Dat dacht ik dus ook!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gaaf. Fuck gedoe met booking agency's, gewoon zelf mailen.
Zou bijzonder tof zijn als hij kwam, ideaal voor de zondag, om bij uit te kateren.
Geen idee, maar wel doorwerken, hé!!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
Wegens lichtelijk geldgebrek (of ter voorkoming daarvan) wil ik proberen of ik dit jaar op Lowlands kan werken. Een vriendin van me heeft dit vorig jaar ook gedaan, maar dit ging toen via haar voormalige werk (De Gigant in Apeldoorn), dus ze kon me ook niet echt helpen ermee. Heeft één van jullie misschien er eens gewerkt of gaat er weer werken? Enig idee waar ik kan solliciteren en of het überhaupt zin heeft? Ik kan zo 1, 2, 3 op internet weinig vinden.
- Randstad bellenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
Wegens lichtelijk geldgebrek (of ter voorkoming daarvan) wil ik proberen of ik dit jaar op Lowlands kan werken. Een vriendin van me heeft dit vorig jaar ook gedaan, maar dit ging toen via haar voormalige werk (De Gigant in Apeldoorn), dus ze kon me ook niet echt helpen ermee. Heeft één van jullie misschien er eens gewerkt of gaat er weer werken? Enig idee waar ik kan solliciteren en of het überhaupt zin heeft? Ik kan zo 1, 2, 3 op internet weinig vinden.
Dankje, morgen klim ik de telefoon in.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef bloempjuh het volgende:
- Randstad bellen
- Mojo bellen
- Security Company bellen
etc. Succes!
Ik ben overal laat mee, dacht dat je dat nu wel door had.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:38 schreef Leonos het volgende:
Ben je denk wel een beetje laat mee?
www.koebrugge.nlquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
TESC (The Event Support Company) zoekt altijd wel mensen, maar dat is best zuigend en dan is de kans groot dat je een toiletblok op een camping moet bewaken 12 uur achter elkaarquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
JIj hebt vast meer ervaring met dat eerste?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
TESC (The Event Support Company) zoekt altijd wel mensen, maar dat is best zuigend en dan is de kans groot dat je een toiletblok op een camping moet bewaken 12 uur achter elkaarMaar voor hetzelfde geld sta je wel op het terrein bij een podium, dit weet je alleen niet vantevoren
![]()
Nee nog nooit voor ze op Lowlands gewerkt. Wel gevraagd door ze, maar na bij allemaal loze hekken gestaan te hebben bij films/evenementen/voetbalwedstrijden voelde ik de bui al hangenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
JIj hebt vast meer ervaring met dat eerste?
Met de vierdaagse ben ik 7 uur lang toiletbewaker (nouja, toiletpapierverwisselaarquote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
TESC (The Event Support Company) zoekt altijd wel mensen, maar dat is best zuigend en dan is de kans groot dat je een toiletblok op een camping moet bewaken 12 uur achter elkaarMaar voor hetzelfde geld sta je wel op het terrein bij een podium, dit weet je alleen niet vantevoren
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Met de vierdaagse ben ik 7 uur lang toiletbewaker (nouja, toiletpapierverwisselaar) op de route. Ik ga die Koebrugge eens even bellen morgen, en toch ook maar eens Gigant proberen.
Want bij TESC moet je dan echt gaan werken volgens mij (wat ik uit de site begrijp) en ik weet niet of ik dat zie zitten, ook al ben ik op zoek naar een ander baantje.
de schoftenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef Lieke_K het volgende:
Want bij TESC moet je dan echt gaan werken volgens mij
wat een baan!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Met de vierdaagse ben ik 7 uur lang toiletbewaker (nouja, toiletpapierverwisselaar) op de route.
ze vergat 'daar' denk ik. Als in: in dienst treden, en niet eenmalig voor alleen LLquote:Op zondag 20 mei 2007 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je Koebrugge ook niet bellen want dat is ook werken
Nouja, je snapt wel wat ik bedoel, dat je daar dan voortaan oproepbaar bent, vaker dan alleen met Lowlands. Hè, de boel wordt weer uit zijn verband gerukt, potdorie!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je Koebrugge ook niet bellen want dat is ook werken
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:00 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nouja, je snapt wel wat ik bedoel, dat je daar dan voortaan oproepbaar bent, vaker dan alleen met Lowlands. Hè, de boel wordt weer uit zijn verband gerukt, potdorie!![]()
ja, nu sta je te boek als luiquote:Op maandag 21 mei 2007 00:00 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nouja, je snapt wel wat ik bedoel, dat je daar dan voortaan oproepbaar bent, vaker dan alleen met Lowlands. Hè, de boel wordt weer uit zijn verband gerukt, potdorie!![]()
Doe ik al jaren met een vriendinnetje, we zitten er meer voor de sier bij en het is altijd super gezellig!quote:
dan had je zaterdagnacht rond een uur of 6 in het 24h gebied moeten zijn... Dat waren geen gozertjes van 14 meer, maar van 30quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:55 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Vorig jaar een half uur lang gefascineerd zitten kijken hoe een gozertje van 14 eindeloos achter een skippybal aan het rennen was![]()
http://www.loc7000.comquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |