Ja, je kunt met de autoquote:Op zondag 22 juli 2007 17:16 schreef linebear het volgende:
kan je er met de auto komen ?!?
en heb je nog steeds toegang tot walibi flevo ?!?
Jeugdig enthousiasmequote:Op zondag 22 juli 2007 17:34 schreef linebear het volgende:
helemaal hyper nu... eindelijk eens naar lowlands...
Aanstaande woensdag. In de volkskrant en op de site.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:45 schreef linebear het volgende:
wanneer worden het tijdschema bekend !?
Het is waar dat dat een gerucht isquote:Op zondag 22 juli 2007 17:49 schreef linebear het volgende:
en wat is er waar van het gerucht dat manic street preachers misschien nog komen
Ik denk dat ik mijn 2 weken in Portugal diep ga nadenken over de mogelijke aflsuiter van elke dagquote:Op zondag 22 juli 2007 18:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Djiezes, mensen. Hoeveel tenten staan er op het terrein en dan gaan we over 1 afsluiter per dag beginnen?
Listen to the man!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:08 schreef greatgonzo het volgende:
je hebt nu maar één afsluiter in de Alpha, als erna iets komt, is het immers geen afsluiter meer
Lowlandssnobismequote:Op zondag 22 juli 2007 18:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alpha is voor het plebs, daar kom ik niet eens in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |