flauwe opmerking dit.. Indie en Britpop zijn nogal verschillend hoor.... Als je dat niet hoort, tja dan houdt het op...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Je kan natuurlik ook elk subgenre apart noemen, dat maakt het allemaal natuurlijk veel duidelijker en relevanter in dit topic
Koude blikjes bier van Grolsch @ 24u gebiedquote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuk een biertopic
Hehe, koude blikjes in je schoenen duwen en het terrein op lopenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Koude blikjes bier van Grolsch @ 24u gebied
Ik weet niet hoeveel ruimte er in jouw schoen nog over is, maar dat past er bij mij niet in hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 16:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, koude blikjes in je schoenen duwen en het terrein op lopen
Huge kistenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ruimte er in jouw schoen nog over is, maar dat past er bij mij niet in hoor
Vorig jaar ben ik gewoon met een plastic tas vol blikken bier het terrein opgelopen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, koude blikjes in je schoenen duwen en het terrein op lopen
Als je dat bedoelt, noem het dan niet allemaal onder de noemer britpop. Want veel valt niet onder britpop. Noem het dan zoals je nu doet "die zooi uit Engeland". Of gewoon Indie, want veel ervan is Indie.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik bedoelde gewoon al die zooi uit engeland waar je de laatste 2 jaar mee dood wordt gegooid (zet MTV2 maar eens aan...) en dat weet je zelf ook wel. Of het nou indie of onvervalste (brit)pop is, dat mag je zelf maar bepalen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:01 schreef crossover het volgende:
Oeh ja kisten moet ik ook hebben.
Toch wel wat betere isolatie dan m'n stoffen vans
Bwoah. Bier!quote:Op maandag 29 januari 2007 02:32 schreef Aoristus het volgende:
Wat een enthousiasme. Jullie weten nog geeneens wie er op de lijst staan
Dat ook niet echt.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:57 schreef crossover het volgende:
Nee, stoner rock ofzo toch?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:28 schreef Dupje het volgende:
TerugVindPost
eenschquote:Op zondag 28 januari 2007 14:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Beter kappen ze eens met Franz Ferdinand & Kaiser Chiefs. MAar ja, zo lang Giel Beelen () leeft en 3FM op lowlands is, zullen zij er ook zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |