Stonden Goose, C-mon & Kypski, Maximo Park, Five o'clock heroes ook op LL vorig jaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat alle hoogtepunten van PP 2007 vorig jaar op Lowlands stonden heeft ie anders wel gelijk in..
Eensch!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoop ook nog wel op een paar bands, ik vind de line-up tot nu toe namelijk nog niet echt dat je zegt van wauw...
Ook waar!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:22 schreef greatgonzo het volgende:
wat een gejank weer... ook al komen er alleen ruk bands... LL ga je niet alleen heen voor de muziek, maar ook voor de beleving..
eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:22 schreef greatgonzo het volgende:
wat een gejank weer... ook al komen er alleen ruk bands... LL ga je niet alleen heen voor de muziek, maar ook voor de beleving..
Ja, ik ga 125 euro voor een kaartje betalen omdat het zo gezellig is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:22 schreef greatgonzo het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik ga 125 euro voor een kaartje betalen omdat het zo gezellig is.
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:34 schreef hydraulix het volgende:
Grote danceact wordt nog bekendgemaakt?
KRAFTWERK![]()
wishful thinking
nee inderdaad, maar er zijn ook everzwijnhammetjes.......... dus dan is het voldoende!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben daar zo benieuwd naar. Krafwerk zou tof zijn, we wachten maar afquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:34 schreef hydraulix het volgende:
Grote danceact wordt nog bekendgemaakt?
KRAFTWERK![]()
wishful thinking
Ok, mag ik even heel hard excuses van diegene die maar bleven volhouden dat KC niet op Lowlands zou komen? Dankje.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:29 schreef Smart_ass het volgende:
Wel raar trouwens dat ik zo veel berichten hoorde dat Kaiser Chiefs niet zou komen, terwijl ze wel op de Lowlands-site staan..
[..]
bij Arcade Fire moet ik altijd hier aan terug denkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:47 schreef snivoos het volgende:
Ik heb voor mijn vriendin een overzichtje gemaakt naar Youtube clips.
De bands zitten er allemaal bij, theater niet.
Misschien heb je er wat aan...
•Arcade Fire
http://www.youtube.com/watch?v=NNfWC4Sgkcs
of beter:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij Arcade Fire moet ik altijd hier aan terug denken
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/23805027
Jup, ben er ook weer!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef rubbereend het volgende:
nee inderdaad, maar er zijn ook everzwijnhammetjes.......... dus dan is het voldoende!
Ik heb die tourdates helemaal niet kunnen vinden. Wat een weirde sitequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:28 schreef rubbereend het volgende:
Kraftwerk heeft volgens de site nog geen tour gepland
Vanavond maar even bekijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef Roellio het volgende:
Ik heb serieus medelijden met je, dude!
Er is op youtube al een Lowlands groep met alle namen. Dit werk was allemaal voor niets!![]()
Deze stond er ook op:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef Roellio het volgende:
Ik heb serieus medelijden met je, dude!
Er is op youtube al een Lowlands groep met alle namen. Dit werk was allemaal voor niets!![]()
nuttig in een bijna vol topicquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:10 schreef Leonos het volgende:
tvp
Weinig kans geloof ik, want die begonnen na Pinkpop aan een sabbatical year..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:24 schreef rubbereend het volgende:
Na het zien van de beelden van Pinkpop wil ik Snow Patrol zeker op Lowlands
Joh, Tool stond in 1993 al op Lowlandsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:16 schreef peaceman het volgende:
toen was iedereen lyrisch over Tool en RHCP (vond ik overigens niet), toen las ik niemand die opmerkte dat het opvallend was dat de bands die de hoogtepunten verzorgden op PP en NIET op LL hadden gestaan.....
![]()
Het jaar hiervoor bedoel ik en dat weet jij ook wel....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Joh, Tool stond in 1993 al op Lowlands
I know... ben alleen nog wat dufquote:
Oke jammer... ze waren weer goed!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sorry, maar ik doe niet meer aan Pinkpopbezoekjes..
Goh.... lijkt LL dan welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:34 schreef vanBnaarC het volgende:
pinkpop is bestemd voor hippies, gothics en emo's![]()
Dat is al 38 jaar zo
Ja, je zou haast zeggen dat het inmiddels wel een beetje vervelend wordt. Vooral omdat alle gothics sowieso wel in een tent verzamelen op Lowlands, om collectief over Christina Scabbia te kwijlen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
In dit geval is het het enige wat hij kan roepen, hij doet niet anders...
Iedereen blijft van mijn Cristina afquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, je zou haast zeggen dat het inmiddels wel een beetje vervelend wordt. Vooral omdat alle gothics sowieso wel in een tent verzamelen op Lowlands, om collectief over Christina Scabbia te kwijlen.
Doe dan Christine le Ducquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Iedereen blijft van mijn Cristina af![]()
Jij hebt gewoon slaapt te kort van Pinkpopquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:48 schreef lienelien het volgende:
Niet douchen/wel douchen![]()
Biermerken![]()
'Ik wil de Charlie/ander podium teruhug'![]()
'Die rij is veel te lahang'![]()
Camping is viesch![]()
'Radiohead!!!!'![]()
'Pinkpop is toffur'![]()
Oja, en dat de everzwijnhammetjes lekker schijnen te zijn weten we nu ook wel.![]()
Jij bent meer van de opblaasbare vrouwen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |