Surprice act, dus niet verder vertellen he.quote:
Allebei mijn schuld, was iets te enthousiast met aanpassenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:12 schreef Tourniquet het volgende:
Geen Depeche Mode?![]()
En er staan veertiende ipv dertiende in de OP
En ik was te lui om te kijken wat ik kopieerde van de wiki.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Allebei mijn schuld, was iets te enthousiast met aanpassen
Lijkt me wel, die staat er al enkele jaren op rij. Ook is het er altijd vrij druk. Dus ik zou niet weten waarom ze daarmee zouden stoppen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:00 schreef JackHerrer het volgende:
Staat de silent disco er ook weer dit jaar?
Vorige jaar stonden ze er toch niet?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lijkt me wel, die staat er al enkele jaren op rij. Ook is het er altijd vrij druk. Dus ik zou niet weten waarom ze daarmee zouden stoppen.
Echt welquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vorige jaar stonden ze er toch niet?
Je moet deze hebben: http://www.433fm.com/quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
WTF
www.silentdisco.nl gaat door naar Jomanda
iddquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
silent disco werd doorgaans wel altijd als een van de allereersten bevestigd
Jawel. Ik kwam er zelfs een FOK! user tegen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
WTF
www.silentdisco.nl gaat door naar Jomanda
De Pinkpop-line up van dit jaar is dan ook een slap aftreksel van de LL-line-up van vorig jaar....quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:07 schreef flyguy het volgende:
leuk dat de line-up redelijk anders is dan pinkpop dit jaar![]()
as everquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De Pinkpop-line up van dit jaar is dan ook een slap aftreksel van de LL-line-up van vorig jaar....
Neem jij je telefoon eens opquote:
Lowlandsforum zegt idd van niet. En die hebben 'connecties'.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt wel
Maar volgens allerlei sites staan ze er dit jaar niet meer. Maar dat zijn ook de sites die stellig beweren dat Pearl Jam, Radiohead en de oude Essent-winnaars juist wel komen, dus of het echt waar is?
Hoeveel persoons?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mij maakt het niet uit of de Silent Disco er is. Ze doen maar, ik kom voor de muziek, de andere zooi is leuk, maar bijzaak.
Iemand nog een geweldige tip met betrekking tot een handige, lichte, compacte (maar eenmaal opgezet ruime), betaalbare, ideale tent? Of stel ik te veel eisen, met een budget van maximaal een euro of 75? (En ja, die moet meerdere jaren mee, voor dat geld).
Ik denk dat 2 genoeg is. Maar dan kom je, als je wat ruimte wilt, toch meestal bij tenten voor 3-4 personen, je moet natuurlijk ook de bagage nog ergens kwijt kunnen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:55 schreef Tism het volgende:
[..]
Hoeveel persoons?
Ik zou gewoon ff wachten met de aanschaf. Een weekje voor lowlands zijn ze vaak al in de uitverkoop, krijg je een goede tent voor weinig cent!![]()
Dat ja. Kost niks, twee-persoons-en-net-te-krap-dus-comfortabel, en staat binnen 5 minuten.quote:
Nieuwe namen!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:58 schreef Rhanna het volgende:
Post dan iets nuttigs of knal het in je bookmarks. Ik denk telkens dat iemand nieuwe namen post
Je denkt dat elke keer als er een nieuwe post is er een nieuwe band bekend is? Dan wordt het druk op lowlandsquote:
Lidl had er meen ik een voor rond de 50 euro, een paar weken terug. Misschien nog ergens op te snorren?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mij maakt het niet uit of de Silent Disco er is. Ze doen maar, ik kom voor de muziek, de andere zooi is leuk, maar bijzaak.
Iemand nog een geweldige tip met betrekking tot een handige, lichte, compacte (maar eenmaal opgezet ruime), betaalbare, ideale tent? Of stel ik te veel eisen, met een budget van maximaal een euro of 75? (En ja, die moet meerdere jaren mee, voor dat geld).
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:57 schreef Roellio het volgende:
Hebben er nog mensen een LLowProfiel op de LLowsite? Dan word ik je LLowFriend!
Ik had een te groot luchtbed en teveel bagagequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Die van mij ook. Jaren lang een prima tent, gaat het eens serieus regenen, is de tent opeens lek.
Dat is inderdaad wel een geschikt tentje denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dit lijkt me wel een geschikt tentje.
High Peak heeft sowieso wel aardige tenten. Niet te duur ook. En over het algemeen niet zwaar.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn tent ging ook niet mee terug, slechts de haringen.
Wij hadden vriendelijke buren uit Brabant. Die gingen op zondag weg en lieten hun partytent achter zodat ik die, als ik even terug was op de camping, over mijn tent kon zetten. Zeer handig. Maar de vriend met wie ik een tent deelde vond het slimmer om een tentstok van de partytent te breken en onder mijn luifeltje te zetten, zodat daar niet zo veel water in bleef staan (hij was jarig en stomdronken).
in 2005 zag je er een paar, vorig jaar veel meer en dit jaar zal het ervan stikken. Net als dat je rond 2000/2001 ineens allemaal koepeltentjes zag komenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:34 schreef Roellio het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar zo'n Quechua uitgooi tent koop!
Brabanders op lowlands zijn altijd tof, ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wij hadden vriendelijke buren uit Brabant.
je kan er wel makkelijk mee frisbieenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
die zijn kut man, grote schijf waar je mee loopt te zeulen
ik vind achterhoekers erger: "Waar komde gij hin?"quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:37 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Brabanders op lowlands zijn altijd tof, ofzo.
tvp, dus
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nieuwe namen!!! o.a. The Beatles en Beethoven!!!!!1§11111EINS!!@!@!!11§1§1!!!!!!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nieuwe namen!!! o.a. The Beatles en Beethoven!!!!!1§11111EINS!!@!@!!11§1§1!!!!!!
Graz zet het gewoon op de mainpage. Het is geen lijst van graz.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef maniack28 het volgende:
Lowlands komt terug, met die lijst van Graz doen ze het goedWordt nog spannend, Pukkelpop - Lowlands - Pukkelpop - Lowlands
Ik zie het in juli wel
Hieruit maak ik op dat jij Brabanders ook niet zo geweldig vind?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind achterhoekers erger: "Waar komde gij hin?"
Die krijgt de Alfa wel vol...............quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]AC/DC, Jimi Hendrix.. ok ik ben verkocht
En HANS TEEUWEN!!!! HEEEEEEEEEY KLEIN KABOUTERTJE
Komt d'r een nieuwe tent bij?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Die krijgt de Alfa wel vol...............
Kus, K3, Chipzquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Je hebt op het moment hele leuke 3-persoonstentjes bij de Perrysport voor dat geld! Daar zijn ze nu enigszins in de uitverkoop.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Deze zag er ook strak uit in de winkel. Slagje groter van binnen, iets kleinere voortent, maar eveneens met zeiltje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Deze is niet verkeerd. En gratis bezorgd. En met een grondzeil voor de 'leefruimte' voor 5 euro erbij, handig, kan daar de troep droog staan.
Ja, ook niet verkeerd. Maar die 5cm in de lengte heb ik niet extra nodig, en in de breedte... ach, liever iets meer ruimte voor bagage enzo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:47 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Deze zag er ook strak uit in de winkel. Slagje groter van binnen, iets kleinere voortent, maar eveneens met zeiltje.
De Josti-band, count me innnnnnquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |