quote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef chansadres het volgende:
Dour heeft weer wat namen losgelaten. En Douracts zijn altijd geruchten voor Lowlands:
Wilco - Hot Chip - Bright Eyes - Amon Tobin dj set - Bonobo Live - DJ Food vs. DK - RJD2 - Herman Düne - Two Gallants - Sizzla - Jah Shaka - La Kinky Beat - Soprano - Dr. Octagon - The Beatnuts - Princess Superstar - Motor live - DJ Hype feat. MC Daddy Earl - Noisia - Guitar Wolf - Part Chimp - The Horrors - Shy Child - tHe pEneLOpe[s] - Sounds Like Violence - Merzbow - Treponem Pal - Terror - Animosity - The Setup - Length of Time - Rise & Fall
Vooral wetende dat Bright Eyes in Europa is in de zomer, doet me watertanden.
Wijze woordenquote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef vanBnaarC het volgende:
Laat het maar zulk weer zijn als vandaag met lowlands
Ja dat laatste.quote:Op maandag 16 april 2007 10:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Neehoor, ik vind er gewoon geen zak aan... Ik snap niet dat mensen voor hun lol luisteren naar crap waar je praktisch een accute depressie van krijgt... En al helemáál niet op een festival. Dan wil je toch gewoon volle bak uit je plaat gaan?! Beuqen op Peter Pan Speedrock, wreed uit je panty bij Motorhead, skanken op Tokyo Ska Paradise Orchestra, luisteren naar de egotripperij van Danko Jones, headbangen bij Clutch, uit je pannekoek op Pendulum, hossen op Kees van Hondt en Co., chillen op The Wailers, relaxen bij de zwoele jazz van De Nachtburgemeester van Rotje Knor, Jules Deelder, om vervolgens weer compleet omver geblazen te worden door Gogol Bordello, die samen met Manu Chao op het podium staan... Ik noem maar effe wat... Maar dát zijn toch meestal de acts die je het meeste bijblijven?! Niet die gasten met hun kippevel-op-je-ziel liedjes... Da's twee liedjes mooi en dan hou ik het wel weer voor gezien onder het motto "zo! en nu effe niet zo serieus maar FEESTUUUUUUUUUUH! met je dondert!"... Toch?! Of ben ik nou leip?!
Die deden het altijd goed. Zo even laat op de avond twee beugeltjes wegkieperen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:08 schreef Basp1 het volgende:
Ik wil weer het grolsch beugel cafe, in plaats van die aangelengde bierzooi.
Nirvanaquote:Op maandag 16 april 2007 13:04 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Van betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Nirvana, The Beatles en Queen nu ook bevestigd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |