maar hopelijk wel waarquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeel oud nieuws wat ze bij festivalinfo aan het recyclen zijn.
Jeeh, Radioheadquote:
Die fotoquote:
Jaquote:
Ik Radiohead, jij Ozzy. Deal?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jeeh, Radiohead![]()
Jippie, alaaf, toppertje![]()
Ozzy komt niet naar LLquote:
Dat weet je nooit... Dus deal of niet?quote:
Ozzy staat in juni op Fields of Rock. Die is in augustus weer lekker hondenstront van z'n tapijt aan het scheppen in LA.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat weet je nooit... Dus deal of niet?
Nee, ideeen is niet eerlijk. Ik wil minstens 1 concrete coole headliner als tegenwicht hebbenquote:
Ik weet niet wat voor herrie je verder allemaal mooi vindt.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, ideeen is niet eerlijk. Ik wil minstens 1 concrete coole headliner als tegenwicht hebben![]()
Ach, met Underworld en Chemical Brothers als andere Alpha-afsluiters maak je me ook blij hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor herrie je verder allemaal mooi vindt.....![]()
Underworld in Alpha en Radiohead in Grolsch op hetzelfde tijdstip dan graag!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of een stoere band in de Grolsch tijdens Radiohead![]()
Nee, Radiohead in de Alpha zodat we zeker weten dat echt al die nare Radiohead-aanhangers d'r bij kunnen zijn en de rest van het terrein dus veilig isquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Underworld in Alpha en Radiohead in Grolsch op hetzelfde tijdstip dan graag!
Ssh, zonder Radiohead geen LL.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef Leonos het volgende:
Radiohead hoeft van mij ook niet te komen...
Welnee.. zoveel van die 'nare Radiohead-aanhangers' zijn er niet hoor... Grolsch rules, dus daar moeten ze spelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, Radiohead in de Alpha zodat we zeker weten dat echt al die nare Radiohead-aanhangers d'r bij kunnen zijn en de rest van het terrein dus veilig is
We nemen het zekere voor het onzekere. Bovendien kun je terrein bij de Alpha afsluiten....als we dat nou eens zouden doen tijdens Radiohead.......uhm........quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee.. zoveel van die 'nare Radiohead-aanhangers' zijn er niet hoor... Grolsch rules, dus daar moeten ze spelen
Dat aflsuiten ben ik op zich wel voor, maar dan bij de Grolsch. Zo komen er tenminste niet van die halfbakken, dronken, zogenaamd lollige Ozzy-mietjes de boel verziekenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
We nemen het zekere voor het onzekere. Bovendien kun je terrein bij de Alpha afsluiten....als we dat nou eens zouden doen tijdens Radiohead.......uhm........![]()
Ik ga even een kleine animatie maken. Ogenblikje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat aflsuiten ben ik op zich wel voor, maar dan bij de Grolsch. Zo komen er tenminste niet van die halfbakken, dronken, zogenaamd lollige Ozzy-mietjes de boel verzieken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |