Welnee, dan heeft Maniack tenminste de tijd om te vertellen waarom hij naar Pukkelpop gaatquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat een slecht idee eigenlijk om dit topic nu al te openen, he.![]()
je valt in herhalingquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee, dan heeft Maniack tenminste de tijd om te vertellen waarom hij naar Pukkelpop gaat![]()
De opmerking was te leuk om als laatste post in het vorige topic te laten...quote:
Wie is dat? Deed hij dat vorig jaar? Zouden The Smiths nog komen trouwens, denk je?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee, dan heeft Maniack tenminste de tijd om te vertellen waarom hij naar Pukkelpop gaat![]()
Maniack heeft alleen maar lopen zeiken over wat er allemaal wel op Pukkelpop kwam en niet op Lowlands...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wie is dat? Deed hij dat vorig jaar? Zouden The Smiths nog komen trouwens, denk je?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik tover straks nog wel ff een douchewaardige OP erin. Ofzo
Checkquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik tover straks nog wel ff een douchewaardige OP erin. Ofzo
ik mis nog een lijst met voorgaande delen A Campingflight to Lowlands Paradise 2007 15e editie deel 1quote:
Nezleoes!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wie is dat? Deed hij dat vorig jaar? Zouden The Smiths nog komen trouwens, denk je?
Checkquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mis nog een lijst met voorgaande delen A Campingflight to Lowlands Paradise 2007 15e editie deel 1
Okidokie!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Check![]()
als ik morgen tijd zin heb maak ik wel ff een hele nieuwe 2007 OP
Mis ik iets?quote:
Ah nee! Ik miste iets, sorry!quote:
Lol ja dat is gaafquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef mberg86 het volgende:
Ik ookWIe zou er vorig jaar ook weer zo'n Google Earth plattegrondje maken met de punten waar iedereen ongeveer stond? Ik had toen nog de coördinaten doorgestuurd.
Ik ga wel ff vragen in het SketchUp topicquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:11 schreef mberg86 het volgende:
Ja, ook erg leuk.. maar dat mag dan iemand doen die daar wél tijd voor heeft
maar hopelijk wel waarquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeel oud nieuws wat ze bij festivalinfo aan het recyclen zijn.
Jeeh, Radioheadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |