Ik zal het weldra horenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat hele album van Justice een beetje zoals die single?
Nee, ook dingen a la Waters Of Nazareth.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat hele album van Justice een beetje zoals die single?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:35 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Nee, ook dingen a la Waters Of Nazareth.
Ik hoop ook dat ie wat vetter is, ik ken ze alleen van hun DJ-set op Roskilde en die was knetterhard beuken en pompende bassenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zal het weldra horen
(maar ik hoop ook nog wel een beetje op een wat vetter geuid a la Waters Of Nazareth)
Dat Youtube-filpmje uit het vorige topicquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ja beetje wel, tenminste ik weet niet welke single je bedoelt?
Kom we gaan Lowlands mailen dat ze Volbeat moeten boeken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef nipeng het volgende:
Volbeat is tof.
Jup, komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef Ascaroth het volgende:
Sonic Youth?
PPS meets Wolfmother? Klinkt best geinig eigenlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom we gaan Lowlands mailen dat ze Volbeat moeten boeken.
Ach als het op Lowlands.nl staat is het zeker. En dat staat het nog niet. Maar goed, ik denk andersquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:09 schreef Ascaroth het volgende:
Nog niet zeker toch?
PPS meets Wolfmother? Waar haal je die onzin dat vandaan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
PPS meets Wolfmother? Klinkt best geinig eigenlijk
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:14 schreef ralfseltje het volgende:
Ik ben stom.
zo op het eerstes gehoor.. Streep dat Wolfmother maar door. De Peterpanspeedrock laat ik nog wel ff staanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:13 schreef nipeng het volgende:
[..]
PPS meets Wolfmother? Waar haal je die onzin dat vandaan?
Ook dat, ik twijfel nog of ik even naar Dauwpop zal gaanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:17 schreef nipeng het volgende:
Was niet zo negatief bedoeld
Goede live band trouwens, Volbeat.
http://www.youtube.com/watch?v=QRr-YT1vL7oquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Als ze dezelfde vuige energie hebben als PPS, en er op dat moment níks anders is, zou ik evt wel ff gaan kijken ja
De charlie hadden ze nooit eruit moeten doen idd. Maar in 2005 had je naast de Grolsch toch ook een groot doek waar ze films op afspeelden?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat was echt gay. Heel de Charlie weg voor een gare bios
Ik kwam er al achter toen ik een liveset ging kijken op youtubequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
Het is al net zo'n woest aantrekkelijk duo als MSTRKRFT
Deze moeten we hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef nipeng het volgende:
Volbeat is tof.
Ja gimme! We are your friends.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kwam er al achter toen ik een liveset ging kijken op youtubeKlonk wel supervet trouwens
Vooral hoe ze We are your Friends er doorheen mixte
Zal het linkje zo even opzoeken.
http://www.youtube.com/watch?v=2yHf-8gmJwAquote:
ik ga ook naar dourquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:30 schreef hydraulix het volgende:
Ik wil een soortgelijke line-up als Dour![]()
Oeh das ook vet jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker nostalgisch los gaan op 2 Many DJ's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |