Ik dacht, ik zal ook even kijken of de Lidl nog wat leuks heeft. Die hebben maandag ook een tent in de aanbieding voor zelfs nog minder (17,99)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
voor de mensen die nog de hele lowlands camp-site moeten inrichten,
"aanbiedingen van de aldi"
[afbeelding]
Volgens mij kun je die klein oprollen.. ziet er in ieder geval wel zo uit..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:06 schreef rubbereend het volgende:
is dat zo'n mummie slaapzak zie je heel klein op kan rollen? Want dat zoek ik nog
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:07 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zal ook even kijken of de Lidl nog wat leuks heeft. Die hebben maandag ook een tent in de aanbieding voor zelfs nog minder (17,99)![]()
[afbeelding]
Heeft die tent nou geen buitenlaag?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
volgende week van alles bij de Aldi in de aanbieding:
2/3 pers tent voor 29 euro
1 pers luchtmatras 13 euro
mummie slaapzak : 13 euro
campingstoel: 9 euro
vooral van die tent ben ik wel gecharmeerd, ziet er goed uit:
[afbeelding]
Pinkpop kan ruimte creëren om 70.000 man aan te kunnen op het terrein. Vorig jaar waren er op de maandag zo'n 65.000....quote:
eh? tis gewoon nylon hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:36 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Heeft die tent nou geen buitenlaag?
Is dat niet een beetje eh... gevaarlijk met ons prachtige en vooral voorspelbare Nederlandse weer?
Mummieslaapzakken zijn echt ideaal, je rolt ze superklein en heel makkelijk op en ze liggen erg relax!
Via TESC zeker?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:55 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ga ook weer eens. Paar jaar geleden als werknemer (stom werk, paar dagen calamiteitenhekken bewaakt) en nu gewoon als bezoeker. Zin, zin!
Tent is zeker voor de prijs de moeite waard... heb hem nu al 3 jaar. Je kan er met 2 man in liggen en dan heb je nog genoeg ruimte over voor je spullen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
Die tenten zijn van Quechua o.i.d. en te verkrijgen bij Decathlonquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:23 schreef Parafernalia het volgende:
weet iemand een link naar zo'n tent die zichzelf opzet? die had iedereen vorig jaar op LL..
ik weet alleen nog niet of ik vrij kan krijgenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Die tenten zijn van Quechua o.i.d. en te verkrijgen bij Decathlon
Ik ga er ook 1 kopen!
Ik blijf het stomme grote ronde schijven vinden om mee te nemen... Dat moet toch makkelijker kunnen?!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Die tenten zijn van Quechua o.i.d. en te verkrijgen bij Decathlon
Ik ga er ook 1 kopen!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef greatgonzo het volgende:
trouwens waarom moeilijk doen met tenten? Vorig jaar een gast gezien met een hangmat tussen twee struiken, en daaroverheen een stuk plastic gedrapeerd..
kan het nog meer basic?![]()
Ik heb deze nu ook 2 jaar, in het grijs / rood en super tentjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |