Dat aflsuiten ben ik op zich wel voor, maar dan bij de Grolsch. Zo komen er tenminste niet van die halfbakken, dronken, zogenaamd lollige Ozzy-mietjes de boel verziekenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
We nemen het zekere voor het onzekere. Bovendien kun je terrein bij de Alpha afsluiten....als we dat nou eens zouden doen tijdens Radiohead.......uhm........![]()
Ik ga even een kleine animatie maken. Ogenblikje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat aflsuiten ben ik op zich wel voor, maar dan bij de Grolsch. Zo komen er tenminste niet van die halfbakken, dronken, zogenaamd lollige Ozzy-mietjes de boel verzieken![]()
Goed idee..quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef mberg86 het volgende:
Ik ookWIe zou er vorig jaar ook weer zo'n Google Earth plattegrondje maken met de punten waar iedereen ongeveer stond? Ik had toen nog de coördinaten doorgestuurd.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ga even een kleine animatie maken. Ogenblikje.
Kuthippies.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:28 schreef icebliss het volgende:
Wel vrolijke kleurtjes voor Radiohead fans![]()
Jammer dat jij er niet met je zatte kop op staatquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit wat ik denk dat het is?
Waar is Depeche Mode op gebaseerd dan?quote:ZEKERSTEWETEN AANWEZIGE BANDS EN DINGEN
# Coolpolitics
# Depeche Mode
# Lowlands University
# Silent Disco
Surprise actquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Waar is Depeche Mode op gebaseerd dan?
quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:58 schreef icebliss het volgende:
Sack zit in het managment van Depeche Mode, alleen dat mag 'ie niet toegeven.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, met Underworld en Chemical Brothers als andere Alpha-afsluiters maak je me ook blij hoor![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |