Nee. Vanwege je bier=bier opmerking.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe dat? Is Oranjeboom dissen iets typisch Westlands?
Ja, daar heb je het alquote:ga wel veel te veel met westlanders om idd
iedereen heeft iets tegen Oranjeboom mag ik hopenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe dat? Is Oranjeboom dissen iets typisch Westlands?
ga wel veel te veel met westlanders om idd
Of Westlandersquote:Op zondag 20 mei 2007 02:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen heeft iets tegen Oranjeboom mag ik hopen
Nou..buiten die punten niet zoveel eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 02:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat is er nou weer mis met Westlanders? Behalve dan dat het dom, bevooroordeeld, luidruchtig, inhoudsloos volk is?
ze ruikenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat is er nou weer mis met Westlanders? Behalve dan dat het dom, bevooroordeeld, luidruchtig, inhoudsloos volk is?
Mooi, en Oranjeboom is gewoon bocht natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..buiten die punten niet zoveel eigenlijk
Dat ookquote:
Ik heb het effe geforward naar de organisatie.quote:Hi, I hadn´t heard about the festival. Are you involved with presenting it?
Peace,
Chris
Ik zie nog een gaatje!quote:De metalband Soulfly komt (alweer) langs de zomerfestivals!
De volgende data zijn te vinden in hun tourschema:
Aug. 9 - Sziget in Budapest, Hungary
Aug. 11 - Picture On in Wallern im Burgenland, Austria
Aug. 16 - Pukkelpop in Hasselt, Belgium
Aug. 18 - Summer Breeze in Dinkelsbühl, Germany
Aug. 20 - Prague, Czech Republic
Aug. 24 - South Poland Fest
Aug. 25 - Hinterfest in Holland
Dat is Soulfly ja...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
Is Soulfly niet die band waarbij elk nummer met een enorme oerkreet begint?![]()
Of was dat iets anders met Soul..![]()
Wat staat er op? Ik heb wel een beetje intresse!quote:Op zondag 20 mei 2007 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb gisterennacht met mijn zatte kop nog een lowlands poster mee genomen, iemand interesse?
Gaaf. Fuck gedoe met booking agency's, gewoon zelf mailen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
LOL! Ik heb post van Chris MurrayHad een mailtje gestuurd naar 'm of hij wellicht op Lowlands zou verschijnen dit jaar:
[..]
Ik heb het effe geforward naar de organisatie.
Ik hoop dat de organisatie hun geld beter besteedt.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
Nog effe een geruchtje trouwens:
[..]
Ik zie nog een gaatje!
Ik ben ook niet echt een grote fan ze ofzo, het is niet zo van .. ahh nu lekker even Soulfly op, maar ik wil ze nog wel ooit een keer live meemaken.. misschien heb ik het een beetje verkeerd omschrevenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Soulfly vond ik leuk, de eerste paar cd's. Inmiddels kennen we het kunstje wel, lijkt me. En als die op je lijstje staat, dan vraag ik me af wat je de afgelopen jaren gedaan hebt, maar volgens mij doen die gasten niks anders dan op festivals spelen (Ozzfest 2002, Dynamo 2004, Fields of Rock 2005, Waldrock 2006, ongetwijfeld de nodige edities van Graspop).
Dat dacht ik dus ook!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gaaf. Fuck gedoe met booking agency's, gewoon zelf mailen.
Zou bijzonder tof zijn als hij kwam, ideaal voor de zondag, om bij uit te kateren.
Geen idee, maar wel doorwerken, hé!!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
Wegens lichtelijk geldgebrek (of ter voorkoming daarvan) wil ik proberen of ik dit jaar op Lowlands kan werken. Een vriendin van me heeft dit vorig jaar ook gedaan, maar dit ging toen via haar voormalige werk (De Gigant in Apeldoorn), dus ze kon me ook niet echt helpen ermee. Heeft één van jullie misschien er eens gewerkt of gaat er weer werken? Enig idee waar ik kan solliciteren en of het überhaupt zin heeft? Ik kan zo 1, 2, 3 op internet weinig vinden.
- Randstad bellenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
Wegens lichtelijk geldgebrek (of ter voorkoming daarvan) wil ik proberen of ik dit jaar op Lowlands kan werken. Een vriendin van me heeft dit vorig jaar ook gedaan, maar dit ging toen via haar voormalige werk (De Gigant in Apeldoorn), dus ze kon me ook niet echt helpen ermee. Heeft één van jullie misschien er eens gewerkt of gaat er weer werken? Enig idee waar ik kan solliciteren en of het überhaupt zin heeft? Ik kan zo 1, 2, 3 op internet weinig vinden.
Dankje, morgen klim ik de telefoon in.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef bloempjuh het volgende:
- Randstad bellen
- Mojo bellen
- Security Company bellen
etc. Succes!
Ik ben overal laat mee, dacht dat je dat nu wel door had.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:38 schreef Leonos het volgende:
Ben je denk wel een beetje laat mee?
www.koebrugge.nlquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
TESC (The Event Support Company) zoekt altijd wel mensen, maar dat is best zuigend en dan is de kans groot dat je een toiletblok op een camping moet bewaken 12 uur achter elkaarquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
JIj hebt vast meer ervaring met dat eerste?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
TESC (The Event Support Company) zoekt altijd wel mensen, maar dat is best zuigend en dan is de kans groot dat je een toiletblok op een camping moet bewaken 12 uur achter elkaarMaar voor hetzelfde geld sta je wel op het terrein bij een podium, dit weet je alleen niet vantevoren
![]()
Nee nog nooit voor ze op Lowlands gewerkt. Wel gevraagd door ze, maar na bij allemaal loze hekken gestaan te hebben bij films/evenementen/voetbalwedstrijden voelde ik de bui al hangenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
JIj hebt vast meer ervaring met dat eerste?
Met de vierdaagse ben ik 7 uur lang toiletbewaker (nouja, toiletpapierverwisselaarquote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
TESC (The Event Support Company) zoekt altijd wel mensen, maar dat is best zuigend en dan is de kans groot dat je een toiletblok op een camping moet bewaken 12 uur achter elkaarMaar voor hetzelfde geld sta je wel op het terrein bij een podium, dit weet je alleen niet vantevoren
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Met de vierdaagse ben ik 7 uur lang toiletbewaker (nouja, toiletpapierverwisselaar) op de route. Ik ga die Koebrugge eens even bellen morgen, en toch ook maar eens Gigant proberen.
Want bij TESC moet je dan echt gaan werken volgens mij (wat ik uit de site begrijp) en ik weet niet of ik dat zie zitten, ook al ben ik op zoek naar een ander baantje.
de schoftenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef Lieke_K het volgende:
Want bij TESC moet je dan echt gaan werken volgens mij
wat een baan!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Met de vierdaagse ben ik 7 uur lang toiletbewaker (nouja, toiletpapierverwisselaar) op de route.
ze vergat 'daar' denk ik. Als in: in dienst treden, en niet eenmalig voor alleen LLquote:Op zondag 20 mei 2007 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je Koebrugge ook niet bellen want dat is ook werken
Nouja, je snapt wel wat ik bedoel, dat je daar dan voortaan oproepbaar bent, vaker dan alleen met Lowlands. Hè, de boel wordt weer uit zijn verband gerukt, potdorie!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je Koebrugge ook niet bellen want dat is ook werken
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:00 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nouja, je snapt wel wat ik bedoel, dat je daar dan voortaan oproepbaar bent, vaker dan alleen met Lowlands. Hè, de boel wordt weer uit zijn verband gerukt, potdorie!![]()
ja, nu sta je te boek als luiquote:Op maandag 21 mei 2007 00:00 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nouja, je snapt wel wat ik bedoel, dat je daar dan voortaan oproepbaar bent, vaker dan alleen met Lowlands. Hè, de boel wordt weer uit zijn verband gerukt, potdorie!![]()
Doe ik al jaren met een vriendinnetje, we zitten er meer voor de sier bij en het is altijd super gezellig!quote:
dan had je zaterdagnacht rond een uur of 6 in het 24h gebied moeten zijn... Dat waren geen gozertjes van 14 meer, maar van 30quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:55 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Vorig jaar een half uur lang gefascineerd zitten kijken hoe een gozertje van 14 eindeloos achter een skippybal aan het rennen was![]()
http://www.loc7000.comquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
Dat is toch die AC/DC countrycoverband? Of ben ik nu echt heel ver van de werkelijkheid?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:38 schreef Baserunner het volgende:
Iedereen al naar Hayseed Dixie geluisterd? Geweldige band! Las een stukje in LiveXS over hun nieuwe cd dus ik luisteren op youtube enzo; VET! Kijkende op tourdates op hun site, blijkt dat ze ook Lowlands doen dit jaar woei!!! (mja het staat al in de startpost)
Dat was toch al semi-officieel?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Welle:Erdball officieel bevestigd
Welle:Erdball![]()
Ja, maar nu weet we 't zekerquote:
quote:Gaaf. Bliep-pop..
Mja ze coveren nu ook andere nummers, zoals Don't feel like dancing van de Scissor Sisters en wat Strawberry fields forever meukquote:Op maandag 21 mei 2007 12:40 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dat is toch die AC/DC countrycoverband? Of ben ik nu echt heel ver van de werkelijkheid?Mijn broertje gooit me er dood mee (op de momenten dat ie niet naar AC/DC of Iron Maiden luistert
)
Strawberry Fields en meuk achter elkaar zetten?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:56 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Mja ze coveren nu ook andere nummers, zoals Don't feel like dancing van de Scissor Sisters en wat Strawberry fields forever meuk
Dat is meer reacties zoals de uwe uitlokken, tis ook geslaagd blijktquote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Strawberry Fields en meuk achter elkaar zetten?Dat is zowat blasfemie
![]()
![]()
Hoeveel Lowlandstopics waren er vorig jaar?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Baserunner het volgende:
lijkt er wel op he! Ik voorspel 4 nieuwe topics volgende week (ivm bekendmaking op pinkpop)
7)camping 3quote:Op maandag 21 mei 2007 15:41 schreef alkaholic63 het volgende:
Het loopt meer storm dan het pinkpoptopic (wel een leuk woord btw...)
Ben vorig jaar bij pinkpop geweest.... geef mij lowlands maar.
1) meer keuze
2)ouder publiek
3)leuker publiek
3)geen roze petjes
4)sneller bier te bestellen
5)sneller eten te bestellen
6)gevarieerder eten
vond ik ook een groot nadeel aan Pinkpop, laatste acts begonnen al om 23.00u ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 15:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
8)pas diep in de nacht afgelopen
Het originele artikel is al uit juli 2006. Voor juli 2006 klopt het, dat hun plaat net uit is en dat ze spelen op Lowlandsquote:Op maandag 21 mei 2007 16:06 schreef GreenEyes het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=34355979&news=34424235&type=-1
Razorlight op lowlands!!!
toch?
of zit ernaast?
ja dat snap ik dus niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vond ik ook een groot nadeel aan Pinkpop, laatste acts begonnen al om 23.00u ofzo
Waar moet je dan je bier drinken?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vond ik ook een groot nadeel aan Pinkpop, laatste acts begonnen al om 23.00u ofzo
Eh, de Charlie was er vorig jaar niet, het was in de ehhh, geen ideequote:Op maandag 21 mei 2007 16:16 schreef GreenEyes het volgende:
zat er dus naast,
hmm vond hun optreden in de charlie wel de max!!!
in een bijna lege charlie overigens.
Psssst..2004..quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Eh, de Charlie was er vorig jaar niet, het was in de ehhh, geen ideeMaar het stond wel behoorlijk vol.
Gaat het een beetje goed daar in jouw hoofdje?
Sterker nog, het is elke dag afgelopen om 22:30. Natuurlijk zo nu en dan wat uitloop. Maar om 23.00 is het echt gedaan. Muziek uit. Hup, iedereen naar de camping! En op de maandag, als er mensen blijven hangen: "Mensen, tot volgend jaar! Het is afgelopen! Ga naar de camping!"quote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
iddquote:Op maandag 21 mei 2007 16:21 schreef mindgames het volgende:
[..]
Sterker nog, het is elke dag afgelopen om 22:30. Natuurlijk zo nu en dan wat uitloop. Maar om 23.00 is het echt gedaan. Muziek uit. Hup, iedereen naar de camping! En op de maandag, als er mensen blijven hangen: "Mensen, tot volgend jaar! Het is afgelopen! Ga naar de camping!"![]()
lijkt me ook niet neequote:Op maandag 21 mei 2007 16:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ow![]()
Naja, in 2004 stonden ze in de Charlie en was het niet zo vol als vorig jaar iig
Anders worden de ouders van de 15-jarige di-rect fans boos.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ja dat snap ik dus niet.wie gaat er nou naar een festival waar het zo vroeg al ophoudt?
2004: Charlie (geloof ik), niet zo volquote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef GreenEyes het volgende:
ja jeetje,
dat jaar tal maakt me niet meer uit,
het was iig in de charlie en relatief leeg..
![]()
De Charlie is een buitenpodium hè? Dus dan kan het niet daar 'in' zijn, en ook niet 'leeg' zijn. Het kan wel op de Charlie zijn geweest, en het kan zijn dat het er niet druk was. In dat geval bedoel je 2004. Wanneer je gewoon een ander podium, en dus een tent bedoelt, dan was het vorig jaarquote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef GreenEyes het volgende:
ja jeetje,
dat jaar tal maakt me niet meer uit,
het was iig in de charlie en relatief leeg..
![]()
Correctie: Charlie is alleen in 2005 een buitenpodium geweest, daarvoor was het altijd een tentquote:Op maandag 21 mei 2007 16:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
De Charlie is een buitenpodium hè? Dus dan kan het niet daar 'in' zijn, en ook niet 'leeg' zijn. Het kan wel op de Charlie zijn geweest, en het was er niet druk. In dat geval bedoel je 2004. Wanneer je gewoon een ander podium, en dus een tent bedoelt, dan was het vorig jaar![]()
Ah, ik ga stoppen met typen.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Correctie: Charlie is alleen in 2005 een buitenpodium geweest, daarvoor was het altijd een tent
Je kan nog een film kijken na 22.30. En op de camping schijnt ook wat te doen zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:21 schreef mindgames het volgende:
[..]
Sterker nog, het is elke dag afgelopen om 22:30. Natuurlijk zo nu en dan wat uitloop. Maar om 23.00 is het echt gedaan. Muziek uit. Hup, iedereen naar de camping! En op de maandag, als er mensen blijven hangen: "Mensen, tot volgend jaar! Het is afgelopen! Ga naar de camping!"![]()
Dat maakt ze voor LCD Soundsystem anders niet zoveel uit, blijkbaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
3x Razorlight in 4 jaar is denk ik iets teveel van het goede
Voor goede, niet 13-in-een-dozijn bands zijn uitzonderingen uiteraard toegestaanquote:Op maandag 21 mei 2007 16:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat maakt ze voor LCD Soundsystem anders niet zoveel uit, blijkbaar.
Voor mij ook niet, trouwens![]()
De vorige keer Lowlands werd ik pas tegen 19:00 echt wakker (ska en zon: instant wegvallen), dan ben je Mojo echt dankbaar dat ze ergens een stagiair hebben rondlopen die een beetje verstand van techno heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:21 schreef mindgames het volgende:
[..]
EN ook nog keus hebben, op Pinkpop camping B heb je die disco show ofzo (of had je die disco show, boeiend), als je dat gaar vindt heb je vrij weinig te doen nog... (dat was 2003)quote:Op maandag 21 mei 2007 16:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
De vorige keer Lowlands werd ik pas tegen 19:00 echt wakker (ska en zon: instant wegvallen), dan ben je Mojo echt dankbaar dat ze ergens een stagiair hebben rondlopen die een beetje verstand van techno heeft.
Ook de reden voor mij dat Pinkpop mijn ding niet is, ik wil 24 uur lang mijn ding kunnen doen, niet opeens weggeschopt worden.
Dat vind ik ook altijd een grote dooddoener bij Pinkpop, ja...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:46 schreef Nosh het volgende:
Ook de reden voor mij dat Pinkpop mijn ding niet is, ik wil 24 uur lang mijn ding kunnen doen, niet opeens weggeschopt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |