker spul. echt te vaag voor woorden.
Ah wij zaten ook daar ongeveer, maar dan tegen het bos aan. Wij waren die dronken idioten die op zaterdagochtend 0500; 'met z'n allen' van de soundmix show gingen zingenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:47 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Ik zat rechts tegen de straat aan, vlak bij de britten met een schotse vlag (paars met gouden leeuwen) Wij waren de idioten die mensen snachts om heineken gingen vragen om er daarna mee te gaan overgooien. Was wel tof
Volgens mij was deze jongen hartstikke homoquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zijn er serieus vrouwen die op dat soort types vallen?Ik kan me er namelijk geen indenking bij maken. Geef mij maar bier en tieten.
ja kikkers ook gezien. en een muis. in mn tent. dacht eerst dat het een rat was. dat beesty als een dolle rondrennen toen ik hem van me af mepte. moest de tent opendoen zodat ie weg kon. hij had eerst een gat door mn bodem geknaagd, vervolgens door een plastic tasje, om daar uiteindelijk al mn twixen aan te vreten. niet eentje, nee, allemaal een beetje. kutmuizen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand trouwens nog last gehad van kikkers? M'n vriendin heeft er eentje op de Alpha heuvel gevangen en achter de hekken geplaatst en op de camping ook 'n paar gezien en dat zonder paddo's of andere shit
Ik ga net alsof doen dat ik dit verhaal niet gelezen hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja kikkers ook gezien. en een muis. in mn tent. dacht eerst dat het een rat was. dat beesty als een dolle rondrennen toen ik hem van me af mepte. moest de tent opendoen zodat ie weg kon. hij had eerst een gat door mn bodem geknaagd, vervolgens door een plastic tasje, om daar uiteindelijk al mn twixen aan te vreten. niet eentje, nee, allemaal een beetje. kutmuizen!
ooooh ja nu weet ik wie het is!!! ja hij was homo want ik zag hem zoenen met een kerelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij was deze jongen hartstikke homoEn nee, ik val niet op dit soort types
Best of British en 90's now waren echt tofAlleen wel jammer dat de muziek zo zacht stond inderdaad
![]()
Hehe heeft echt heel fok hem gezien ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:32 schreef grasmat het volgende:
[..]
ooooh ja nu weet ik wie het is!!! ja hij was homo want ik zag hem zoenen met een kerel
Ik vond 'm niet lam. Hij had stemproblemen, en dat is natuurlijk wel minder, maar het geluid was goed, het publiek deed leuk mee en het geheel was gewoon een groot feest. En daar ga je toch voor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef MaJo het volgende:
Het verbaasd me trouwens dat bijna iedereen Kaiser Chiefs zo geweldig vond?De zanger was zo lam dat er af en toe wat gebrabbel uit kwam en hij hele stukken door de gitarist/het publiek liet zingen. Beetje jammer
Dat 1000x "I say Kaiser you say Chiefs" was ook wel een beetje vermoeiend
Ben erbij weggelopen, en geloof me, ik vond Kaiser Chiefs eerst echt een leuke band. Wát een afknapper
![]()
(dacht al: 301 posts?)quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef Breuls het volgende:
Oy, ik zat in een vol topic te ouwehoeren. Mijn post:
[..]
Ik heb om een vage reden Paradiso gemist, terwijl ik volgens mij wel wist dat ze daar kwamen. Misschien was het uitverkocht ofzo.. Ik heb ze iig in de UK gezien, in december vorig jaar in Earls Court in London. Da's een hal zo groot als Ahoy, en die zat ongeveer halfvol met Britten. Was erg stoer, en ook daar eindigden ze met L.S.F. Sterker nog, ze moedigden iedereen aan het "lala"-deel gewoon te blijven doen op weg naar buiten, met als gevolg dat de straten tussen Earls Court en de metro gevuld werden met lallende Kasabian-fans. ERG stoer.
En daarom stonden zijn ogen zeker op half 7?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond 'm niet lam. Hij had stemproblemen, en dat is natuurlijk wel minder, maar het geluid was goed, het publiek deed leuk mee en het geheel was gewoon een groot feest. En daar ga je toch voor.
Ongeveer links achterin. Maar niet helemaal links achterin. Ik stond vlakbij een stok met daarop groot 'haarlem' geschreven. En zat bij een slootje waarin iedereen troep gooide en zat te pissen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef Nosh het volgende:
Stond je linksachterin, bij het pad?
Naast een idiote hoeveelheid Engelsen en Australiërs en zulks? Zo ja: buren!
In de buurt stond d8 idd een doorzichtige tent. Ik heb wel een grote groene tent met beetje geel gezien. Ik stond ter hoogte van het slootje en dicht bij de bomen aan de linkerkant.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:27 schreef Tweek het volgende:
Stond daar ook een doorzichtige tent? zoja, die tent met dat stukje geel en voor de rest groen is dan als het goed is de tent waar ik sliep.
Hee ik stond ook in het 1e vak, rechts ergens bij een groep oudere Schottenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:07 schreef Breuls het volgende:
Melkweg was leuker, absoluut. En hij keek nu idd niet zo fris, dat is wel weer waar. Maarrr, ik vond hem niet lam overkomen, in de zin van: die kan beter van het podium gaan en z'n maag leegkotsen. Hij deed het prima: buitelde lekker rond, had flink wat volume en de zaal deed (althans in mijn omgeving, ik stond in het eerste vak) enorm mee.
Nee dat waren anderen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:42 schreef Mathijz het volgende:
Die autstralier stond dan wss op camping 2, zag daar zo'n vlag hangen.
Wat was dat nou? Mocht je er alleen nuchter op ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:26 schreef renzell het volgende:
Ik heb SPIERPIJN!!!!![]()
![]()
Echt overal! Op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat je er spieren had.
Komt door dat vliegen volgens mij, ze waarschuwden me er al voor. Maar echt: AUW.
Gelukkig vakantie nu!![]()
Zij die aan het werk zijn:![]()
Die Aziatische tietenfilm was leukerquote:
ken hetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:55 schreef pfaf het volgende:
Zaterdagochtend had ik een enorme krampaanval!
Ik gooi overigens ook nog steeds alles zo maar van me af, een nare lowlands-tic die je in het dagelijks leven niet in dank wordt afgenomen.
Toch niet dat ding met al die bloemetjes langs het pad he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:13 schreef UFOtje het volgende:
Pffff... ik ben nog nooit zo brak geweest na Lowlands zeg!
Dus was het een top Lowlands!!
Vanmiddag maar even wat foto's posten van o.a. ons "Prinsessen -tentje"op camping 2!
Ik ben uiteindelijk alleen bij de lezing over Escher en het Droste-effect geweest. Erg boeiend, maar imho wat oppervlakkig, te weinig diepgang. Zondag wilde ik nog naar de lezing "Einstein 2.0" van Robbert Dijkgraaf gaan, maar wegens lamheid heb ik die net gemistquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:46 schreef soul114 het volgende:
Trouwens nog iemand in de wiskundetent geweest? Van te voren leek mij dat wel tof en dan met name het verhaal over lossless en mp3 codering, maar helaas niet echt van gekomen om te gaan.
Ik bedoelde het groene tentje met geel op de foto, maar idd daart stond ik dus. Dat stelletje wat op de voorkant van de daily paradise stond waren, trouwens mensen van die haarlem vlag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:18 schreef TechXP het volgende:
[..]
In de buurt stond d8 idd een doorzichtige tent. Ik heb wel een grote groene tent met beetje geel gezien. Ik stond ter hoogte van het slootje en dicht bij de bomen aan de linkerkant.
Ik denk dattie een aantal LL-university lezingen in de Juliet bedoeltquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef Longmen het volgende:
Waar stond die wiskunde tent eigenlijk?
Die heb ik dus heel erg graag willen zien, maar helaas gemistquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb geluisterd naar de LL Uni van Robert Dijkgraaf over de snaartheorie. Was zeer interresant.
De wiskunde-tent stond op het Lima-terrein. Ergens achteraan in een hoekje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef Longmen het volgende:
Waar stond die wiskunde tent eigenlijk?
Wat, Escher? Waarom heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk alleen bij de lezing over Escher en het Droste-effect geweest. Erg boeiend, maar imho wat oppervlakkig, te weinig diepgang. Zondag wilde ik nog naar de lezing "Einstein 2.0" van Robbert Dijkgraaf gaan, maar wegens lamheid heb ik die net gemist.
zaterdag om half 2. Dankzij die lezing heb ik C-Mon & Kypski en/of Games in Concert niet gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat, Escher? Waarom heb ik dat gemist?
Ooow... dat ding, waar ik het "huiswerk" van na de Escher-lezing heb laten nakijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:14 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
De wiskunde-tent stond op het Lima-terrein. Ergens achteraan in een hoekje.
Iemand bij ons groepje kreeg van haar vriend een enorme suikerspin. Zou die goed geweest kunnen zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:48 schreef Nembrionic het volgende:
En deze enorme suikerspin. Toevallig een Fokker toe 'm gekocht heeft?
Ja. Die lag bij ons in de tentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heeft iemand op camping 7 de man die snurkte gehoord?
Dan heb ik hem niet gehoordquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, het was een Pool of zo en hij lag in een tweepersoonstent en hij maakte veel lawaai.
Ik heb geen flauw idee. Ik zag alleen die suikerspin een 2 maten van me die er langs gerend zijn om er een stuk van de te pikkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:21 schreef TechXP het volgende:
[..]
Iemand bij ons groepje kreeg van haar vriend een enorme suikerspin. Zou die goed geweest kunnen zijn
Was het iemand met lang haar die deze suikerspin kocht?
Whehe, dit filmpje is van diezelfde gebruiker:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nog mensen op camping 5 die dit nummer wel kunnen dromen?
http://nl.youtube.com/watch?v=VlGA_TQRHEw
Helemaal niet gehoord ;pquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nog mensen op camping 5 die dit nummer wel kunnen dromen?
http://nl.youtube.com/watch?v=VlGA_TQRHEw
Die gasten staan daar blijkbaar elk jaar, lache gemaakt opzich maar wel een enorme kutplaats.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:47 schreef frame-saw het volgende:
Wie waren de eigenaars van de groene vuilnisbak bij de ingang van Camping 3? Die waar muziek uit kwam?
Het was leuk wakker worden maar elke dag weer érg vroeg. Volgende keer maar wat beter kijken waar we gaan staan
Ja ik heb ze ook wel eerder zien staan. Ze staan op nr 1 bij de Tokkie Awards op 3voor12, en op nummer 4 of 5 staan nog andere buren, zo'n jochie van 16 die nog eens grondig werd aangepakt gisterochtend toen hij de security ging plagen. Hij was meteen stil haha.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die gasten staan daar blijkbaar elk jaar, lache gemaakt opzich maar wel een enorme kutplaats.
Dat over Einstein was echt heel erg leuk. Escher vond ik minder, kon ik mijn aandacht niet bijhouden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk alleen bij de lezing over Escher en het Droste-effect geweest. Erg boeiend, maar imho wat oppervlakkig, te weinig diepgang. Zondag wilde ik nog naar de lezing "Einstein 2.0" van Robbert Dijkgraaf gaan, maar wegens lamheid heb ik die net gemist.
ongeveer een uurtje nadat we bij de auto aankwamen waren we het terrein af (hadden nog een lege accu omdat de chauffeur de lichten aan had laten staanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef SlaggY het volgende:
Trouwens, hoe snel was iedereen hier van het parkeerterein af? Ik zat om 12 uur in mijn auto, en reed om kwart voor 3 het terein af. Van half1 tot half3 echt letterlijk geen centimeter vooruit gekomen.Dat kan wel beter volgend jaar, dunkt mij.
Dan heb je geluk gehad..schijnt zaterdagochtend van zo'n beetje 7- tot 12 uur continu gedraaid te zijnquote:
Die bewakers sommeerde al met felle toon om half 11 om van het terrein af te gaan. Toen we 10 voor 12 er nog zaten en klaar om te gaan lopen werden die nog feller. Beetje raar.. hij zag toch dat we klaar waren om te gaan...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef SlaggY het volgende:
Trouwens, hoe snel was iedereen hier van het parkeerterein af? Ik zat om 12 uur in mijn auto, en reed om kwart voor 3 het terein af. Van half1 tot half3 echt letterlijk geen centimeter vooruit gekomen.Dat kan wel beter volgend jaar, dunkt mij.
fraaie constructiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:47 schreef frame-saw het volgende:
Wie waren de eigenaars van de groene vuilnisbak bij de ingang van Camping 3? Die waar muziek uit kwam?
Het was leuk wakker worden maar elke dag weer érg vroeg. Volgende keer maar wat beter kijken waar we gaan staan
Zat om 8u in de pendelbus, nergens in de rij gestaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef SlaggY het volgende:
Ik stond helemaal aan ;t einde van 5, tegen 6 aan, ik moest de hele tijd naar muziek van de campers luisteren. ;pquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad..schijnt zaterdagochtend van zo'n beetje 7- tot 12 uur continu gedraaid te zijn
Blij dat ik er zelfn iet stond, maar zit dankzij vrienden die er wel stonden al wel dagen in m'n kop
Geen "Scheerlijnen zijn voor emo;s"?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef Pietklaaso het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord als kut emo's!! , Daar komt de Emobus??
een mondharmonica, een soort van haan o.i.d?
![]()
Mijn excuses![]()
![]()
nee dat vond ik te gewaagdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen "Scheerlijnen zijn voor emo;s"?![]()
Onze buurman! Toen we ons de volgende ochtend bij hem beklaagden dat er niet eens een vast ritme in zat, zei hij: "ja, het is jazz"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heeft iemand op camping 7 de man die snurkte gehoord?
Ik heb wel één of andere puisterige kutpuber iets over emo's horen zingen maar ik weet niet of jij dat wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef Pietklaaso het volgende:
![]()
Mijn excuses![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb wel één of andere puisterige kutpuber iets over emo's horen zingen maar ik weet niet of jij dat was
Kwart voor tien richting parkeerterrein gegaan, hebben eigenlijk nergens hoeven te wachten. Het loont dus wel om maandagochtend wat vroeger op te staan, merk ik al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef SlaggY het volgende:
Zwarte Golf?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ongeveer een uurtje nadat we bij de auto aankwamen waren we het terrein af (hadden nog een lege accu omdat de chauffeur de lichten aan had laten staan. gelukkig reed er genoeg wegenwacht rond
)
Stonden zondagavond wel bij die microfoon voor de 3FM studio, maar ze vonden ons nogal irritant en hebben hem toen weg gehaaldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand nog een eigen clip opgenomen?
Idem. Om 1 uur zaten we thuis in Limboland aan de koffie met vlaaiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kwart voor tien richting parkeerterrein gegaan, hebben eigenlijk nergens hoeven te wachten. Het loont dus wel om maandagochtend wat vroeger op te staan, merk ik al.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef Pietklaaso het volgende:
![]()
Mijn excuses![]()
![]()
Zeker weten, van alle bands die ik zag staken ze er met kop en schouders boven uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef MisterFloppy het volgende:
[..]
..... The good the bad and the queen waren trouwens ook briljant!
die wolken iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:19 schreef HAL9000S het volgende:
[afbeelding]
Het independance-day-momentIedereen ook juichen op het moment dat het begon te regenen
Jou ben ik ook gewoon zo goed als NIET tegengekomenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waren zij degenen die nummertjes van Led Zeppelin en Metallica speelden ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De reacties op Rodrigo y Gabriela zijn overal érg positief. Leuk. Ik wilde ze in mei al graag in de Melkweg zien, maar dat optreden ging niet door. Sinds ik hoorde dat ze op Lowlands zouden staan, zit ik al continu tegen mensen te zeuren dat ze mee moeten. Niemand had er ooit van gehoord, maar iedereen was erg enhousiast na het optreden. De hele Grolsch tent was zelfs enthousiast.
Geen slecht begin voor ze in Nederland (het was hun eerste optreden hier).
Overigens helemaal terug te luisteren op 3voor12.
Nou ja..je was in ieder geval eerlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:09 schreef Roellio het volgende:
Ik ben zondagochtend nog apart genomen door de security. Moest toen ik de festivalterrein-ingang doorkwam mee naar een soort kantoorkeet achter het hek. Riem af, schoenen en sokken uit, pet af, zakken leegmaken.
Ik zag er echt compleet vertieft uit en had niet eens in m'n eigen tent geslapen, dus die security kerel: "Heb je drugs bij je? Softdrugs, pillen, speed, coke?" En ik: "Geen idee ouwe, maar volgens mij niet"
Vraagt 'ie: "Volgens mij niet, of zeker niet?"
Dus ik weer: "Volgens mij niet. Misschien zit er nog wat in m'n portemonnee ofzo. Gisternacht was behoorlijk vaag en ik lag er pas om 6 uur in"
Die vent echt alle hoeken en gaten doorzoeken, complete portemonnee, voelen in m'n schoenen.
Dat had ik 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:09 schreef Roellio het volgende:
Ik ben zondagochtend nog apart genomen door de security. Moest toen ik de festivalterrein-ingang doorkwam mee naar een soort kantoorkeet achter het hek. Riem af, schoenen en sokken uit, pet af, zakken leegmaken.
Ik zag er echt compleet vertieft uit en had niet eens in m'n eigen tent geslapen, dus die security kerel: "Heb je drugs bij je? Softdrugs, pillen, speed, coke?" En ik: "Geen idee ouwe, maar volgens mij niet"
Dus ik weer: "Volgens mij niet. Misschien zit er nog wat in m'n portemonnee ofzo. Gisternacht was behoorlijk vaag en ik lag er pas om 6 uur in"
Die vent echt alle hoeken en gaten doorzoeken, complete portemonnee, voelen in m'n schoenen.
Damn, dat had me erg leuk geleken, jammer dat ik dat niet wist.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb geluisterd naar de LL Uni van Robert Dijkgraaf over de snaartheorie. Was zeer interresant.
En Pronghorn was tof.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef Vital_Remains het volgende:
Alleen 2 tegenvallers:
Tool was kut, was ik liever naar Pronghorn gegaan.
Whehehehequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:09 schreef Roellio het volgende:
Echt he. Haal je eigen shit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:21 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik werd ook echt 4 of 5 keer door security gevraagd of ik pillen hadals enige van mijn groep ( ik zie er dan vans ons ook wel het " Het TMF -sletje achtichtste" uit maarja ik was daar na een tijdje ook wel zat van
ook nog een x aantal bezoekers die vroegen of ik pillen had op het laatst ging ik het maar negeren
Tool was niet kut, het gewoon niet makkelijke headbang muziek. Naar mijn mening maakte dat samen met After Forever, The Good The Bad and The Queen en Lacuna Coil mijn weekend goed!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef Vital_Remains het volgende:
Was echt een perfecte Lowlands
Hoogtepunten:
Heideroosjes: Wat een feest was dat in de pit vooraan![]()
M.I.A.: volgens de lowlands krant zou ze erg goed moeten zijn live, en viel me ook echt niks tegen.
C-mon and Kypski: Vrolijkheid![]()
Zaterdag en Zondag avond in de Lima: heb me kapotgelachen daar, zondag erg veel crowdsurfers omhoog geholpen, erg vet.
Jan Jaap Van der Wal: Geweldig gewoon
Vouwwagen: dit jaar niet in een tent, maar heerlijk ontspannen in een vouwwagen (ook al sliep ik in de voortent)
Alleen 2 tegenvallers:
En jammer dat ik niet helder genoeg was zaterdag om een fatsoenlijk gesprek met dat leuke meisje te beginnen (ze had dreads en zag er een beetje alternatief uit, als iemand haar herkent laat het me weten)
En de lama`s waren erg slecht, iets te ingestuudeert, was vorig jaar beter
Toch jammer dat ik geen camera mee had.
Was in ieder geval een zeer bruut lowlands![]()
![]()
ik heb heimwee, en zin in falafel
![]()
[..]
Damn, dat had me erg leuk geleken, jammer dat ik dat niet wist.
Mischien waren mijn verwachtingen ook gewoon te hoog, maar tool kon me gewoon niet boeien. After Forever was nog wel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tool was niet kut, het gewoon niet makkelijke headbang muziek. Naar mijn mening maakte dat samen met After Forever, The Good The Bad and The Queen en Lacuna Coil mijn weekend goed!
En jammer dat je LL gemist hebt
Ik heb jou nog gezien! Je was te herkennen aan je laarzenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:41 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.lowlands.nl/profile_lowlog.php?naam=bloodylotte
Uh, ja.
Verrek..jij stond op camping 2 he? Althans..op maandagochtend liep je langsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:41 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.lowlands.nl/profile_lowlog.php?naam=bloodylotte
Uh, ja.
Ik had de laarzen ook gespot maar ik ging twijfelen. Er waren dit jaar ZO VEEL bloemenlaarzenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb jou nog gezien! Je was te herkennen aan je laarzen![]()
Er liepen daar zoveel wijven met dreads, zelfs ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef Vital_Remains het volgende:
-knip-
En jammer dat ik niet helder genoeg was zaterdag om een fatsoenlijk gesprek met dat leuke meisje te beginnen (ze had dreads en zag er een beetje alternatief uit, als iemand haar herkent laat het me weten)
-knip-
MONDHARMONICASquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef Pietklaaso het volgende:
![]()
Mijn excuses![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef Vital_Remains het volgende:
Jibb jabba..
Zaterdag en Zondag avond in de Lima: heb me kapotgelachen daar, zondag erg veel crowdsurfers omhoog geholpen, erg vet
Zondag- en zaterdagavond was één groot feest in de Lima ja. Fantastische kerel die Kees, ik heb me daar ook helemaal kapotgelachenEn al die troep op het podium, echt lache..
.....
Ik ben wel naar Pronghorn geweest, was een mooi feestje ja, echt een aanrader!
.....
Die heb ik wel gezien ja, een stuk of duizend exemplaren
Ik ben ook veel mensen tegengekomen maar jou helemaal niet meer inderdaad. En ik zie dat we best een paar dezelfde optredens hebben meegepiktquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had de laarzen ook gespot maar ik ging twijfelen. Er waren dit jaar ZO VEEL bloemenlaarzen
En jou heb ik verder ook niet meer gezien. Hoogst opmerkelijk. Ik heb een berg non-descript mensen vele malen herkend tijdens Lowlands. Dan zou je toch denken dat je een bekende er gemakkelijk tussenuit pikt
Mijn meneer stond op camping 2. Ik stond op 3, dus dat was ik ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verrek..jij stond op camping 2 he? Althans..op maandagochtend liep je langs
Ik herken de sterrenhoodie
Wij stonden bij de gifgroene partytent(ik weet niet of die je opgevallen was)
Je bent nog wel gespot door Soempiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook veel mensen tegengekomen maar jou helemaal niet meer inderdaad. En ik zie dat we best een paar dezelfde optredens hebben meegepikt
Dat is een mooie gelegenheid om voor volgend jaar een ultraherkenbaar paar te kopen want iedereen loopt nu met bloemenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mijn meneer stond op camping 2. Ik stond op 3, dus dat was ik ja.
Mijn laarzen zijn nu trouwens stuk.
Valt wel mee hoor, ik ben toch vooral voor de grotere namen naar Lowlands gegaan dit jaar. En 's nachts eigenlijk altijd voor de foute 90's/Britse meezingers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:46 schreef thaleia het volgende:
[..]
Jou ben ik ook gewoon zo goed als NIET tegengekomenIk wijt dat aan mijn muzieksmaak. Doe je nog een verslag van jouw LL?
Onze meest donkere man uit de groep werd ook door de security gevraagd mee te wandelen. Hij had alleen wel pep en GHB bij zich... in zijn jaszak... De security dude liep alleen voor hem uit en zo kon hij alles zachtjes uit zijn zakken laten vallen. Wat we vervolgens onopgemerkt weer konden oppakken. Geweldige security dit jaar. Iedereen doorlaten en falen bij de zeldzame controles.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:09 schreef Roellio het volgende:
Nee maar ik stond er wel achter, en kreeg een stukje van iemand die er een pluk van had gepakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:48 schreef Nembrionic het volgende:
Mala Vita, Kaiser Chiefs, Goose en New Young Pony Club. Daar heb ik best wel van genoten
Saybia vond ik ook best te pruimen
Nog 2(telefooncamerafotos:
Vrijdagochtend...DÉ grote dreigende wolk
[afbeelding]
En deze enorme suikerspin. Toevallig een Fokker toe 'm gekocht heeft?
[afbeelding]
Ik werd die nacht ook gecontroleerd op mijn bandje toen ik even het festivalterrein áf ging.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond het vrij frapant dat ik om 01:30 van zondag op maandag nog werd gecontroleerd op mijn bandje. Die zat onder mijn mouw en ik moest 'm er nog uithalen ook
Ik kreeg altijd netwerk bezet.quote:En bellen heeft meestal ook geen zin want je verstaat geen bal van elkaar..áls je de telefoon al hoort
En verder kwam het er gewoon niet van
ik heb lekker geslapen op 2quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:20 schreef Longmen het volgende:
Vond camping 5 eigenlijk wel relax. Oke iets verder lopen, maar relatief rustig als je wat slaap nodig hebt / kan waarderen.
nog nooit gedaanquote:
Ze hebben het denk ik vooraal gemunt op dealers. Niet op mensen die wat voor zichzelf hebben. Dat is ook niet te doen. Maar een zak pillen wordt al wat lastiger verstoppenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:23 schreef steeg het volgende:
[..]
Onze meest donkere man uit de groep werd ook door de security gevraagd mee te wandelen. Hij had alleen wel pep en GHB bij zich... in zijn jaszak... De security dude liep alleen voor hem uit en zo kon hij alles zachtjes uit zijn zakken laten vallen. Wat we vervolgens onopgemerkt weer konden oppakken. Geweldige security dit jaar. Iedereen doorlaten en falen bij de zeldzame controles.
Ook dat nog eens. Ik kreeg soms SMS-jes van 3 uur terugquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd netwerk bezet.En net de keer dat ik er door heen kwam werd opeens de verbinding 'ivm technische problemen' verbroken. Maar het woord "Echo" was er gelukkig nog net door heen gekomen.
Gozer op camping 1 was opgepakt met een grote hoeveelheid pillen. Die gast stond naast ons op de camping. En een andere had 16 gram wiet bij zich.16!! gramquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:33 schreef Muaddib10191 het volgende:
werd er zoveel drugs gebruikt? Viel toch wel mee?
Hehe, daar zijn ik en 3 vrienden hand in hand onderdoor gelimbo-d, om 3 uur 's nachts ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Zondagnacht op Camping 2:
Eerst mezelf voorgenomen om optijd te gaan slapen, uiteindelijk doorgehaald tot 5 uur, met onze buren die een Limbo hielden. Voorbijgangers die gewoon gezellig mee blijven Limbo dansen, zelfs om half 5 sochtends.
De mijne was vrij nat en ik heb geen zin in schimmel in mijn nieuwe tentquote:
daarom smste ik ook steedsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd netwerk bezet.En net de keer dat ik er door heen kwam werd opeens de verbinding 'ivm technische problemen' verbroken. Maar het woord "Echo" was er gelukkig nog net door heen gekomen.
Ik deed een poging tot een Schotse Hoogsprong die jammerlijk faalde. Ben er maar gewoon onderdoor gelopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:36 schreef DistantDreamer het volgende:
[..]
Hehe, daar zijn ik en 3 vrienden hand in hand onderdoor gelimbo-d, om 3 uur 's nachts ofzo.![]()
Toen ik gisteren op een verjaardag zat kwam een vriendin naar me toe om te zeggen dat mijn smsje inmiddels aangekomen was. Ze dacht dat het van de nacht van zondag op maandag was, maar ik had het bericht al in de nacht van vrijdag op zaterdag verstuurd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dat nog eens. Ik kreeg soms SMS-jes van 3 uur terug
Was wel handig dat ze bij die wasserette van Wrangler een smsje stuurde als je kleren klaar waren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dat nog eens. Ik kreeg soms SMS-jes van 3 uur terug
Tsja, dat heb je met een groot festival. Er loopt ruim 55.000 man rond, vele podia en goede voorzieningen, dat neemt uiteraard flink wat ruimte in. En eigenlijk is het terrein nog te klein voor 55.000 man ook, vind ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:42 schreef TiemenC het volgende:
De afstanden waren toch wel erg groot vond ik (wij stonden op parkeerplaats 2D en camping 1 tussen de sloot en de weg).
Ik vraag me af wat je allemaal mee hebt genomen. Ik had vrijwel alles in 1 grote tas, alleen mijn tent nog apart mee. En ik heb toch echt het hele weekend niks gemist dat ik nog mee had kunnen nemen.quote:Omdat we zo veel bagage bij ons hadden moesten we vrijdag 3 keer op en neer lopen en maandag ook 3 keer, dat was toch wel echt ff afzien met je brakke hoofd en lege maag.
ja ok, er werd veel geblowd en ik denk ook redelijk wat herbal energiepilletjes, maar harddrugs viel toch wel mee? X en C zag ik niet of was ik te stoned?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gozer op camping 1 was opgepakt met een grote hoeveelheid pillen. Die gast stond naast ons op de camping. En een andere had 16 gram wiet bij zich.16!! gram
Net zoals in 2006 lag (bij mijn telefoon) het netwerk het hele weekend plat. Geen SMS te versturen/ontvangen, geen telefoontje te plegen. Als ik ook maar in de buurt van de brug kwam, kreeg ik plots 20 SMS-jes en gemiste oproepen van de gehele dag binnen. Maar nabij het festivalterrein lag de verbinding volledig plat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Eix het volgende:
[..]
True, maar het is gewoon jammer dat je niet ff van band naar band kunt hoppen omdat de massa zo langzaam loopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je met een groot festival. Er loopt ruim 55.000 man rond, vele podia en goede voorzieningen, dat neemt uiteraard flink wat ruimte in. En eigenlijk is het terrein nog te klein voor 55.000 man ook, vind ik.
Ik had zelf ook niet veel mee, we hadden onze lading bier wel in 2 x moeten brengen, maar we hebben ook nog vrienden geholpen met sjouwen, vandaar.quote:[..]
Ik vraag me af wat je allemaal mee hebt genomen. Ik had vrijwel alles in 1 grote tas, alleen mijn tent nog apart mee. En ik heb toch echt het hele weekend niks gemist dat ik nog mee had kunnen nemen.
Meld!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie is er eigenlijk nogmeer naar Kings Of Leon geweest?
Prima verbinding dit jaar, beter als voorgaande jaren. Wel vielen gesprekken redelijk vaak uit of waren toestellen niet bereikbaar. Wat me wel opviel was dat dit altijd bij dezelfde mensen was, misschien dat het aan de provider lig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn telefoonverbinding was prima op Lowlands. Heb 'm wel voor het eerst in de geschiedenis op moeten laten laden, normaal deed 'ie 't maandag ook nog, maar nu was íe vrijdagavond al bijna leeg..
De mijne deed het wonder boven wonder nog toen ik thuis kwam.. Ik heb 'm echt veel gebruikt. Zelfs nog WiFi-netwerkjes mee lopen pielen. En dat vreet stroom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn telefoonverbinding was prima op Lowlands. Heb 'm wel voor het eerst in de geschiedenis op moeten laten laden, normaal deed 'ie 't maandag ook nog, maar nu was íe vrijdagavond al bijna leeg..
Je bent zeker niet in de India en de Bravo geweest na 12'en?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:51 schreef Muaddib10191 het volgende:
[..]
ja ok, er werd veel geblowd en ik denk ook redelijk wat herbal energiepilletjes, maar harddrugs viel toch wel mee? X en C zag ik niet of was ik te stoned?
ik irriteer me ook ontzettend aan z;n stem, maar ik had m;n broer beloofd dat we er samen heen zouden gaan (hij is er helemaal gek van), en hij wou perse vooraan staan, dus toen stonden we vooraan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meld!
Ik heb er heerlijk op de heuvel gelegen. Ik vind KoL niet zo heel goed. Ik irriteer me aan zijn stem. Maar ik kon er op de heuvel wel aardig naar luisteren en wegsoezen
Ik krijg een glimlach op mijn gezicht als ik eraan terugdenk. Wat een geweldig mannetje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:55 schreef IdlersDream het volgende:
Voor mij was het hoogtepunt toch wel Jamie T. Niemand die het hier gezien heeft. Het rockte veel meer dan op de cd wat het concert echt een toegevoegde waarde gaf. Verder was zijn band belachelijk cool qua uiterlijk en qua spel. Bij een solo nummer gingen ze een beetje chillen met een pilsje op het podium. Verder was Jamie T een ongelooflijk brutale en grappig kereltje... dat was ook wel te verwachten voor iemand die zijn cd begint met de woorden "FOOKIN' CROISSANT!!!!" Aan het einde sloeg hij zijn gitaar nog stuk en daarna kwakte hij deze tegen de drummer aan, die zich de tering schrok... meesterlijk optreden met toegevoegde waarde.
Kan je nagaan, ze hebben maar 1x in m;n tas gekekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:21 schreef Laton het volgende:
wat een gelul met dat apart meenemen en extra controleren zeg. [afbeelding]
Je hebt zeker alleen de eerste paar nummers meegekregen? Want We dance together heeft per definitie nooit echt gewerkt live, en het duurde tot het tweede gedeelte van het concert dat de echte festivalvriendelijke nummers pas werden gespeeld. Uiteindelijk was het nog best een tof concert, eigenlijk. Dan was het in Doornroosje een tijdje terug een stuk minder geïnspireerd dan nu.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:26 schreef chansadres het volgende:
The Rakes (India, tien minuten): Oh my god, wat zijn deze heren door de mand gevallen. Het geluid stond verschrikkelijk afgesteld. Maar daarnaast ook zo inspiratieloos en bezieling te spelen. Het deed ze de nek om. Na 3 nummers vertrokken en dat heeft geen andere band hun na kunnen doen. rip The Rakes...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie is er eigenlijk nogmeer naar Kings Of Leon geweest?
Ik ben vrijdagavond in de Essent geweest tijdens The Killers (van The Killers heb ik alleen Shadowplay gehoord). Alleen deed mijn koptelefoon het voor geen meter. Wat ik van de muziek hoorde klonk wel leuk. Maar ik ben niet lang gebleven, ik had ook weer afgesproken met vrienden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..zijn er nog mensen bij het open podium in de Essent geweest?
Ik ben één avond geweest(vrijdag dacht ik). Daar speelden toch een aantal aardige artiesten hoor
Ik verbaas me eigenlijk zelf over hoeveel ik heb gezien. Want gehaast heb ik niet tijdens de optredens. Dit jaar viel alles heel erg goed te belopen. Veel bands die ik wilde zien vielen op hetzelfde veld (Bravo, India en Lima) zodat ik weinig hoefde te lopen naar de Grolsch en Alpha. Als ik nu zo kijk ben ik belachelijk weinig in de Alpha tent geweest, terwijl ik andere jaren de gehele dag rondhing. Dit jaar was gewoon de combinatie van Bravo, India en Lima ijzersterk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Leuk verslag chansadres. Je hebt in ieder geval genoeg gezien. Wat betreft The Enemy ben ik het met je eens, jammer dat ze zo vroeg stonden. Ik zat dan ook nog in het gras rustig van mijn ontbij (tosti en dubbele espresso) te genieten.
Wat weer niet te vreten was, waren de wraps van La Place. Die bonen en rijst erin maakte het een smaakloze en laffe ding. Ik genoot veel meer van de halve kipquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:52 schreef super-muffin het volgende:
Die tosties van La Place waren erg lekkerZeker in combinatie met de sinaasappel-bananen sap
Je bent de zoveelste die verbaasd is over dat er niets gebeurt. TOOL is statisch, het zou juist vreemd zijn als ze ineens heel het podium overspringen. En waarom zouden de clips ergens over moeten gaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:42 schreef Bismarck het volgende:
Hieronder een korte impressie van mijn Lowlands ervaring.
Tool Na de Arcade Fire kon het alleen maar minder worden. Bij Tool gebeurde er geen reet op het podium, de getoonde videoclips gingen 3x nergens over en de nummers duurde zo lang dat het ging vervelen.
____________________________________________________________________________________________
Ik heb nog nooit zoveel drugs gebruikt zien worden als dit jaar, ik kom inmiddels 7 jaar en zoals Roellio zei. India en bravo na 11 uur staat helemaal vol met discuspupillen. (Vandaar die zonnebrillen) Ik heb G, Keta, M en Xtc gedeald en uitgedeeld zien worden. Vooral de Engelsen kwamen dit jaar lekker innemen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:51 schreef Muaddib10191 het volgende:
[..]
ja ok, er werd veel geblowd en ik denk ook redelijk wat herbal energiepilletjes, maar harddrugs viel toch wel mee? X en C zag ik niet of was ik te stoned?
Ik zag op een gegeven moment een kerel uit de plee komen op camping 2, moeilijk doen met een of ander pakketje onder z'n trui, lijkbleek, compleet van de wereld... Die was vast niet wezen pissen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:59 schreef steeg het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel drugs gebruikt zien worden als dit jaar, ik kom inmiddels 7 jaar en zoals Roellio zei. India en bravo na 11 uur staat helemaal vol met discuspupillen. (Vandaar die zonnebrillen) Ik heb G, Keta, M en Xtc gedeald en uitgedeeld zien worden. Vooral de Engelsen kwamen dit jaar lekker innemen!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:51 schreef Muaddib10191 het volgende:
[..]
Haha, same here... heb mn polsbandje met ~15 pillen maar op de grond gedropt toen ik werd gevraagd even mee te lopen voor controle zondagnacht... lekker gefouilleerd en eenmaal buiten het polsbandje weer lekker om. Wel peuken gescheten toen ze me vroegen mee te lopen, was al compleet knal op dat moment en het bandje laten vallen was voornamelijk instinctief volgens mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:23 schreef steeg het volgende:
[..]
Onze meest donkere man uit de groep werd ook door de security gevraagd mee te wandelen. Hij had alleen wel pep en GHB bij zich... in zijn jaszak... De security dude liep alleen voor hem uit en zo kon hij alles zachtjes uit zijn zakken laten vallen. Wat we vervolgens onopgemerkt weer konden oppakken. Geweldige security dit jaar. Iedereen doorlaten en falen bij de zeldzame controles.
Precies dezelfde tent stond ook op camping 2 andersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:33 schreef SicSicSics het volgende:
Lowlands was weer fijn! Stond op Camping 3, achter de koeien-tent (2 keer in de Daily Paradise gestaan) en vlakbij de 24 smaken ijs (stond ook in de Daily...).
Ja, hufterig was dat. Ik vermaakte me prima, is het opeens afgelopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
Even mijn complete bandlijst typen.
Maar eerst nog even een klacht mbt de Alpha DJ's. Die zouden tot 3 uur duren maar die stopten klokslag 2 uur. Volgens mij flikten ze dat vorig jaar ook
Idem, laatste dag wel een tas mee en moest dus door de tassencontrole maar dat was binnen 2 seconde gebeurd. Ook toen ik met een geopend flesje water (uit de Lima) binnenkwam, dus in de hand, keken ze niet eens wat er in zat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben helemaal niet gecontroleerd. Ook donderdag bij de ingang niet, ik vroeg me dan ook af waarom het zo lang duurde in de rij. En verder ook bij de ingang van het festival niet gecontroleerd, alleen 1 keer voelde iemand even aan het zakje aan mijn broek waar mijn regenjas in zat.
Maar ja, ik was ook braaf. Mijn pils was al lang op toen ik in de rij ging staan, dus in mijn tassen zat niks dat niet naar binnen mocht. En ook de keren dat ik het festivalterrein op ging had ik behalve wat muntjes en een programmaboekje niks bij me.
Een meisje voor me mocht niet met haar plastic luchtbedje het terrein op. Vervolgens zie ik een knakker met een complete uitklapstoel naast de Grolsch zittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Idem, laatste dag wel een tas mee en moest dus door de tassencontrole maar dat was binnen 2 seconde gebeurd. Ook toen ik met een geopend flesje water (uit de Lima) binnenkwam, dus in de hand, keken ze niet eens wat er in zat.![]()
Ja, ik kan daar zo boos om wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, hufterig was dat. Ik vermaakte me prima, is het opeens afgelopen.
De tortilla's daarentegen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat weer niet te vreten was, waren de wraps van La Place. Die bonen en rijst erin maakte het een smaakloze en laffe ding. Ik genoot veel meer van de halve kip!
I Only Want You heb ik zekers te weten gehoord op een klein afstandje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:54 schreef Longmen het volgende:
Waarom speelde de The Eagles of Death Metal eigenlijk niet de twee bekende singles
I Only Want You en I Want You So Hard (Boy's Bad News)?
Hmm misschien zal het dan aan de plek gelegen hebben. op zich wel jammer, niettemin vond ik het wel goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:50 schreef Grobbel het volgende:
Met de zang van Paul Banks (Interpol) was niks mis hoor peaceman, het zal wel aan het geluid hebben gelegen vanwaar je stond. Wij stonden recht voor het podium en hebben nergens last van gehad. Het was ons juist opgevallen hoe goed hij eigenlijk bij stem was afgelopen zaterdag.
als je zaterdags na een uur of 2 door de bravo loopt zie je alleen maar mensen die pillen of zo op hebben. dat idee heb ik tenminste altijd. maar ja, ik ben er meestal ook wel eentje van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:14 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Ik kwam juist heel veel mensen tegen die harddrugs hadden gebruikt. Zaterdagnacht zat ik zelf aan de MDMA en ik kwam toen veel mensen tegen die zich hetzelfde voelden als ik.Zondagnacht waren er ook duidelijk heel veel mensen die flink zaten te spacen in de Bravo.
Ze sloten af met die laatste. Ook het enige nummer van ze wat ik ken, dus hey!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:54 schreef Longmen het volgende:
Waarom speelde de The Eagles of Death Metal eigenlijk niet de twee bekende singles
Wat dat niet hun roadie of zo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:22 schreef StupidByNature het volgende:
Wie was de gitarist die een stukje deed bij Tool? Was dat die gitarist van Motörhead?
I want You so Hard hebben ze ook zeker weten gespeeld!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:54 schreef Longmen het volgende:
Ik dacht ook de gitarist van Motorhead, aan zijn muts te zien was hij het ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat dat niet hun roadie of zo?
Groove Tube was met vlagen erg leuk, behalve toen er veul RnB en Hip Hop voorbij kwamquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, daar bij de Limatent. Ook wel relaxt. Waar ik trouwens niemand over hoor is de Groove Tube. Daar keerde ik toch wel meerdere keren per dag naar terug, voor een Mojito en om lekker te dansen!
Gemist.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:44 schreef HAL9000S het volgende:
Trentenmoller
http://www.youtube.com/watch?v=VLQ5-rXrHqY
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:13 schreef GotC het volgende:
Groove Tube was op vrijdag wel leuk. Voor de rest niet.
Heeft iemand die badjasgasten nog gezien?.
OH JA JOH?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:28 schreef Brahimov het volgende:
Op camping 2 staan was erg relaxed, zoals de sfeer op heel LL relaxed was.
Oké ik zie het nu ook staan op LL.nl maar vanochtend stond er echt 22, 23 en 24. Of ik was gewoon te brak om het goed te kunnen lezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:55 schreef super-muffin het volgende:
Nee hoor, het is een week eerder.
15 + 16 + 17 augustus.
Klopt, het stond eerst verkeerd. Staat ook in het nieuws bericht 'See You in 2008!' dat ze het corrigeert hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:04 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Oké ik zie het nu ook staan op LL.nl maar vanochtend stond er echt 22, 23 en 24. Of ik was gewoon te brak om het goed te kunnen lezen.
Vond ik ook erg jammer, kwam toch ook echt voor o.a. Klaxons naar LL.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:05 schreef frame-saw het volgende:
En ja dat Klaxons was gecancelled was zwaar klote, en we waren in volle overtuiging dat de kaartjes wel uitverkocht zouden zijn dus maandagmiddag meteen kijken en gelukkig heb ik ze nu besteld. Heb er nu al zin in, partayy.
Waarom vielen die eigelijk uit?quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat was dat nou? Mocht je er alleen nuchter op ofzo?
t zag er iig wel tof uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |