Welnee, dan heeft Maniack tenminste de tijd om te vertellen waarom hij naar Pukkelpop gaatquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat een slecht idee eigenlijk om dit topic nu al te openen, he.![]()
je valt in herhalingquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee, dan heeft Maniack tenminste de tijd om te vertellen waarom hij naar Pukkelpop gaat![]()
De opmerking was te leuk om als laatste post in het vorige topic te laten...quote:
Wie is dat? Deed hij dat vorig jaar? Zouden The Smiths nog komen trouwens, denk je?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee, dan heeft Maniack tenminste de tijd om te vertellen waarom hij naar Pukkelpop gaat![]()
Maniack heeft alleen maar lopen zeiken over wat er allemaal wel op Pukkelpop kwam en niet op Lowlands...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wie is dat? Deed hij dat vorig jaar? Zouden The Smiths nog komen trouwens, denk je?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik tover straks nog wel ff een douchewaardige OP erin. Ofzo
Checkquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik tover straks nog wel ff een douchewaardige OP erin. Ofzo
ik mis nog een lijst met voorgaande delen A Campingflight to Lowlands Paradise 2007 15e editie deel 1quote:
Nezleoes!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wie is dat? Deed hij dat vorig jaar? Zouden The Smiths nog komen trouwens, denk je?
Checkquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mis nog een lijst met voorgaande delen A Campingflight to Lowlands Paradise 2007 15e editie deel 1
Okidokie!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Check![]()
als ik morgen tijd zin heb maak ik wel ff een hele nieuwe 2007 OP
Mis ik iets?quote:
Ah nee! Ik miste iets, sorry!quote:
Lol ja dat is gaafquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef mberg86 het volgende:
Ik ookWIe zou er vorig jaar ook weer zo'n Google Earth plattegrondje maken met de punten waar iedereen ongeveer stond? Ik had toen nog de coördinaten doorgestuurd.
Ik ga wel ff vragen in het SketchUp topicquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:11 schreef mberg86 het volgende:
Ja, ook erg leuk.. maar dat mag dan iemand doen die daar wél tijd voor heeft
maar hopelijk wel waarquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeel oud nieuws wat ze bij festivalinfo aan het recyclen zijn.
Jeeh, Radioheadquote:
Die fotoquote:
Jaquote:
Ik Radiohead, jij Ozzy. Deal?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jeeh, Radiohead![]()
Jippie, alaaf, toppertje![]()
Ozzy komt niet naar LLquote:
Dat weet je nooit... Dus deal of niet?quote:
Ozzy staat in juni op Fields of Rock. Die is in augustus weer lekker hondenstront van z'n tapijt aan het scheppen in LA.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat weet je nooit... Dus deal of niet?
Nee, ideeen is niet eerlijk. Ik wil minstens 1 concrete coole headliner als tegenwicht hebbenquote:
Ik weet niet wat voor herrie je verder allemaal mooi vindt.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, ideeen is niet eerlijk. Ik wil minstens 1 concrete coole headliner als tegenwicht hebben![]()
Ach, met Underworld en Chemical Brothers als andere Alpha-afsluiters maak je me ook blij hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor herrie je verder allemaal mooi vindt.....![]()
Underworld in Alpha en Radiohead in Grolsch op hetzelfde tijdstip dan graag!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of een stoere band in de Grolsch tijdens Radiohead![]()
Nee, Radiohead in de Alpha zodat we zeker weten dat echt al die nare Radiohead-aanhangers d'r bij kunnen zijn en de rest van het terrein dus veilig isquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Underworld in Alpha en Radiohead in Grolsch op hetzelfde tijdstip dan graag!
Ssh, zonder Radiohead geen LL.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef Leonos het volgende:
Radiohead hoeft van mij ook niet te komen...
Welnee.. zoveel van die 'nare Radiohead-aanhangers' zijn er niet hoor... Grolsch rules, dus daar moeten ze spelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, Radiohead in de Alpha zodat we zeker weten dat echt al die nare Radiohead-aanhangers d'r bij kunnen zijn en de rest van het terrein dus veilig is
We nemen het zekere voor het onzekere. Bovendien kun je terrein bij de Alpha afsluiten....als we dat nou eens zouden doen tijdens Radiohead.......uhm........quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee.. zoveel van die 'nare Radiohead-aanhangers' zijn er niet hoor... Grolsch rules, dus daar moeten ze spelen
Dat aflsuiten ben ik op zich wel voor, maar dan bij de Grolsch. Zo komen er tenminste niet van die halfbakken, dronken, zogenaamd lollige Ozzy-mietjes de boel verziekenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
We nemen het zekere voor het onzekere. Bovendien kun je terrein bij de Alpha afsluiten....als we dat nou eens zouden doen tijdens Radiohead.......uhm........![]()
Ik ga even een kleine animatie maken. Ogenblikje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat aflsuiten ben ik op zich wel voor, maar dan bij de Grolsch. Zo komen er tenminste niet van die halfbakken, dronken, zogenaamd lollige Ozzy-mietjes de boel verzieken![]()
Goed idee..quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef mberg86 het volgende:
Ik ookWIe zou er vorig jaar ook weer zo'n Google Earth plattegrondje maken met de punten waar iedereen ongeveer stond? Ik had toen nog de coördinaten doorgestuurd.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ga even een kleine animatie maken. Ogenblikje.
Kuthippies.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:28 schreef icebliss het volgende:
Wel vrolijke kleurtjes voor Radiohead fans![]()
Jammer dat jij er niet met je zatte kop op staatquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit wat ik denk dat het is?
Waar is Depeche Mode op gebaseerd dan?quote:ZEKERSTEWETEN AANWEZIGE BANDS EN DINGEN
# Coolpolitics
# Depeche Mode
# Lowlands University
# Silent Disco
Surprise actquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Waar is Depeche Mode op gebaseerd dan?
quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:58 schreef icebliss het volgende:
Sack zit in het managment van Depeche Mode, alleen dat mag 'ie niet toegeven.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, met Underworld en Chemical Brothers als andere Alpha-afsluiters maak je me ook blij hoor![]()
quote:
Het is een waterdicht hek jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
alleen een hek moet het water tegen gaan houden?
oooooooooooow zet dat er dan bijquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is een waterdicht hek ja![]()
Het water stopt toch bij het hek? Dan kan je het toch wel zelf bedenken?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oooooooooooow zet dat er dan bij![]()
nee zo slim ben ik niet, anders had ik het toch niet gevraagd Einsteinquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het water stopt toch bij het hek? Dan kan je het toch wel zelf bedenken?
Vast iets waar wij nooit van gehoord hebben?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weet je van wie ik al bijna zeker weet dat ze komen? Nergens op gebaseerd, maar gewoon newbiïstische intuïtie?
Of juist wel. Mojo zal eerst natuurlijk dit concert proberen uit te verkopen en dan komen er niet alleen maar PJ fans naar LL..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pearl Jam geeft 28 juni een concert in 't Goffert Park. Dus die zullen wel niet naar Lowlands afreizen....
De Kift.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vast iets waar wij nooit van gehoord hebben?
Ze hebben tourdata van 8/6 tot 29/6 bekend gemaakt. Lijkt me heel sterk dat ze daarna gaan doorhalen tot half augustus. En het is al helemaal onwaarschijnlijk dat ze in augustus een tweede europese (festival)tour doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Of juist wel. Mojo zal eerst natuurlijk dit concert proberen uit te verkopen en dan komen er niet alleen maar PJ fans naar LL..
Ik flikker 'm gewoon in de geruchtenlijstquote:
Wat maakt de organisatie nou uit wat voor fans er lopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Of juist wel. Mojo zal eerst natuurlijk dit concert proberen uit te verkopen en dan komen er niet alleen maar PJ fans naar LL..
Nou in eenitnerview heeft de organisatie ooit gezetgd dat men geen grote namen zou willen hebben omdat er dan veel mensne alleen voor die ene band op af zouden komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:22 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat maakt de organisatie nou uit wat voor fans er lopen.
Gaat toch om het geld?
quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:15 schreef rubbereend het volgende:
(tot en met 05 Uit Da hopman's administratie)
93 - 75,- 7500 bezoekers (cap. was 15000) wit plastic bandje met paarse letters
94 - 95,- 12500 bezoekers geel touwtje
95 - 115,- 20000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
96 - 140,- 31000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
97 - 145,- 40000 roze/rood lintje
98 - 150,- 50000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
99 - 160,- 57500 (uitverkocht) blauw/wit lintje (vind ik de mooiste tot nu toe)
00 - 175,- 57500 (uitverkocht) groen/paars lintje
01 - 195,- 57500 (uitverkocht) blauw/paarzig lintje (incl. kliko)
02 - 97,50 60000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
03 - 105,- 60.000 (uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
04 - 115,- - 50.000 (niet uitverkocht) oranje/zwart lintje, wederom met kliko
05 - 115,- - 55.000 (niet uitverkocht?) geel/blauw stof , die werd gesealed
dat lijstje moet da Hopman dan maar eens bijwerken
Kheb d'r nog nooit een gehadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:51 schreef pfaf het volgende:
Ik krijg al weer zin in een everzwijntje.![]()
![]()
![]()
quote:
Wat kost dat eigenlijk?quote:
Dat zou echtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:34 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zet in op:
- The Arcade Fire
- The Decemberists
- The Fratellis
- LCD Soundsystem
- Kaiser Chiefs
- The Killers
- Deftones
- Klaxons
- Maxïmo Park
- The Automatic
- The Shins (nu wel hopelijk!)
Doe mij maar die dikgedruktenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:34 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zet in op:
- The Arcade Fire
- The Decemberists
- The Fratellis
- LCD Soundsystem
- Kaiser Chiefs
- The Killers
- Deftones
- Klaxons
- Maxïmo Park
- The Automatic
- The Shins (nu wel hopelijk!)
Dat zou wel onwijs vet zijn. Heb ze vorige maand in Doornroosje gezien, was op de valreep nog bijna mijn concert van het jaar geworden. 7 is de beste plaat die ze in jaren hebben uitgebracht, in elk geval!quote:
Wat een heerlijk lijstje inderdaad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oke, oke..met een paar van deze namen ben ik toch van plan weer te gaan dit jaar:
Modest Mouse, Death Cab For Cutie, The Jesus And Mary Chain, Klaxons, Gang Of Four, Motorpsycho (ja, alweer), LCD Soundsystem (ja, alweer), Justice, Maxïmo Park...
..mja, dat lijkt me wel wat
Ja, die lijken me wel wat livequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:21 schreef BeRightBack het volgende:
Ik heb wel zin in Kings of Leon op Lowlands
Mooi lijstje.. al hoeft van mij Kaiser Chiefs niet zo nodig... zijn een beetje erg veel op fesitvals te zien geweest de laatste 2 jaar. Misschien Crowded House?quote:Op zondag 28 januari 2007 04:23 schreef MaJo het volgende:
Ik wil:
Radiohead
The Fratellis
Maxïmo Park
The White Stripes
The Killers
Kaiser Chiefs
The Arcade Fire
CSS
The Kooks
The View
Dat zou ubervet zijn
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Beter kappen ze eens met Franz Ferdinand & Kaiser Chiefs. MAar ja, zo lang Giel Beelen () leeft en 3FM op lowlands is, zullen zij er ook zijn
flauwe opmerking dit.. Indie en Britpop zijn nogal verschillend hoor.... Als je dat niet hoort, tja dan houdt het op...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Je kan natuurlik ook elk subgenre apart noemen, dat maakt het allemaal natuurlijk veel duidelijker en relevanter in dit topic
Koude blikjes bier van Grolsch @ 24u gebiedquote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuk een biertopic
Hehe, koude blikjes in je schoenen duwen en het terrein op lopenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Koude blikjes bier van Grolsch @ 24u gebied
Ik weet niet hoeveel ruimte er in jouw schoen nog over is, maar dat past er bij mij niet in hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 16:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, koude blikjes in je schoenen duwen en het terrein op lopen
Huge kistenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ruimte er in jouw schoen nog over is, maar dat past er bij mij niet in hoor
Vorig jaar ben ik gewoon met een plastic tas vol blikken bier het terrein opgelopen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, koude blikjes in je schoenen duwen en het terrein op lopen
Als je dat bedoelt, noem het dan niet allemaal onder de noemer britpop. Want veel valt niet onder britpop. Noem het dan zoals je nu doet "die zooi uit Engeland". Of gewoon Indie, want veel ervan is Indie.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik bedoelde gewoon al die zooi uit engeland waar je de laatste 2 jaar mee dood wordt gegooid (zet MTV2 maar eens aan...) en dat weet je zelf ook wel. Of het nou indie of onvervalste (brit)pop is, dat mag je zelf maar bepalen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:01 schreef crossover het volgende:
Oeh ja kisten moet ik ook hebben.
Toch wel wat betere isolatie dan m'n stoffen vans
Bwoah. Bier!quote:Op maandag 29 januari 2007 02:32 schreef Aoristus het volgende:
Wat een enthousiasme. Jullie weten nog geeneens wie er op de lijst staan
Dat ook niet echt.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:57 schreef crossover het volgende:
Nee, stoner rock ofzo toch?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:28 schreef Dupje het volgende:
TerugVindPost
eenschquote:Op zondag 28 januari 2007 14:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Beter kappen ze eens met Franz Ferdinand & Kaiser Chiefs. MAar ja, zo lang Giel Beelen () leeft en 3FM op lowlands is, zullen zij er ook zijn
Camping 3 gek!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:07 schreef Niekos het volgende:
lekker gek op camping 2! Beter ploft er dit jaar geen riool
Gelukkig stond mijn tent nét iets verderquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:07 schreef Niekos het volgende:
lekker gek op camping 2! Beter ploft er dit jaar geen riool
ow?? verklaar u nader?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:15 schreef Roellio het volgende:
Ik hoor zojuist dat Depeche Mode bevestigd is!![]()
Camping 3quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:03 schreef Sloavink het volgende:
Ik ben op Camping 3 te vinden. Ook al ben ik nog LL maagd ik weet dat ik daar moet zijn. Goede verhalen over gehoord.
met rubberbootquote:
M.a.w.: Als de everzwijnhambroodjesbeenhambbqtoko ook dit jaar van de partij is, ben ik dat ook.quote:
quote:
dat mag ik hopen dat dat er weer is, everzwijnhammetjesquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef JDude het volgende:
[..]
M.a.w.: Als de everzwijnhambroodjesbeenhambbqtoko ook dit jaar van de partij is, ben ik dat ook.
SLAAAYYUUHR!quote:
Mijne ook (na 04 en 06), omdat ik in 2005 zo slim was om m'n vakantie in het verkeerde weekend te plannenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:28 schreef super-muffin het volgende:
Word trouwens mijn derde keer pas.
Als ik kijk hoe goed we ze afgelopen jaar ook weer verkochten dan zal dat wel jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
dat mag ik hopen dat dat er weer is, everzwijnhammetjes
Ja, that would be mequote:Op donderdag 1 februari 2007 10:39 schreef pfaf het volgende:
Een FOK!ker verkocht ze toch?Everzwijntjes
![]()
Mij ook 3e keer (05, 06quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijne ook (na 04 en 06), omdat ik in 2005 zo slim was om m'n vakantie in het verkeerde weekend te plannen.
Dat ene ronde ding met die spiegels enzo vlak bij de xray? Was dacht ik voor pers oidquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:04 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
welke tent is dat?Ik dacht dat er geen Grolsch Beugel Café meer was.
Zouden ze dan niet een ander kleur armbandje gehad moeten hebben?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:05 schreef lienelien het volgende:
Dat ene ronde ding met die spiegels enzo vlak bij de xray? Was dacht ik voor pers oid
zou je wel denken, maar ik zou niet weten waar het anders isquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Zouden ze dan niet een ander kleur armbandje gehad moeten hebben?
Van mij mag de Beugeltent terug, overigens!
GrolschBeugels
Wil je er deze keer voor zorgen dat de voorraad op pijl blijft? Vorige keer greep ik er naast en moest lang wachtenquote:
Personeel en pers enzo hadden soms naast hun andere armbandje ook een gewonequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:10 schreef JDude het volgende:
[..]
GrolschBeugels
De ronde spiegeltent was de perstent idd, dus die vd foto niet die had wel flessies maar zag er heel anders uit van binnen en je had een ander bandje nodig om daar binnen te komen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat ene ronde ding met die spiegels enzo vlak bij de xray? Was dacht ik voor pers oid
Dat blauwe bandje is een USB stick bandje, die heb ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Personeel en pers enzo hadden soms naast hun andere armbandje ook een gewone
Die ene op de foto heeft ook een blauw bandje bv.
Dan zullen ze hun andere bandje wel aan hun andere arm hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat blauwe bandje is een USB stick bandje, die heb ik ook![]()
Ja die gewone heb ik zondagavond ook op de kop kunnen tikken...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Personeel en pers enzo hadden soms naast hun andere armbandje ook een gewone
Die ene op de foto heeft ook een blauw bandje bv.
Ik zal de klacht doorspelen naar de Chef BBQquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Wil je er deze keer voor zorgen dat de voorraad op pijl blijft? Vorige keer greep ik er naast en moest lang wachten
quote:Lowlands (vroege vogel) voorverkoop informatie bekend
Vorige week meldde we nog dat de voorverkoop voor Lowlands 2007 op 3 februari zou gaan beginnen. Vandaag tellen we daar de details bij op.
Net als vorig jaar kunnen de vroege Lowlands vogels goedkoper aan een Lowlands-ticket komen. Want wie vóór zaterdag 26 mei een Lowlands-kaartje koopt, betaalt 10 euro minder dan wie pas daarna een ticket aanschaft.
Tot 26 mei kost een normaal weekend ticket 115 Euro en voor een Combi ticket (waarmee je 3 dagen gratis naar Walibi World tijdens het festivalweekend mag, of 1 dag daarbuiten) betaal je 134,50.
Na 26 mei zullen deze prijzen logischerwijs worden omgezet naar 125 en 145,50 euro.
Op 15 maart gaat de compleet vernieuwde www.lowlands.nl on line en vanaf dan zal de organisatie ook bij mondjesmaat namen naar buiten brengen. Maar hou natuurlijk ook Festivalinfo.nl in de gaten
Dit snap ik ook niet. Wie gaat er nou na drie dagen Lowlands voor z'n lol in een achtbaan zitten. Niemand toch?quote:een Combi ticket (waarmee je 3 dagen gratis naar Walibi World tijdens het festivalweekend mag, of 1 dag daarbuiten)
Ik ben toch van plan dit jaar een alcohol meter mee te nemen om eens te testen of er wel wat alcohol in het tapbier daar zit. Afgelopen jaar had ik elke dag een klein vermogen op gedronken maar totaal niets het idee had dat ik maar een beetje aangeschoten werd. Ja van het bier uit blikken bij de tent.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:10 schreef JDude het volgende:
[..]
GrolschBeugels
Wij zijn 1 keer geweest (toen hebben we gewoon kaartje aan de deur gekocht). Het was heel mooi weer en er was een paar uur geen reet te doen op LL.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet. Wie gaat er nou na drie dagen Lowlands voor z'n lol in een achtbaan zitten. Niemand toch?
Je hebt echt debielen die elke dag vroeg op gaan staan om eerst de hele ochtend te gaan achtbanen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet. Wie gaat er nou na drie dagen Lowlands voor z'n lol in een achtbaan zitten. Niemand toch?
Daarom moeten ze ook beugels hebben, neem niet aan dat ze die ook zelf vullenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:40 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben toch van plan dit jaar een alcohol meter mee te nemen om eens te testen of er wel wat alcohol in het tapbier daar zit. Afgelopen jaar had ik elke dag een klein vermogen op gedronken maar totaal niets het idee had dat ik maar een beetje aangeschoten werd. Ja van het bier uit blikken bij de tent.
Onmogelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Het was heel mooi weer en er was een paar uur geen reet te doen op LL.
Inderdaad. Vooral dat heel mooie weerquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:51 schreef Ascaroth het volgende:
Onmogelijk.
Ik heb eerder al eens de temperaturen van de afgelopen 6 jaar gepost. Er zat zelfs een hittegolf tussenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral dat heel mooie weer.
Een hittegolf is dan ook niet automatisch mooi weerquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb eerder al eens de temperaturen van de afgelopen 6 jaar gepost. Er zat zelfs een hittegolf tussen
Wel een watergevecht!quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Een hittegolf is dan ook niet automatisch mooi weer.
Vind ik wel. Kan mij niet warm genoeg zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Een hittegolf is dan ook niet automatisch mooi weer.
Ja, voor het geval dat je je tent weer in een grote kuil opzetquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vind ik wel. Kan mij niet warm genoeg zijn.![]()
Dat heeft toch niks met de hitte te maken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, voor het geval dat je je tent weer in een grote kuil opzet
hitte=veelal géén regenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met de hitte te maken?![]()
"Kortom, Lowlands, hel op aarde."quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:15 schreef JDude het volgende:
Uit de OP:
De elende van Lowlands
Dank u! Mijn dag is weer goed
Tïëstoquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:18 schreef crossover het volgende:
[..]
"Kortom, Lowlands, hel op aarde."
2 kilo rauw vlees op je rug mee sjouwenquote:
En ik de kleinste, maar'ook zeer zeker wel droogquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Toch hadden wij de droogste tent van de hele camping![]()
Waar is die eigenlijk? Ik heb de afgelopen edities zowat dat hele gedeelte achter de zwarte schermen afgestruind, maar afgezien van de afsnijroute naar Alpha en de mierenhoop aan autootjes, vrachtwagens, aggregaten, dixies, portacabins en kabels (wát een organisatie, zo'n festival!) ben ik er nog geen tenten/gebouwen tegengekomen waarvan ik vond dat een poging om naar binnen te wandelen wel de moeite waard wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:20 schreef MaJo het volgende:
Die perstent is overigens niet zo boeiend hoor. Je moet er gewoon zelf drank halen en meestal zit er bijna niemand. Alleen de persconferenties zijn wel interessant
Dit wordt ook mijn derde Lowlands
Nou ik nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
En ik de kleinste, maar'ook zeer zeker wel droog![]()
Ik een 6 persoons met ehm, eigenlijk 6. Maar twee ervan hebben 'elkaar gevonden' op Lowlands en waren amper in die tent te bekennenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:22 schreef super-muffin het volgende:
Ik had een 3 persoons tent in mijn eentje
(maar aan de andere kant is dat ook wel)
Maar dat heb je zelf in de handquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:22 schreef super-muffin het volgende:
Ik had een 3 persoons tent in mijn eentje
(maar aan de andere kant is dat ook wel)
Dat durf ik te betwisten:quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
En ik de kleinste, maar'ook zeer zeker wel droog![]()
Hij is niet backstagequote:Op donderdag 1 februari 2007 13:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk? Ik heb de afgelopen edities zowat dat hele gedeelte achter de zwarte schermen afgestruind, maar afgezien van de afsnijroute naar Alpha en de mierenhoop aan autootjes, vrachtwagens, aggregaten, dixies, portacabins en kabels (wát een organisatie, zo'n festival!) ben ik er nog geen tenten/gebouwen tegengekomen waarvan ik vond dat een poging om naar binnen te wandelen wel de moeite waard was.
Daar zat iemand in, helemaal opgerold....quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:28 schreef JDude het volgende:
Dat gele tentje![]()
Wie/wat past daar ooit in?
Ik zal eens opletten! (of niet, als er toch niks te beleven isquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:28 schreef MaJo het volgende:
Hij is niet backstageStaat ergens tussen de Grolsch en de Bravo, een beetje aan de zijkant. Eigenlijk vlak naast die "handen" die er staan als je richting de Bravo loopt
Je komt er ook alleen maar in met een persbandjequote:Op donderdag 1 februari 2007 13:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zal eens opletten! (of niet, als er toch niks te beleven is)
Die blijft geweldigquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:15 schreef JDude het volgende:
Uit de OP:
De elende van Lowlands
Dank u! Mijn dag is weer goed
Ik zal hem ook weer eens doorlezen. Voorgaande jaren wel gedaan, lig steeds weer in een deukquote:
Volgens mij is het idd gelijk aan malt....quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben toch van plan dit jaar een alcohol meter mee te nemen om eens te testen of er wel wat alcohol in het tapbier daar zit. Afgelopen jaar had ik elke dag een klein vermogen op gedronken maar totaal niets het idee had dat ik maar een beetje aangeschoten werd. Ja van het bier uit blikken bij de tent.
Ik kan hem echt 3x per dag lezen en dan nog lig ik elke keer weer dubbelquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal hem ook weer eens doorlezen. Voorgaande jaren wel gedaan, lig steeds weer in een deuk
Nee, dan moeten ze dat er bij zetten. (ook als er minder dan 5% alcohol in zit, heb ik gehoord)quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:42 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Volgens mij is het idd gelijk aan malt....
't Zou me niets verbazen. Er wordt overigens wel altijd ontkend dat dat zo is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:42 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Volgens mij is het idd gelijk aan malt....
quote:
Dat heb ik ook wel eens gehoord inderdaad. Dat zou komen omdat er een ander soort tapinstallaties gebruikt wordt dan normaal in kroegen enzo. Dat bier van die rugzakmannetjes op festivals en concerten drinkt ook weg alsof het limonade is daardoor. En daarvan weet ik zeker dat het normaal bier isquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:50 schreef crossover het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat er in festivalbier minder prik zit, en dat het daarom zo gemakkelijk wegdrinkt.
Nee hoor, je wordt bediendquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:20 schreef MaJo het volgende:
Die perstent is overigens niet zo boeiend hoor. Je moet er gewoon zelf drank halen en meestal zit er bijna niemand. Alleen de persconferenties zijn wel interessant
Dit wordt ook mijn derde Lowlands
Ik dacht dat dat allemaal evenementenbier was, meeste festivals en grote happenings tappen dan bier van 2-2.5%, ook vaak van die rugzakmannetjes...quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehoord inderdaad. Dat zou komen omdat er een ander soort tapinstallaties gebruikt wordt dan normaal in kroegen enzo. Dat bier van die rugzakmannetjes op festivals en concerten drinkt ook weg alsof het limonade is daardoor. En daarvan weet ik zeker dat het normaal bier is
Die rugzakmannetjes hebben doorgaans normaal bier, maar het zou kunnen dat ze op LL een uitzondering maken. Hoewel me dat niet waarschijnlijk lijkt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:59 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat allemaal evenementenbier was, meeste festivals en grote happenings tappen dan bier van 2-2.5%, ook vaak van die rugzakmannetjes...
Dat doe je toch niet!quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:20 schreef JDude het volgende:
2 kilo rauw vlees op je rug mee sjouwen![]()
![]()
.
Nou ik ben er nog nooit bediend, ook niet als het rustig was... En tja 's avonds was ik bij concerten en niet in de tent. Zat er 's middags wel om artikelen te tikken, was altijd wel rustigquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Nee hoor, je wordt bediend, alleen als het druk is, is het handiger om zelf te halen :-P....'s avonds is het helemaal afgeladen vol met mensen, vooral platenbonsjes, journalisten en gasten die eigenlijk alleen maar aan het netwerken zijn en geen enkel concert meekrijgen
![]()
En we hebben weer Grolsch dit jaar aan het logootje rechtsboven te zienquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:29 schreef maxor het volgende:
Ik zie net dat de Lowlands site is aangepast. D'r staat nu iig al info over kaartjes etc op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |