Ik heb zelf ook geen flauw ideequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef ruud_fr het volgende:
waarom staan veel van de "ZEKERSTEWETEN AANWEZIGE BANDS EN DINGEN" nog niet op de LL site?
Die hebben zichzelf bevestigd op hun site, myspaces etc. tvp.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef ruud_fr het volgende:
waarom staan veel van de "ZEKERSTEWETEN AANWEZIGE BANDS EN DINGEN" nog niet op de LL site?
Oh ja, dat had ik eigenlijk ook wel kunnen wetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die hebben zichzelf bevestigd op hun site, myspaces etc. tvp.
Werkschuw, langharig tuig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:26 schreef super-muffin het volgende:
Lowlands is toch dat festival voor alto's?
Die ga ik dit jaar voor het eerst proberen. Iedereen is daar zo lyrisch over altijd, dus nu zal ik er ook maar eens aan gaan gelovenquote:
Jimmy Eat World mag van mij ook wel komen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:44 schreef LaSalle het volgende:
Nieuwe namen voor Reading/Leeds: o.a. Jimmy Eat World, The Shins, The Used en Get Cape, Wear Cape, Fly!! Voor de rest nog weer 547 weinig verrassende namen die we allemaal al een keer op een London Calling festival hebben gezien als The Pigeon Detectives, The Maccabees, The Long Blondes etc.....
Maar zeker die eerste 4 namen zie ik graag op Lowlands komen!!![]()
typ eens overquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ah! Daar zijn we weerStond vandaag nog een stukkie in de Metro over Lowlands.
Ik moet straks nog met de trein, zal kijken of ik nog een metro kan scoren ergens danquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ah! Daar zijn we weerStond vandaag nog een stukkie in de Metro over Lowlands.
quote:
De falafel van vorig jaar was idd ranzig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef tomttt het volgende:
Beugelcafé, broodje beenham en ranzige falafel
tnxquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07184/Metro_3-mei-2007.PNG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zij komen ook weer met Pearl Jam. Zeker op low-lands.nl gekeken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |