Welnee, dan heeft Maniack tenminste de tijd om te vertellen waarom hij naar Pukkelpop gaatquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat een slecht idee eigenlijk om dit topic nu al te openen, he.![]()
je valt in herhalingquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee, dan heeft Maniack tenminste de tijd om te vertellen waarom hij naar Pukkelpop gaat![]()
De opmerking was te leuk om als laatste post in het vorige topic te laten...quote:
Wie is dat? Deed hij dat vorig jaar? Zouden The Smiths nog komen trouwens, denk je?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee, dan heeft Maniack tenminste de tijd om te vertellen waarom hij naar Pukkelpop gaat![]()
Maniack heeft alleen maar lopen zeiken over wat er allemaal wel op Pukkelpop kwam en niet op Lowlands...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wie is dat? Deed hij dat vorig jaar? Zouden The Smiths nog komen trouwens, denk je?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik tover straks nog wel ff een douchewaardige OP erin. Ofzo
Checkquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik tover straks nog wel ff een douchewaardige OP erin. Ofzo
ik mis nog een lijst met voorgaande delen A Campingflight to Lowlands Paradise 2007 15e editie deel 1quote:
Nezleoes!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wie is dat? Deed hij dat vorig jaar? Zouden The Smiths nog komen trouwens, denk je?
Checkquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mis nog een lijst met voorgaande delen A Campingflight to Lowlands Paradise 2007 15e editie deel 1
Okidokie!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Check![]()
als ik morgen tijd zin heb maak ik wel ff een hele nieuwe 2007 OP
Mis ik iets?quote:
Ah nee! Ik miste iets, sorry!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |