Surprice act, dus niet verder vertellen he.quote:
Allebei mijn schuld, was iets te enthousiast met aanpassenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:12 schreef Tourniquet het volgende:
Geen Depeche Mode?![]()
En er staan veertiende ipv dertiende in de OP
En ik was te lui om te kijken wat ik kopieerde van de wiki.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Allebei mijn schuld, was iets te enthousiast met aanpassen
Lijkt me wel, die staat er al enkele jaren op rij. Ook is het er altijd vrij druk. Dus ik zou niet weten waarom ze daarmee zouden stoppen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:00 schreef JackHerrer het volgende:
Staat de silent disco er ook weer dit jaar?
Vorige jaar stonden ze er toch niet?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lijkt me wel, die staat er al enkele jaren op rij. Ook is het er altijd vrij druk. Dus ik zou niet weten waarom ze daarmee zouden stoppen.
Echt welquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vorige jaar stonden ze er toch niet?
Je moet deze hebben: http://www.433fm.com/quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
WTF
www.silentdisco.nl gaat door naar Jomanda
iddquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
silent disco werd doorgaans wel altijd als een van de allereersten bevestigd
Jawel. Ik kwam er zelfs een FOK! user tegen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
WTF
www.silentdisco.nl gaat door naar Jomanda
De Pinkpop-line up van dit jaar is dan ook een slap aftreksel van de LL-line-up van vorig jaar....quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:07 schreef flyguy het volgende:
leuk dat de line-up redelijk anders is dan pinkpop dit jaar![]()
as everquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De Pinkpop-line up van dit jaar is dan ook een slap aftreksel van de LL-line-up van vorig jaar....
Neem jij je telefoon eens opquote:
Lowlandsforum zegt idd van niet. En die hebben 'connecties'.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt wel
Maar volgens allerlei sites staan ze er dit jaar niet meer. Maar dat zijn ook de sites die stellig beweren dat Pearl Jam, Radiohead en de oude Essent-winnaars juist wel komen, dus of het echt waar is?
Hoeveel persoons?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mij maakt het niet uit of de Silent Disco er is. Ze doen maar, ik kom voor de muziek, de andere zooi is leuk, maar bijzaak.
Iemand nog een geweldige tip met betrekking tot een handige, lichte, compacte (maar eenmaal opgezet ruime), betaalbare, ideale tent? Of stel ik te veel eisen, met een budget van maximaal een euro of 75? (En ja, die moet meerdere jaren mee, voor dat geld).
Ik denk dat 2 genoeg is. Maar dan kom je, als je wat ruimte wilt, toch meestal bij tenten voor 3-4 personen, je moet natuurlijk ook de bagage nog ergens kwijt kunnen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:55 schreef Tism het volgende:
[..]
Hoeveel persoons?
Ik zou gewoon ff wachten met de aanschaf. Een weekje voor lowlands zijn ze vaak al in de uitverkoop, krijg je een goede tent voor weinig cent!![]()
Dat ja. Kost niks, twee-persoons-en-net-te-krap-dus-comfortabel, en staat binnen 5 minuten.quote:
Nieuwe namen!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:58 schreef Rhanna het volgende:
Post dan iets nuttigs of knal het in je bookmarks. Ik denk telkens dat iemand nieuwe namen post
Je denkt dat elke keer als er een nieuwe post is er een nieuwe band bekend is? Dan wordt het druk op lowlandsquote:
Lidl had er meen ik een voor rond de 50 euro, een paar weken terug. Misschien nog ergens op te snorren?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mij maakt het niet uit of de Silent Disco er is. Ze doen maar, ik kom voor de muziek, de andere zooi is leuk, maar bijzaak.
Iemand nog een geweldige tip met betrekking tot een handige, lichte, compacte (maar eenmaal opgezet ruime), betaalbare, ideale tent? Of stel ik te veel eisen, met een budget van maximaal een euro of 75? (En ja, die moet meerdere jaren mee, voor dat geld).
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:57 schreef Roellio het volgende:
Hebben er nog mensen een LLowProfiel op de LLowsite? Dan word ik je LLowFriend!
Ik had een te groot luchtbed en teveel bagagequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Die van mij ook. Jaren lang een prima tent, gaat het eens serieus regenen, is de tent opeens lek.
Dat is inderdaad wel een geschikt tentje denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dit lijkt me wel een geschikt tentje.
High Peak heeft sowieso wel aardige tenten. Niet te duur ook. En over het algemeen niet zwaar.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn tent ging ook niet mee terug, slechts de haringen.
Wij hadden vriendelijke buren uit Brabant. Die gingen op zondag weg en lieten hun partytent achter zodat ik die, als ik even terug was op de camping, over mijn tent kon zetten. Zeer handig. Maar de vriend met wie ik een tent deelde vond het slimmer om een tentstok van de partytent te breken en onder mijn luifeltje te zetten, zodat daar niet zo veel water in bleef staan (hij was jarig en stomdronken).
in 2005 zag je er een paar, vorig jaar veel meer en dit jaar zal het ervan stikken. Net als dat je rond 2000/2001 ineens allemaal koepeltentjes zag komenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:34 schreef Roellio het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar zo'n Quechua uitgooi tent koop!
Brabanders op lowlands zijn altijd tof, ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wij hadden vriendelijke buren uit Brabant.
je kan er wel makkelijk mee frisbieenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
die zijn kut man, grote schijf waar je mee loopt te zeulen
ik vind achterhoekers erger: "Waar komde gij hin?"quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:37 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Brabanders op lowlands zijn altijd tof, ofzo.
tvp, dus
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nieuwe namen!!! o.a. The Beatles en Beethoven!!!!!1§11111EINS!!@!@!!11§1§1!!!!!!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nieuwe namen!!! o.a. The Beatles en Beethoven!!!!!1§11111EINS!!@!@!!11§1§1!!!!!!
Graz zet het gewoon op de mainpage. Het is geen lijst van graz.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef maniack28 het volgende:
Lowlands komt terug, met die lijst van Graz doen ze het goedWordt nog spannend, Pukkelpop - Lowlands - Pukkelpop - Lowlands
Ik zie het in juli wel
Hieruit maak ik op dat jij Brabanders ook niet zo geweldig vind?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind achterhoekers erger: "Waar komde gij hin?"
Die krijgt de Alfa wel vol...............quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]AC/DC, Jimi Hendrix.. ok ik ben verkocht
En HANS TEEUWEN!!!! HEEEEEEEEEY KLEIN KABOUTERTJE
Komt d'r een nieuwe tent bij?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Die krijgt de Alfa wel vol...............
Kus, K3, Chipzquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Je hebt op het moment hele leuke 3-persoonstentjes bij de Perrysport voor dat geld! Daar zijn ze nu enigszins in de uitverkoop.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Deze zag er ook strak uit in de winkel. Slagje groter van binnen, iets kleinere voortent, maar eveneens met zeiltje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Deze is niet verkeerd. En gratis bezorgd. En met een grondzeil voor de 'leefruimte' voor 5 euro erbij, handig, kan daar de troep droog staan.
Ja, ook niet verkeerd. Maar die 5cm in de lengte heb ik niet extra nodig, en in de breedte... ach, liever iets meer ruimte voor bagage enzo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:47 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Deze zag er ook strak uit in de winkel. Slagje groter van binnen, iets kleinere voortent, maar eveneens met zeiltje.
De Josti-band, count me innnnnnquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
dan tvp-en we deze toch ook gewoon vol..quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef rubbereend het volgende:
omg hier waren we vorig jaar rond deze tijd hier A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel # 9 nu zijn we dus al 4 topics verder
quote:
Omdat ik pas op de dag zelf besloot dat ik niks beters te doen had, misschien?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:26 schreef Leonos het volgende:
Waarom koop je dan geen kaartje van te voren
In 't Pinkpop topic zijn ze pas bij deel 7, en dat is volgende week.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef rubbereend het volgende:
omg hier waren we vorig jaar rond deze tijd hier A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel # 9 nu zijn we dus al 4 topics verder
daar komen dan ook veel minder mensenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
In 't Pinkpop topic zijn ze pas bij deel 7, en dat is volgende week.![]()
Ondanks dat ik er nooit ben geweest: Pinkpopquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
In 't Pinkpop topic zijn ze pas bij deel 7, en dat is volgende week.![]()
Die zitten toch ook rond 55.000?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
daar komen dan ook veel minder mensen
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:27 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ondanks dat ik er nooit ben geweest: Pinkpop![]()
Die heb ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:34 schreef Roellio het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar zo'n Quechua uitgooi tent koop!
Schijnt op 3FM geroepen te zijn. Vooralsnog "nothing but a rumour"quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Anyway, ik hoop op verschillende plekken dat QOTSA bevestigd is?
Ik dacht, ik zal ook even kijken of de Lidl nog wat leuks heeft. Die hebben maandag ook een tent in de aanbieding voor zelfs nog minder (17,99)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
voor de mensen die nog de hele lowlands camp-site moeten inrichten,
"aanbiedingen van de aldi"
[afbeelding]
Volgens mij kun je die klein oprollen.. ziet er in ieder geval wel zo uit..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:06 schreef rubbereend het volgende:
is dat zo'n mummie slaapzak zie je heel klein op kan rollen? Want dat zoek ik nog
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:07 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zal ook even kijken of de Lidl nog wat leuks heeft. Die hebben maandag ook een tent in de aanbieding voor zelfs nog minder (17,99)![]()
[afbeelding]
Heeft die tent nou geen buitenlaag?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
volgende week van alles bij de Aldi in de aanbieding:
2/3 pers tent voor 29 euro
1 pers luchtmatras 13 euro
mummie slaapzak : 13 euro
campingstoel: 9 euro
vooral van die tent ben ik wel gecharmeerd, ziet er goed uit:
[afbeelding]
Pinkpop kan ruimte creëren om 70.000 man aan te kunnen op het terrein. Vorig jaar waren er op de maandag zo'n 65.000....quote:
eh? tis gewoon nylon hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:36 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Heeft die tent nou geen buitenlaag?
Is dat niet een beetje eh... gevaarlijk met ons prachtige en vooral voorspelbare Nederlandse weer?
Mummieslaapzakken zijn echt ideaal, je rolt ze superklein en heel makkelijk op en ze liggen erg relax!
Via TESC zeker?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:55 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ga ook weer eens. Paar jaar geleden als werknemer (stom werk, paar dagen calamiteitenhekken bewaakt) en nu gewoon als bezoeker. Zin, zin!
Tent is zeker voor de prijs de moeite waard... heb hem nu al 3 jaar. Je kan er met 2 man in liggen en dan heb je nog genoeg ruimte over voor je spullen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
Die tenten zijn van Quechua o.i.d. en te verkrijgen bij Decathlonquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:23 schreef Parafernalia het volgende:
weet iemand een link naar zo'n tent die zichzelf opzet? die had iedereen vorig jaar op LL..
ik weet alleen nog niet of ik vrij kan krijgenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Die tenten zijn van Quechua o.i.d. en te verkrijgen bij Decathlon
Ik ga er ook 1 kopen!
Ik blijf het stomme grote ronde schijven vinden om mee te nemen... Dat moet toch makkelijker kunnen?!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Die tenten zijn van Quechua o.i.d. en te verkrijgen bij Decathlon
Ik ga er ook 1 kopen!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef greatgonzo het volgende:
trouwens waarom moeilijk doen met tenten? Vorig jaar een gast gezien met een hangmat tussen twee struiken, en daaroverheen een stuk plastic gedrapeerd..
kan het nog meer basic?![]()
Ik heb deze nu ook 2 jaar, in het grijs / rood en super tentjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |