abonnement Unibet Coolblue
pi_39542773
Ik weet niet zeker of ik hiervoor een apart topic voor mag openen aangezien er een Lowlandstopic is, maar dit topic heeft een iets ander inslag dan het praten over de bandjes en ervaringen. Mocht het anders zijn, dan hoor ik het graafgen/of zie ik het vanzelf

Dit jaar ga ik voor het eerst naar een groot festival, dus ik ben een absolute newbie op dit gebied. Maardit soort dingen moest ik gewoon meegemaakt hebben vond ik.
Alleen, omdat ik er nog nooit geweest ben weet ik niet wat ik nou allemaal het beste mee kan nemen.

Dus mijn vraag is: Wat neem je allemaal mee, is handig in gebruik en waarom en wat moet je absolúút thuis laten?
Vertel me alles, van toiletspullen, tot kleding en kampeerspullen. (nogmaals, ik ben zo'n verschrikkelijke newbie op dit gebied ) Alle tips en trucs zijn van harte welkom!

Ik begreep van vrienden van mij dat het niet slim was om een redelijk nieuwe tent mee te nemen aangezien de kans klein is dat die heel terug komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sade op 05-07-2006 15:50:26 ]
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_39542809
ik zou in ieder geval wc papier meenemen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:38:25 #3
78575 francoise
this is so real...
pi_39542840
De kaartjes

Goedkope tent, warme trui, 2 paar extra sokken en ondergoed, kwa kleren hoef je niet zo veel. Een tas met dubbele bodem om je drank mee het terrein op te smokkelen! .
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:40:28 #4
41994 the-shit
Met harde stukjes er in
pi_39542898
hasj, coke, speed, pillen, wiet, mdma poeder en bier! meer hebbie niet nodig
"There's no good or bad, there's only boring and fun"
"life goes pretty fast if you don`t stop to look around once in a while, you might mis it"
pi_39542916
mijn ouwe trouwe 10cm tempex koelbox met een paar -80 ijspacks en een heleboel bier. werkt zo goed dat ik op de terugweg nog koud bier heb (bij wijze van spreke dan, het is altijd al op).
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:42:33 #6
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_39542968
Babywipes.

Serieus, neem babywipes mee.
Of baby-doekjes, of vochtige doekjes, of hoe je ze ook wilt noemen.
Douchen is bij grote festivals vaak geen pretje, uren in de rij staan, totaal geen waterdruk, gore douches..
En dan kan je toch een beetje schoon blijven

Wegwerp camera's. Tenzij je je digicam op het spel wilt zetten.

Oplader voor je telefoon etc. Bij de meeste grote festivals heb je wel oplaad punten.

NIET meenemen: Gas pitje. Er zijn altijd weer lui die het meenemen, maar uiteindelijk wordt het niet gebruikt. Er is genoeg te eten op het terrein, en je hebt totaal geen zin om te koken.

Tent, och.. voor 40 euro heb je een simpel 4 persoonstentje, zo'n iglo model. Als die het niet overleeft, boeiend!

Vast nog wel meer, kom er alleen zo niet op..
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:43:18 #7
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_39542992
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:40 schreef the-shit het volgende:
hasj, coke, speed, pillen, wiet, mdma poeder en bier! meer hebbie niet nodig
Je vergeet de catmint
pi_39543036
Nooit gezeik gehad met mijn nieuwe tent. Alleen de eerste keer. Tent was te klein. Je moet een beetje uit het "looppad" gaan staan zodat niet iedereen je tent omschopt. Ook geen scheerlijnen gebruiken, ergelijk voor je buren en voor jou ook als je probeert te slapen en om de 5 minuten schopt iemand je scheerlijn eruit. Neem "wat" te drinken mee voor op de camping, je weet nooit hoe gezellig je buren zijn en/of wat het weer doet. Tot daar!
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:48:04 #9
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_39543148
Vuilniszakken (altijd handig)
Bier voor in de rij
Geld
Handdoek
Zeep
Wegwerp pocho's van de halfords (ideaal! gouden tip dit)
Hash en weed
Shag
Aanstekert
Vloei
Tent
Matje
Tandenborstel
Gel (of niet...)
Tandpasta

En verder niet te veel overbodige zooi...

Ow... En één verzoekje. WIL IEDEREEN DIE PLEURISKLIKO'S EN KRUIWAGENS NOU EENS THUISLATEN!!!?? Weet je hoe irritant in de rij?! (om nog maar te zwijgen over de trap)
pi_39543398
oordoppen en een goed boek...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_39543548
bier en een tent, meer heb je niet nodig
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:02:03 #12
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39543637
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zou in ieder geval wc papier meenemen.
Ach, op Lowlands niet zo nodig, daar is altijd wel een w.c. met papier te vinden hoor. Het kan handig zijn, omdat je minder lang hoeft te wachten of zoeken naar een w.c. waar nog papier voorradig is, dat wel.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_39543675
Poncho's Heeel belangrijk. Goedkope tent, warme slaapzak, paar kleine handoeken (altijd handig) trui, broek, schoon ondergoed. Flessen spa., gevuld met Wodka en Bacardi, je matje, een tandenborstel, haren heb je geen tijd voor. Douchen gaat prima gewoon overdag als er net een bagger badn speeld, of je even geen zin in grote groepen mensen hebt.

Zeg maar wat je meeneemt als je gaat kamperen, maar dan veel minder, aangezien je nooit bij je tent bent, en toch wel ranzig wordt. Met als belangrijke tip de poncho's
Die poncho's zijn ideaal. Je kunt jezelf er helemaal invouwen. Op de achterkant zitten, ding over je hoofd, voeten onder de voorkant, jou krijgt de regen niet nat, en je kunt goed van de concerten genieten!
Verder zijn de Spa flessen met drank wel handig.

Fijn Festival!
sub/
pi_39543856
-antibateriële handgel
pi_39543880
Waterverstuivers. We hadden er dit jaar een meegenomen naar Rock Werchter en het was een schot in de roos.
pi_39543897
Veel drugs, anders is er geen fuck te doen op het festival
Maar denk gewoon zelf na. Wat heb je nodig als je drie dagen gaat kamperen? Zelfde dus als op LL. Enik vind camping gasgeval altijd wel relaxed op LL. Kan ik tenminste mijn tent uit stromepelen en gelijk koffie/thee zetten. En neem veel contant mee. Pinnen is niet chill.

Daarnaast kan ik het aanraden een katana mee te nemen.
pi_39544041
* schrijft ondertussen driftig mee *
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_39544088
Ooh ja, ook belangrijk.... Reken op zeker 50 euro per dag aan eten en drinken... Dan doe je niet heel gek....
Neem niet teveel eten zelf mee, uiteindelijk merk je, dat je otch vrijwel niet bij je tent zit.
sub/
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:17:23 #19
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39544093
Er is trouwens vorig jaar een topic met, volgens mij, exact dezelfde titel geopend. En vorig jaar hadden mensen dezelfde dingen nodig als dit jaar. Dus daar zou je eens kunnen kijken.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_39544115
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:18:38 #21
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39544131
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Topic bestaat al:

Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:
Goedzo. Die kon ik dus niet vinden.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_39544187
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Goedzo. Die kon ik dus niet vinden.
Staat gewoon vermeld in de OP van het gewone Lowlandstopic
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_39544241
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Topic bestaat al:

Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_39544252
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:42 schreef PhaE het volgende:
Babywipes.

Serieus, neem babywipes mee.
Of baby-doekjes, of vochtige doekjes, of hoe je ze ook wilt noemen.
Douchen is bij grote festivals vaak geen pretje, uren in de rij staan, totaal geen waterdruk, gore douches..
En dan kan je toch een beetje schoon blijven

Wegwerp camera's. Tenzij je je digicam op het spel wilt zetten.

Oplader voor je telefoon etc. Bij de meeste grote festivals heb je wel oplaad punten.

NIET meenemen: Gas pitje. Er zijn altijd weer lui die het meenemen, maar uiteindelijk wordt het niet gebruikt. Er is genoeg te eten op het terrein, en je hebt totaal geen zin om te koken.

Tent, och.. voor 40 euro heb je een simpel 4 persoonstentje, zo'n iglo model. Als die het niet overleeft, boeiend!

Vast nog wel meer, kom er alleen zo niet op..
douchen op een festival
pi_39544264
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Staat gewoon vermeld in de OP van het gewone Lowlandstopic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')