Je vergeet de catmintquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:40 schreef the-shit het volgende:
hasj, coke, speed, pillen, wiet, mdma poeder en bier! meer hebbie niet nodig
Ach, op Lowlands niet zo nodig, daar is altijd wel een w.c. met papier te vinden hoor. Het kan handig zijn, omdat je minder lang hoeft te wachten of zoeken naar een w.c. waar nog papier voorradig is, dat wel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zou in ieder geval wc papier meenemen.
Goedzo. Die kon ik dus niet vinden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Topic bestaat al:
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:
Staat gewoon vermeld in de OP van het gewone Lowlandstopicquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Goedzo. Die kon ik dus niet vinden.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Topic bestaat al:
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:
douchen op een festivalquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:42 schreef PhaE het volgende:
Babywipes.
Serieus, neem babywipes mee.
Of baby-doekjes, of vochtige doekjes, of hoe je ze ook wilt noemen.
Douchen is bij grote festivals vaak geen pretje, uren in de rij staan, totaal geen waterdruk, gore douches..
En dan kan je toch een beetje schoon blijven
Wegwerp camera's. Tenzij je je digicam op het spel wilt zetten.
Oplader voor je telefoon etc. Bij de meeste grote festivals heb je wel oplaad punten.
NIET meenemen: Gas pitje. Er zijn altijd weer lui die het meenemen, maar uiteindelijk wordt het niet gebruikt. Er is genoeg te eten op het terrein, en je hebt totaal geen zin om te koken.
Tent, och.. voor 40 euro heb je een simpel 4 persoonstentje, zo'n iglo model. Als die het niet overleeft, boeiend!
Vast nog wel meer, kom er alleen zo niet op..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Staat gewoon vermeld in de OP van het gewone Lowlandstopic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |