Dat is toch die AC/DC countrycoverband? Of ben ik nu echt heel ver van de werkelijkheid?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:38 schreef Baserunner het volgende:
Iedereen al naar Hayseed Dixie geluisterd? Geweldige band! Las een stukje in LiveXS over hun nieuwe cd dus ik luisteren op youtube enzo; VET! Kijkende op tourdates op hun site, blijkt dat ze ook Lowlands doen dit jaar woei!!! (mja het staat al in de startpost)
Dat was toch al semi-officieel?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Welle:Erdball officieel bevestigd
Welle:Erdball![]()
Ja, maar nu weet we 't zekerquote:
quote:Gaaf. Bliep-pop..
Mja ze coveren nu ook andere nummers, zoals Don't feel like dancing van de Scissor Sisters en wat Strawberry fields forever meukquote:Op maandag 21 mei 2007 12:40 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dat is toch die AC/DC countrycoverband? Of ben ik nu echt heel ver van de werkelijkheid?Mijn broertje gooit me er dood mee (op de momenten dat ie niet naar AC/DC of Iron Maiden luistert
)
Strawberry Fields en meuk achter elkaar zetten?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:56 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Mja ze coveren nu ook andere nummers, zoals Don't feel like dancing van de Scissor Sisters en wat Strawberry fields forever meuk
Dat is meer reacties zoals de uwe uitlokken, tis ook geslaagd blijktquote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Strawberry Fields en meuk achter elkaar zetten?Dat is zowat blasfemie
![]()
![]()
Hoeveel Lowlandstopics waren er vorig jaar?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Baserunner het volgende:
lijkt er wel op he! Ik voorspel 4 nieuwe topics volgende week (ivm bekendmaking op pinkpop)
7)camping 3quote:Op maandag 21 mei 2007 15:41 schreef alkaholic63 het volgende:
Het loopt meer storm dan het pinkpoptopic (wel een leuk woord btw...)
Ben vorig jaar bij pinkpop geweest.... geef mij lowlands maar.
1) meer keuze
2)ouder publiek
3)leuker publiek
3)geen roze petjes
4)sneller bier te bestellen
5)sneller eten te bestellen
6)gevarieerder eten
vond ik ook een groot nadeel aan Pinkpop, laatste acts begonnen al om 23.00u ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 15:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
8)pas diep in de nacht afgelopen
Het originele artikel is al uit juli 2006. Voor juli 2006 klopt het, dat hun plaat net uit is en dat ze spelen op Lowlandsquote:Op maandag 21 mei 2007 16:06 schreef GreenEyes het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=34355979&news=34424235&type=-1
Razorlight op lowlands!!!
toch?
of zit ernaast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |