dan tvp-en we deze toch ook gewoon vol..quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef rubbereend het volgende:
omg hier waren we vorig jaar rond deze tijd hier A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel # 9 nu zijn we dus al 4 topics verder
quote:
Omdat ik pas op de dag zelf besloot dat ik niks beters te doen had, misschien?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:26 schreef Leonos het volgende:
Waarom koop je dan geen kaartje van te voren
In 't Pinkpop topic zijn ze pas bij deel 7, en dat is volgende week.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef rubbereend het volgende:
omg hier waren we vorig jaar rond deze tijd hier A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel # 9 nu zijn we dus al 4 topics verder
daar komen dan ook veel minder mensenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
In 't Pinkpop topic zijn ze pas bij deel 7, en dat is volgende week.![]()
Ondanks dat ik er nooit ben geweest: Pinkpopquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
In 't Pinkpop topic zijn ze pas bij deel 7, en dat is volgende week.![]()
Die zitten toch ook rond 55.000?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
daar komen dan ook veel minder mensen
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:27 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ondanks dat ik er nooit ben geweest: Pinkpop![]()
Die heb ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:34 schreef Roellio het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar zo'n Quechua uitgooi tent koop!
Schijnt op 3FM geroepen te zijn. Vooralsnog "nothing but a rumour"quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Anyway, ik hoop op verschillende plekken dat QOTSA bevestigd is?
Ik dacht, ik zal ook even kijken of de Lidl nog wat leuks heeft. Die hebben maandag ook een tent in de aanbieding voor zelfs nog minder (17,99)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
voor de mensen die nog de hele lowlands camp-site moeten inrichten,
"aanbiedingen van de aldi"
[afbeelding]
Volgens mij kun je die klein oprollen.. ziet er in ieder geval wel zo uit..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:06 schreef rubbereend het volgende:
is dat zo'n mummie slaapzak zie je heel klein op kan rollen? Want dat zoek ik nog
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:07 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zal ook even kijken of de Lidl nog wat leuks heeft. Die hebben maandag ook een tent in de aanbieding voor zelfs nog minder (17,99)![]()
[afbeelding]
Heeft die tent nou geen buitenlaag?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
volgende week van alles bij de Aldi in de aanbieding:
2/3 pers tent voor 29 euro
1 pers luchtmatras 13 euro
mummie slaapzak : 13 euro
campingstoel: 9 euro
vooral van die tent ben ik wel gecharmeerd, ziet er goed uit:
[afbeelding]
Pinkpop kan ruimte creëren om 70.000 man aan te kunnen op het terrein. Vorig jaar waren er op de maandag zo'n 65.000....quote:
eh? tis gewoon nylon hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:36 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Heeft die tent nou geen buitenlaag?
Is dat niet een beetje eh... gevaarlijk met ons prachtige en vooral voorspelbare Nederlandse weer?
Mummieslaapzakken zijn echt ideaal, je rolt ze superklein en heel makkelijk op en ze liggen erg relax!
Via TESC zeker?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:55 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ga ook weer eens. Paar jaar geleden als werknemer (stom werk, paar dagen calamiteitenhekken bewaakt) en nu gewoon als bezoeker. Zin, zin!
Tent is zeker voor de prijs de moeite waard... heb hem nu al 3 jaar. Je kan er met 2 man in liggen en dan heb je nog genoeg ruimte over voor je spullen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
Die tenten zijn van Quechua o.i.d. en te verkrijgen bij Decathlonquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:23 schreef Parafernalia het volgende:
weet iemand een link naar zo'n tent die zichzelf opzet? die had iedereen vorig jaar op LL..
ik weet alleen nog niet of ik vrij kan krijgenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Die tenten zijn van Quechua o.i.d. en te verkrijgen bij Decathlon
Ik ga er ook 1 kopen!
Ik blijf het stomme grote ronde schijven vinden om mee te nemen... Dat moet toch makkelijker kunnen?!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Die tenten zijn van Quechua o.i.d. en te verkrijgen bij Decathlon
Ik ga er ook 1 kopen!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef greatgonzo het volgende:
trouwens waarom moeilijk doen met tenten? Vorig jaar een gast gezien met een hangmat tussen twee struiken, en daaroverheen een stuk plastic gedrapeerd..
kan het nog meer basic?![]()
Ik heb deze nu ook 2 jaar, in het grijs / rood en super tentjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
Vrij simpel. Paar stokken, haringen enzo, beetje klooien, tussendoor veel bier drinken (de laatste keer dat ik nuchter een tent opgezet heb kan ik me niet herinneren), komt allemaal goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:38 schreef Rhanna het volgende:
Hoe krijg je zo'n grote tent ergens opgezet..
Dat heb ik dan weer niet, een luchtbed. Wel een idee voor dit jaar, als we dan toch 2 keer lopen voor de spullen. Dan de eerste keer tent, bier en luchtbed mee. Groot dan uiteraard, 2-persoons.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:06 schreef Roellio het volgende:
Ik ben nooit in of bij mijn tent, dus zolang ik een paar uurtjes kan liggen en het niet lekt voldoet het. Ik hoef geen zitgedeeelte o.i.d.
Het enige 'grote' dat ik meeneem is een luchtbed. Ik wil die schaarse uurtjes wel comfortabel liggen.
Ik heb volgens mij alleen lekke luchtbedden, en geen pomp. Gegarandeerd een succes dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:13 schreef Roellio het volgende:
Ik heb zo'n blauw luchtbed, met zachte harige bovenkant. Ligt heerlijk!
[afbeelding]
idemquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef Roellio het volgende:
Ik ben (klink stom, maar goed) lui en vermogend genoeg om gewoon op het terrein voor meer geld gekoelde blikjes te kopen.
Ja, dat was wel tof. En alsnog stond mijn tent pas lang nadat de zon onder ging.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
De ingang om 15u al open gooien omdat er zogenaamd storm op komst was.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:11 schreef SKa_BoSS het volgende:
Sex in een tentje!
Vorig jaar een half uur lang gefascineerd zitten kijken hoe een gozertje van 14 eindeloos achter een skippybal aan het rennen wasquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik vind de 24htent meestal maar so-so. Ga liever voetballen met skippyballen
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:41 schreef Tism het volgende:
[afbeelding]
Zoiets is ook wel gaaf!
Blaast zich zelf op en je zit gegarandeerd droog!
![]()
Moet je ook op donderdagavond doen of op vrijdag. Na vrijdag 16:00 wordt het een no-noquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]. Terwijl je lekker stinkt omdat douchen voor homos is.
.
Kost ook wel watquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:41 schreef Tism het volgende:
[afbeelding]
Zoiets is ook wel gaaf!
Blaast zich zelf op en je zit gegarandeerd droog!
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:06 schreef Roellio het volgende:
Ik ben nooit in of bij mijn tent, dus zolang ik een paar uurtjes kan liggen en het niet lekt voldoet het. Ik hoef geen zitgedeeelte o.i.d.
Het enige 'grote' dat ik meeneem is een luchtbed. Ik wil die schaarse uurtjes wel comfortabel liggen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:13 schreef Roellio het volgende:
Ik heb zo'n blauw luchtbed, met zachte harige bovenkant. Ligt heerlijk!
[afbeelding]
Ik ook niet precies maar het zijn erg belangrijke produkten. Hoge kwaliteitseisen >>> duur.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen flauw idee, van wat zo'n ding kost!
![]()
Grolsch uit blikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef Roellio het volgende:
Ik ben (klink stom, maar goed) lui en vermogend genoeg om gewoon op het terrein voor meer geld gekoelde blikjes te kopen.
dat het koud is scheelt iigquote:Op zondag 20 mei 2007 00:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet zeiken, bier=bier*
* Oranjeboom uitgezonderd
Dat is het enige belangrijke, alsof je nog werkende smaakpapillen hebt na een berg (lauw) bier, een kilo wiet en een paar uur schreeuwen.quote:
idd als je smaakpapillen dood zijn jaquote:Op zondag 20 mei 2007 01:26 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ach jullie... Grolsch uit blik is best te pruimen!
Wijfquote:Op zondag 20 mei 2007 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd als je smaakpapillen dood zijn ja
best latig leuke decoratieve spulletjes meesjouwen voor in je tent, kussentjes enzoquote:
Ja, en lipstick bijwerken in zo'n moshpit is ook best lastigquote:Op zondag 20 mei 2007 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
best latig leuke decoratieve spulletjes meesjouwen voor in je tent, kussentjes enzo
lekker............... zo'n oogpotlood eindigt standaard in mn pupilquote:Op zondag 20 mei 2007 01:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en lipstick bijwerken in zo'n moshpit is ook best lastig
Ja, Lowlands is echt zwaar vrouwonvriendelijkquote:Op zondag 20 mei 2007 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker............... zo'n oogpotlood eindigt standaard in mn pupil![]()
Ben je van 't Westland dan???quote:Op zondag 20 mei 2007 00:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet zeiken, bier=bier*
* Oranjeboom uitgezonderd
pissenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, Lowlands is echt zwaar vrouwonvriendelijk![]()
Ik kan ook nooit ff lekker gaan staan pissen in zo'n overstroomde pisbak![]()
Hoe dat? Is Oranjeboom dissen iets typisch Westlands?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |