Ik heb volgens mij alleen lekke luchtbedden, en geen pomp. Gegarandeerd een succes dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:13 schreef Roellio het volgende:
Ik heb zo'n blauw luchtbed, met zachte harige bovenkant. Ligt heerlijk!
[afbeelding]
idemquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef Roellio het volgende:
Ik ben (klink stom, maar goed) lui en vermogend genoeg om gewoon op het terrein voor meer geld gekoelde blikjes te kopen.
Ja, dat was wel tof. En alsnog stond mijn tent pas lang nadat de zon onder ging.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
De ingang om 15u al open gooien omdat er zogenaamd storm op komst was.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:11 schreef SKa_BoSS het volgende:
Sex in een tentje!
Vorig jaar een half uur lang gefascineerd zitten kijken hoe een gozertje van 14 eindeloos achter een skippybal aan het rennen wasquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik vind de 24htent meestal maar so-so. Ga liever voetballen met skippyballen
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:41 schreef Tism het volgende:
[afbeelding]
Zoiets is ook wel gaaf!
Blaast zich zelf op en je zit gegarandeerd droog!
![]()
Moet je ook op donderdagavond doen of op vrijdag. Na vrijdag 16:00 wordt het een no-noquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]. Terwijl je lekker stinkt omdat douchen voor homos is.
.
Kost ook wel watquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:41 schreef Tism het volgende:
[afbeelding]
Zoiets is ook wel gaaf!
Blaast zich zelf op en je zit gegarandeerd droog!
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:06 schreef Roellio het volgende:
Ik ben nooit in of bij mijn tent, dus zolang ik een paar uurtjes kan liggen en het niet lekt voldoet het. Ik hoef geen zitgedeeelte o.i.d.
Het enige 'grote' dat ik meeneem is een luchtbed. Ik wil die schaarse uurtjes wel comfortabel liggen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:13 schreef Roellio het volgende:
Ik heb zo'n blauw luchtbed, met zachte harige bovenkant. Ligt heerlijk!
[afbeelding]
Ik ook niet precies maar het zijn erg belangrijke produkten. Hoge kwaliteitseisen >>> duur.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen flauw idee, van wat zo'n ding kost!
![]()
Grolsch uit blikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef Roellio het volgende:
Ik ben (klink stom, maar goed) lui en vermogend genoeg om gewoon op het terrein voor meer geld gekoelde blikjes te kopen.
dat het koud is scheelt iigquote:Op zondag 20 mei 2007 00:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet zeiken, bier=bier*
* Oranjeboom uitgezonderd
Dat is het enige belangrijke, alsof je nog werkende smaakpapillen hebt na een berg (lauw) bier, een kilo wiet en een paar uur schreeuwen.quote:
idd als je smaakpapillen dood zijn jaquote:Op zondag 20 mei 2007 01:26 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ach jullie... Grolsch uit blik is best te pruimen!
Wijfquote:Op zondag 20 mei 2007 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd als je smaakpapillen dood zijn ja
best latig leuke decoratieve spulletjes meesjouwen voor in je tent, kussentjes enzoquote:
Ja, en lipstick bijwerken in zo'n moshpit is ook best lastigquote:Op zondag 20 mei 2007 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
best latig leuke decoratieve spulletjes meesjouwen voor in je tent, kussentjes enzo
lekker............... zo'n oogpotlood eindigt standaard in mn pupilquote:Op zondag 20 mei 2007 01:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en lipstick bijwerken in zo'n moshpit is ook best lastig
Ja, Lowlands is echt zwaar vrouwonvriendelijkquote:Op zondag 20 mei 2007 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker............... zo'n oogpotlood eindigt standaard in mn pupil![]()
Ben je van 't Westland dan???quote:Op zondag 20 mei 2007 00:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet zeiken, bier=bier*
* Oranjeboom uitgezonderd
pissenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, Lowlands is echt zwaar vrouwonvriendelijk![]()
Ik kan ook nooit ff lekker gaan staan pissen in zo'n overstroomde pisbak![]()
Hoe dat? Is Oranjeboom dissen iets typisch Westlands?quote:
Nee. Vanwege je bier=bier opmerking.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe dat? Is Oranjeboom dissen iets typisch Westlands?
Ja, daar heb je het alquote:ga wel veel te veel met westlanders om idd
iedereen heeft iets tegen Oranjeboom mag ik hopenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe dat? Is Oranjeboom dissen iets typisch Westlands?
ga wel veel te veel met westlanders om idd
Of Westlandersquote:Op zondag 20 mei 2007 02:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen heeft iets tegen Oranjeboom mag ik hopen
Nou..buiten die punten niet zoveel eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 02:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat is er nou weer mis met Westlanders? Behalve dan dat het dom, bevooroordeeld, luidruchtig, inhoudsloos volk is?
ze ruikenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat is er nou weer mis met Westlanders? Behalve dan dat het dom, bevooroordeeld, luidruchtig, inhoudsloos volk is?
Mooi, en Oranjeboom is gewoon bocht natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..buiten die punten niet zoveel eigenlijk
Dat ookquote:
Ik heb het effe geforward naar de organisatie.quote:Hi, I hadn´t heard about the festival. Are you involved with presenting it?
Peace,
Chris
Ik zie nog een gaatje!quote:De metalband Soulfly komt (alweer) langs de zomerfestivals!
De volgende data zijn te vinden in hun tourschema:
Aug. 9 - Sziget in Budapest, Hungary
Aug. 11 - Picture On in Wallern im Burgenland, Austria
Aug. 16 - Pukkelpop in Hasselt, Belgium
Aug. 18 - Summer Breeze in Dinkelsbühl, Germany
Aug. 20 - Prague, Czech Republic
Aug. 24 - South Poland Fest
Aug. 25 - Hinterfest in Holland
Dat is Soulfly ja...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
Is Soulfly niet die band waarbij elk nummer met een enorme oerkreet begint?![]()
Of was dat iets anders met Soul..![]()
Wat staat er op? Ik heb wel een beetje intresse!quote:Op zondag 20 mei 2007 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb gisterennacht met mijn zatte kop nog een lowlands poster mee genomen, iemand interesse?
Gaaf. Fuck gedoe met booking agency's, gewoon zelf mailen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
LOL! Ik heb post van Chris MurrayHad een mailtje gestuurd naar 'm of hij wellicht op Lowlands zou verschijnen dit jaar:
[..]
Ik heb het effe geforward naar de organisatie.
Ik hoop dat de organisatie hun geld beter besteedt.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
Nog effe een geruchtje trouwens:
[..]
Ik zie nog een gaatje!
Ik ben ook niet echt een grote fan ze ofzo, het is niet zo van .. ahh nu lekker even Soulfly op, maar ik wil ze nog wel ooit een keer live meemaken.. misschien heb ik het een beetje verkeerd omschrevenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Soulfly vond ik leuk, de eerste paar cd's. Inmiddels kennen we het kunstje wel, lijkt me. En als die op je lijstje staat, dan vraag ik me af wat je de afgelopen jaren gedaan hebt, maar volgens mij doen die gasten niks anders dan op festivals spelen (Ozzfest 2002, Dynamo 2004, Fields of Rock 2005, Waldrock 2006, ongetwijfeld de nodige edities van Graspop).
Dat dacht ik dus ook!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gaaf. Fuck gedoe met booking agency's, gewoon zelf mailen.
Zou bijzonder tof zijn als hij kwam, ideaal voor de zondag, om bij uit te kateren.
Geen idee, maar wel doorwerken, hé!!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
Wegens lichtelijk geldgebrek (of ter voorkoming daarvan) wil ik proberen of ik dit jaar op Lowlands kan werken. Een vriendin van me heeft dit vorig jaar ook gedaan, maar dit ging toen via haar voormalige werk (De Gigant in Apeldoorn), dus ze kon me ook niet echt helpen ermee. Heeft één van jullie misschien er eens gewerkt of gaat er weer werken? Enig idee waar ik kan solliciteren en of het überhaupt zin heeft? Ik kan zo 1, 2, 3 op internet weinig vinden.
- Randstad bellenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
Wegens lichtelijk geldgebrek (of ter voorkoming daarvan) wil ik proberen of ik dit jaar op Lowlands kan werken. Een vriendin van me heeft dit vorig jaar ook gedaan, maar dit ging toen via haar voormalige werk (De Gigant in Apeldoorn), dus ze kon me ook niet echt helpen ermee. Heeft één van jullie misschien er eens gewerkt of gaat er weer werken? Enig idee waar ik kan solliciteren en of het überhaupt zin heeft? Ik kan zo 1, 2, 3 op internet weinig vinden.
Dankje, morgen klim ik de telefoon in.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef bloempjuh het volgende:
- Randstad bellen
- Mojo bellen
- Security Company bellen
etc. Succes!
Ik ben overal laat mee, dacht dat je dat nu wel door had.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:38 schreef Leonos het volgende:
Ben je denk wel een beetje laat mee?
www.koebrugge.nlquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
TESC (The Event Support Company) zoekt altijd wel mensen, maar dat is best zuigend en dan is de kans groot dat je een toiletblok op een camping moet bewaken 12 uur achter elkaarquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
JIj hebt vast meer ervaring met dat eerste?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
TESC (The Event Support Company) zoekt altijd wel mensen, maar dat is best zuigend en dan is de kans groot dat je een toiletblok op een camping moet bewaken 12 uur achter elkaarMaar voor hetzelfde geld sta je wel op het terrein bij een podium, dit weet je alleen niet vantevoren
![]()
Nee nog nooit voor ze op Lowlands gewerkt. Wel gevraagd door ze, maar na bij allemaal loze hekken gestaan te hebben bij films/evenementen/voetbalwedstrijden voelde ik de bui al hangenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
JIj hebt vast meer ervaring met dat eerste?
Met de vierdaagse ben ik 7 uur lang toiletbewaker (nouja, toiletpapierverwisselaarquote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
TESC (The Event Support Company) zoekt altijd wel mensen, maar dat is best zuigend en dan is de kans groot dat je een toiletblok op een camping moet bewaken 12 uur achter elkaarMaar voor hetzelfde geld sta je wel op het terrein bij een podium, dit weet je alleen niet vantevoren
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Met de vierdaagse ben ik 7 uur lang toiletbewaker (nouja, toiletpapierverwisselaar) op de route. Ik ga die Koebrugge eens even bellen morgen, en toch ook maar eens Gigant proberen.
Want bij TESC moet je dan echt gaan werken volgens mij (wat ik uit de site begrijp) en ik weet niet of ik dat zie zitten, ook al ben ik op zoek naar een ander baantje.
de schoftenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef Lieke_K het volgende:
Want bij TESC moet je dan echt gaan werken volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |