Wil je even aangeven waar we wel over mogen praten Juf?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:48 schreef lienelien het volgende:
Niet douchen/wel douchen![]()
Biermerken![]()
'Ik wil de Charlie/ander podium teruhug'![]()
'Die rij is veel te lahang'![]()
Camping is viesch![]()
'Radiohead!!!!'![]()
'Pinkpop is toffur'![]()
Oja, en dat de everzwijnhammetjes lekker schijnen te zijn weten we nu ook wel.![]()
Wat wil kleur code oranje zeggen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef vanBnaarC het volgende:
Is al bijna uitverkocht, aan de kassa was de kleur code al oranje![]()
Dat het bijna uitverkocht isquote:
Owhhh, nog 10k is nog zo'n 15% van de kaarten, vind ik nog wel aardig wat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:57 schreef vanBnaarC het volgende:
Nou als die oranje is zijn er nog maar 10.000 kaarten beschikbaar en zwart is uitverkocht
Binnenkort maar kaartje scoren dan.quote:
Was jij ff lekker op pinkpop gebleven gesealde hippiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gothics
Hippies
Emo's
vanBnaarC [afbeelding]
Is rood niet de kleur voor een uitverkocht evenement?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:57 schreef vanBnaarC het volgende:
Nou als die oranje is zijn er nog maar 10.000 kaarten beschikbaar en zwart is uitverkocht
neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:01 schreef tomttt het volgende:
[..]
Is rood niet de kleur voor een uitverkocht evenement?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wil je even aangeven waar we wel over mogen praten Juf?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:53 schreef lienelien het volgende:
hoi.
Dat soort posts, die voegen pas écht iets toe.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:01 schreef lienelien het volgende:
hoi.
Ga jij is lekker op je knietjes een dagje aarbeien plukken, dan piep je wel ff andersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat soort posts, die voegen pas écht iets toe.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:03 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Ga jij is lekker op je knietjes een dagje aarbeien plukken, dan piep je wel ff anders![]()
Ik maak alleen uitzonderingen voor Roellio als ie online isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:01 schreef alkaholic63 het volgende:
kut al jaar jaar aan het azen op een openingstopic pis ik weer langs de pot ;-)
Heb er nu al zin in...
Er is niks mee om eens is iets te betekenen voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:06 schreef nipeng het volgende:
Zeg doe eens ontspannen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |