quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef mantamanta het volgende:Als ik je ietwat onsamenhangende verhaal samenvat, haal ik er het volgende uit.
Je bent gaaf omdat je veel jointjes hebt gerookt.
Kotst op mensen die geen geld hebben, en toch naar lowlands willen, en daar dan bekers verzamelen, om een veel te duru festival, een beetje berijkbaar te hebben.
En in een bomvolle stampende mensenmasaa heeft iemand het lef gehad niet op te letten, waardoor jij nog niet nat van de regen, een biertje over je heen kreeg...
Verder nog iets meegekregen van het festival?
Het naar je zin gehad etcetera?
Ik ben niet gaaf omdat ik jointjes heb gerookt, waarom zou ik!?
Heb helemaal niet gekotst op lowlands, en al helemaal niet op mensen die geen geld hebben! Ik heb ze eerder de mogelijkheid gegeven om beker te kunnen rapen!
En die gast van dat bier was gewoon een lompe boer waar ik langs liep die schijnbaar zat en agressief werdt van dat bier daaro, en er op uit was om een potje te vechten, waar ik niet op ingegaan ben. Heb wel wat anders te doen op zo'n festival!
Verder heb ik voor de 13de keer een goed (helemaal niet te duur) festival meegemaakt met gave mensen! Leuke optredens van Iggy pop, Ministry, Placebo en vele andere bandjes mee gemaakt!
Oh ja, nat ben ik ook van de regen geworden trouwens, hoort erbij!