Count me out. Mika is sooooo niet mijn ding.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:58 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb trouwens nog niemand over Mika gehoord, maar ik heb dat geluisterd en ik vind het best grappige muziek
Is er iemand die daar ook nog heen gaat?
Ik ga denk ik wel even kijken liggend met een biertje op het grasveldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:58 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb trouwens nog niemand over Mika gehoord, maar ik heb dat geluisterd en ik vind het best grappige muziek
Is er iemand die daar ook nog heen gaat?
Zo ga ik denk ik een groot deel van Lowlands doorbrengenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wel even kijken liggend met een biertje op het grasveld
Voor mij ook niet. Wil alleen De Heideroosjes, The Killers & Kaiser Chiefs zien. En verder wil ik de Alpha DJ's en de 90's Party niet missen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:07 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Zo ga ik denk ik een groot deel van Lowlands doorbrengen
Er is niet echt iets wat ik echt supergraag wil zien ofzo...
Grappig, dat zijn ook zo'n beetje de bands die ik wil zienquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Wil alleen De Heideroosjes, The Killers & Kaiser Chiefs zien.
ik raad je aan naar trentemoller te gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Wil alleen De Heideroosjes, The Killers & Kaiser Chiefs zien. En verder wil ik de Alpha DJ's en de 90's Party niet missen!
Dat lijkt me ook wel wat ja, die live-set met gitaar en drums. Tool zou toch de 5e keer worden in een jaar, dus daar kan ik wel een stuk van missenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:31 schreef Laton het volgende:
[..]
ik raad je aan naar trentemoller te gaan.
Goed zoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:43 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ga ook naar Mika
En Saybia. Verder zie ik 't wel
En dat is?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:31 schreef Laton het volgende:
[..]
ik raad je aan naar trentemoller te gaan.
Dat is inderdaad erg tofquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Wil alleen De Heideroosjes, The Killers & Kaiser Chiefs zien. En verder wil ik de Alpha DJ's en de 90's Party niet missen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |