Je hebt echt debielen die elke dag vroeg op gaan staan om eerst de hele ochtend te gaan achtbanen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet. Wie gaat er nou na drie dagen Lowlands voor z'n lol in een achtbaan zitten. Niemand toch?
Daarom moeten ze ook beugels hebben, neem niet aan dat ze die ook zelf vullenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:40 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben toch van plan dit jaar een alcohol meter mee te nemen om eens te testen of er wel wat alcohol in het tapbier daar zit. Afgelopen jaar had ik elke dag een klein vermogen op gedronken maar totaal niets het idee had dat ik maar een beetje aangeschoten werd. Ja van het bier uit blikken bij de tent.
Onmogelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Het was heel mooi weer en er was een paar uur geen reet te doen op LL.
Inderdaad. Vooral dat heel mooie weerquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:51 schreef Ascaroth het volgende:
Onmogelijk.
Ik heb eerder al eens de temperaturen van de afgelopen 6 jaar gepost. Er zat zelfs een hittegolf tussenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral dat heel mooie weer.
Een hittegolf is dan ook niet automatisch mooi weerquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb eerder al eens de temperaturen van de afgelopen 6 jaar gepost. Er zat zelfs een hittegolf tussen
Wel een watergevecht!quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Een hittegolf is dan ook niet automatisch mooi weer.
Vind ik wel. Kan mij niet warm genoeg zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Een hittegolf is dan ook niet automatisch mooi weer.
Ja, voor het geval dat je je tent weer in een grote kuil opzetquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vind ik wel. Kan mij niet warm genoeg zijn.![]()
Dat heeft toch niks met de hitte te maken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, voor het geval dat je je tent weer in een grote kuil opzet
hitte=veelal géén regenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met de hitte te maken?![]()
"Kortom, Lowlands, hel op aarde."quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:15 schreef JDude het volgende:
Uit de OP:
De elende van Lowlands
Dank u! Mijn dag is weer goed
Tïëstoquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:18 schreef crossover het volgende:
[..]
"Kortom, Lowlands, hel op aarde."
2 kilo rauw vlees op je rug mee sjouwenquote:
En ik de kleinste, maar'ook zeer zeker wel droogquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Toch hadden wij de droogste tent van de hele camping![]()
Waar is die eigenlijk? Ik heb de afgelopen edities zowat dat hele gedeelte achter de zwarte schermen afgestruind, maar afgezien van de afsnijroute naar Alpha en de mierenhoop aan autootjes, vrachtwagens, aggregaten, dixies, portacabins en kabels (wát een organisatie, zo'n festival!) ben ik er nog geen tenten/gebouwen tegengekomen waarvan ik vond dat een poging om naar binnen te wandelen wel de moeite waard wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:20 schreef MaJo het volgende:
Die perstent is overigens niet zo boeiend hoor. Je moet er gewoon zelf drank halen en meestal zit er bijna niemand. Alleen de persconferenties zijn wel interessant
Dit wordt ook mijn derde Lowlands
Nou ik nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
En ik de kleinste, maar'ook zeer zeker wel droog![]()
Ik een 6 persoons met ehm, eigenlijk 6. Maar twee ervan hebben 'elkaar gevonden' op Lowlands en waren amper in die tent te bekennenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:22 schreef super-muffin het volgende:
Ik had een 3 persoons tent in mijn eentje
(maar aan de andere kant is dat ook wel)
Maar dat heb je zelf in de handquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:22 schreef super-muffin het volgende:
Ik had een 3 persoons tent in mijn eentje
(maar aan de andere kant is dat ook wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |