Ja, je kunt met de autoquote:Op zondag 22 juli 2007 17:16 schreef linebear het volgende:
kan je er met de auto komen ?!?
en heb je nog steeds toegang tot walibi flevo ?!?
Jeugdig enthousiasmequote:Op zondag 22 juli 2007 17:34 schreef linebear het volgende:
helemaal hyper nu... eindelijk eens naar lowlands...
Aanstaande woensdag. In de volkskrant en op de site.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:45 schreef linebear het volgende:
wanneer worden het tijdschema bekend !?
Het is waar dat dat een gerucht isquote:Op zondag 22 juli 2007 17:49 schreef linebear het volgende:
en wat is er waar van het gerucht dat manic street preachers misschien nog komen
Ik denk dat ik mijn 2 weken in Portugal diep ga nadenken over de mogelijke aflsuiter van elke dagquote:Op zondag 22 juli 2007 18:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Djiezes, mensen. Hoeveel tenten staan er op het terrein en dan gaan we over 1 afsluiter per dag beginnen?
Listen to the man!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:08 schreef greatgonzo het volgende:
je hebt nu maar één afsluiter in de Alpha, als erna iets komt, is het immers geen afsluiter meer
Lowlandssnobismequote:Op zondag 22 juli 2007 18:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alpha is voor het plebs, daar kom ik niet eens in de buurt
Neenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:21 schreef linebear het volgende:
maarre, vloek ik in de kerk als ik een groot deel van het programma niet ken ?!?
Als het zo doorgaat kunnen we een soort pre-LL-fok!-meet houden in de Paradiso op 15 augustusquote:Op zondag 22 juli 2007 17:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat ikzelf ook de woensdag voor Lowlands in Paradiso te vinden ben
niet andersom? dat je wel de muziek kent, maar niet de namen..quote:Op zondag 22 juli 2007 18:24 schreef linebear het volgende:
oh gelukkig... ken de namen wel, maar de muziek niet
Ik ben te herkennen aan de roos op m'n schouders in m'n knoopsgatquote:Op zondag 22 juli 2007 18:25 schreef kciR het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat kunnen we een soort pre-LL-fok!-meet houden in de Paradiso op 15 augustus![]()
nee, dat vind ik ook gekquote:Op zondag 22 juli 2007 18:27 schreef kciR het volgende:
[..]
niet andersom? dat je wel de muziek kent, maar niet de namen..
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:31 schreef linebear het volgende:
[..]
nee, dat vind ik ook gek
-Tool
- NIN
- The Shins
- LCD etc..
wel van gehoord, maar ken de muziek niet echt
Nou dan kan ik The Shins en LCD Soundsystem wel aanraden. NiN kan ik aanraden als je een geknakt zieltje bent. Maar dat is zonder dat ook wel gaaf.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:31 schreef linebear het volgende:
[..]
nee, dat vind ik ook gek
-Tool
- NIN
- The Shins
- LCD etc..
wel van gehoord, maar ken de muziek niet echt
Dat bedoel ik idd..quote:
niet weer vergeten hequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik was mijn tandenborstel vergeten.Thank god for the campsitestore.
Het komt ook gewoon op www.lowlands.nl hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 18:35 schreef kciR het volgende:
Zou de Volkskrant trouwens in Belgie te krijgen zijn? Anders moet ik even terugrijden naar Nederland om de krant te halen.. ik ga dinsdag op vakantie, vandaar..
Omg hahaha ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:58 schreef kciR het volgende:
@ BloodLotte; ik zit even de oude LL topics door te lezen.. kom ik dit tegen.. WTF!
[..]
niet weer vergeten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |