ja dat snap ik dus niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vond ik ook een groot nadeel aan Pinkpop, laatste acts begonnen al om 23.00u ofzo
Waar moet je dan je bier drinken?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vond ik ook een groot nadeel aan Pinkpop, laatste acts begonnen al om 23.00u ofzo
Eh, de Charlie was er vorig jaar niet, het was in de ehhh, geen ideequote:Op maandag 21 mei 2007 16:16 schreef GreenEyes het volgende:
zat er dus naast,
hmm vond hun optreden in de charlie wel de max!!!
in een bijna lege charlie overigens.
Psssst..2004..quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Eh, de Charlie was er vorig jaar niet, het was in de ehhh, geen ideeMaar het stond wel behoorlijk vol.
Gaat het een beetje goed daar in jouw hoofdje?
Sterker nog, het is elke dag afgelopen om 22:30. Natuurlijk zo nu en dan wat uitloop. Maar om 23.00 is het echt gedaan. Muziek uit. Hup, iedereen naar de camping! En op de maandag, als er mensen blijven hangen: "Mensen, tot volgend jaar! Het is afgelopen! Ga naar de camping!"quote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
iddquote:Op maandag 21 mei 2007 16:21 schreef mindgames het volgende:
[..]
Sterker nog, het is elke dag afgelopen om 22:30. Natuurlijk zo nu en dan wat uitloop. Maar om 23.00 is het echt gedaan. Muziek uit. Hup, iedereen naar de camping! En op de maandag, als er mensen blijven hangen: "Mensen, tot volgend jaar! Het is afgelopen! Ga naar de camping!"![]()
lijkt me ook niet neequote:Op maandag 21 mei 2007 16:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ow![]()
Naja, in 2004 stonden ze in de Charlie en was het niet zo vol als vorig jaar iig
Anders worden de ouders van de 15-jarige di-rect fans boos.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ja dat snap ik dus niet.wie gaat er nou naar een festival waar het zo vroeg al ophoudt?
2004: Charlie (geloof ik), niet zo volquote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef GreenEyes het volgende:
ja jeetje,
dat jaar tal maakt me niet meer uit,
het was iig in de charlie en relatief leeg..
![]()
De Charlie is een buitenpodium hè? Dus dan kan het niet daar 'in' zijn, en ook niet 'leeg' zijn. Het kan wel op de Charlie zijn geweest, en het kan zijn dat het er niet druk was. In dat geval bedoel je 2004. Wanneer je gewoon een ander podium, en dus een tent bedoelt, dan was het vorig jaarquote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef GreenEyes het volgende:
ja jeetje,
dat jaar tal maakt me niet meer uit,
het was iig in de charlie en relatief leeg..
![]()
Correctie: Charlie is alleen in 2005 een buitenpodium geweest, daarvoor was het altijd een tentquote:Op maandag 21 mei 2007 16:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
De Charlie is een buitenpodium hè? Dus dan kan het niet daar 'in' zijn, en ook niet 'leeg' zijn. Het kan wel op de Charlie zijn geweest, en het was er niet druk. In dat geval bedoel je 2004. Wanneer je gewoon een ander podium, en dus een tent bedoelt, dan was het vorig jaar![]()
Ah, ik ga stoppen met typen.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Correctie: Charlie is alleen in 2005 een buitenpodium geweest, daarvoor was het altijd een tent
Je kan nog een film kijken na 22.30. En op de camping schijnt ook wat te doen zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:21 schreef mindgames het volgende:
[..]
Sterker nog, het is elke dag afgelopen om 22:30. Natuurlijk zo nu en dan wat uitloop. Maar om 23.00 is het echt gedaan. Muziek uit. Hup, iedereen naar de camping! En op de maandag, als er mensen blijven hangen: "Mensen, tot volgend jaar! Het is afgelopen! Ga naar de camping!"![]()
Dat maakt ze voor LCD Soundsystem anders niet zoveel uit, blijkbaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
3x Razorlight in 4 jaar is denk ik iets teveel van het goede
Voor goede, niet 13-in-een-dozijn bands zijn uitzonderingen uiteraard toegestaanquote:Op maandag 21 mei 2007 16:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat maakt ze voor LCD Soundsystem anders niet zoveel uit, blijkbaar.
Voor mij ook niet, trouwens![]()
De vorige keer Lowlands werd ik pas tegen 19:00 echt wakker (ska en zon: instant wegvallen), dan ben je Mojo echt dankbaar dat ze ergens een stagiair hebben rondlopen die een beetje verstand van techno heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:21 schreef mindgames het volgende:
[..]
EN ook nog keus hebben, op Pinkpop camping B heb je die disco show ofzo (of had je die disco show, boeiend), als je dat gaar vindt heb je vrij weinig te doen nog... (dat was 2003)quote:Op maandag 21 mei 2007 16:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
De vorige keer Lowlands werd ik pas tegen 19:00 echt wakker (ska en zon: instant wegvallen), dan ben je Mojo echt dankbaar dat ze ergens een stagiair hebben rondlopen die een beetje verstand van techno heeft.
Ook de reden voor mij dat Pinkpop mijn ding niet is, ik wil 24 uur lang mijn ding kunnen doen, niet opeens weggeschopt worden.
Dat vind ik ook altijd een grote dooddoener bij Pinkpop, ja...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:46 schreef Nosh het volgende:
Ook de reden voor mij dat Pinkpop mijn ding niet is, ik wil 24 uur lang mijn ding kunnen doen, niet opeens weggeschopt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |