Zie dit artikel op Graz.nlquote:Op maandag 21 mei 2007 17:10 schreef steeg het volgende:
is dit serieus al bekend dat die bands komenIk hou altijd de officiële site in de gaten, maar daar staat niets. Ik denk dat jullie/iemand wel insider info heeft. Maar dit is toch wel een brute line-up zeg. OMG
Als het goed is wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:07 schreef simmu het volgende:
komend weekend toch meer nieuws over de line up?
(stiekeme tvp)
daar krijg ik geen genoeg vanquote:Op maandag 21 mei 2007 17:16 schreef tomttt het volgende:
Ik heb net het topic, de ellende van Lowlands gelezen![]()
![]()
we liggen al dik 4 topics voor op vorig jaar dus het zal weer lukkenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:15 schreef alkaholic63 het volgende:
Crap wat gaat het weer snel met de lowlands topics...
Halen we een nieuwe record?
dat had ik jaren terug met Saybia.... in een bijna lege Charlie..... jaar erop openden ze de Alpha. En in 2005 met 50 mensen in de Lima naar de Infadels staan kijken, vorig jaar was het zo bomvol in de Bravo dat je nog niet op 8 meten van de tent kon komenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:16 schreef GreenEyes het volgende:
zat er dus naast,
hmm vond hun optreden in de charlie wel de max!!!
in een bijna lege charlie overigens.
Was dat in 2003?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we liggen al dik 4 topics voor op vorig jaar dus het zal weer lukken
[..]
dat had ik jaren terug met Saybia.... in een bijna lege Charlie.....
Dank u, dank u. Ik heb erg m'n best gedaan om een sfeervolle en smaakvolle foto te kiezen voor de OP. Ik ben blij dat het gewaardeerd wordtquote:Op maandag 21 mei 2007 17:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Had iemand de TS al een compliment gegeven met betrekking tot de foto in de OP? Of ontbreekt die nog in dit topic?
Ik pis op die vroege vogel korting!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:05 schreef Sautor het volgende:
Line-up begint wel leuk te worden, maar eerst de officiele bevestigingen maar eens afwachten. En ze moeten opschieten want over 5 dagen is die vroegevogelkorting afgelopen
Zouden die meiden op die foto eigenlijk weten dat ze al weken/maanden elk topic in de OP staan?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:46 schreef Aoristus het volgende:
die foto roeleert, het is de ultieme I don't give a fuck verbeelding
Ja, maar ik vind het niet erruuuug hoor!!!!!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:06 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zouden die meiden op die foto eigenlijk weten dat ze al weken/maanden elk topic in de OP staan?
toen stonden ze in Alpha volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |