quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vuilniszakken, vooral niet vergeten. Multi-functionele wonderdingen zijn dat
Niet sinds de klpd meeleestquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:34 schreef zoalshetis het volgende:
neemt de jeugd tegenwoordig geen drugs meer mee?
ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:34 schreef zoalshetis het volgende:
neemt de jeugd tegenwoordig geen drugs meer mee?
lol, ik dacht om water in te doen en het bier koud te houdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:35 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben er mee gestopt
We nemen zo kinderbadje mee
Kunnen we al het eten en zo in flikkeren:P
Ja ons eten dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:36 schreef Logician het volgende:
[..]
lol, ik dacht om water in te doen en het bier koud te houden
Kun je daar niet nu alvast mee beginnen? Vergeet niet flink kracht te zetten, oké?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:36 schreef rotskibo het volgende:
mes om in me polsen te snijden.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kun je daar niet nu alvast mee beginnen? Vergeet niet flink kracht te zetten, oké?
Mooi kruisjequote:
3 paar sokken maar?? daar zou ik t nooit op redden...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:32 schreef Logician het volgende:
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:
lenzenvloeistof+bakjes
Tandenborstel+tandpasta
Zeep+shampoo
Goretex leger slaapzak
Bergschoenen + gympies
2x Lange broek (1 aan, 1 mee)
2x t-shirt (1 aan, 1 mee)
1x t-shirt lange mouwen
1x trui
3x sokken
4x ondergoed
Sigaretten
Een goed boek, voor de heen en terug reis en tijdens de saaie werk uurtjes
Jezus, ga jij een modeshow lopen ofzo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:42 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
3 paar sokken maar?? daar zou ik t nooit op redden...
in de tas:
3x t-shirt
2x t-shirt lange mouwen
5x sokken
4x ondergoed
1x broek
sigaretten, wiet, hasj
slaapzak/tent
tandenborstel/tandpasta
1x handdoek
zeep (volgens goed festival-gebruik gaat deze weer volledig ongebruikt mee terug)
wc-papier
in de auto:
1x schoenen
1x shirt
1x jas
1x ondergoed
1x sokken
1x sigaretten (voor de terugreis)
haha, dat nou ook weer niet...maar ik heb graag droge voeten...dus vandaar zoveel sokken... shirtjes zijn ook altijd handig, want t word koud, en dan trek je maar weer een shirtje aan... zonder die andere uit te trekken als het weer warmer wordtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jezus, ga jij een modeshow lopen ofzo?
Ik draag alleen sokken in mijn bergschoenen, in mijn gympen altijd blote voetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:42 schreef kroegtijger het volgende:
3 paar sokken maar?? daar zou ik t nooit op redden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |