Ik zal het weldra horenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat hele album van Justice een beetje zoals die single?
Nee, ook dingen a la Waters Of Nazareth.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat hele album van Justice een beetje zoals die single?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:35 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Nee, ook dingen a la Waters Of Nazareth.
Ik hoop ook dat ie wat vetter is, ik ken ze alleen van hun DJ-set op Roskilde en die was knetterhard beuken en pompende bassenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zal het weldra horen
(maar ik hoop ook nog wel een beetje op een wat vetter geuid a la Waters Of Nazareth)
Dat Youtube-filpmje uit het vorige topicquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ja beetje wel, tenminste ik weet niet welke single je bedoelt?
Kom we gaan Lowlands mailen dat ze Volbeat moeten boeken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef nipeng het volgende:
Volbeat is tof.
Jup, komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef Ascaroth het volgende:
Sonic Youth?
PPS meets Wolfmother? Klinkt best geinig eigenlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom we gaan Lowlands mailen dat ze Volbeat moeten boeken.
Ach als het op Lowlands.nl staat is het zeker. En dat staat het nog niet. Maar goed, ik denk andersquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:09 schreef Ascaroth het volgende:
Nog niet zeker toch?
PPS meets Wolfmother? Waar haal je die onzin dat vandaan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
PPS meets Wolfmother? Klinkt best geinig eigenlijk
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:14 schreef ralfseltje het volgende:
Ik ben stom.
zo op het eerstes gehoor.. Streep dat Wolfmother maar door. De Peterpanspeedrock laat ik nog wel ff staanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:13 schreef nipeng het volgende:
[..]
PPS meets Wolfmother? Waar haal je die onzin dat vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |