pff, maar als je na een dag stagelopen eten voor je neus hebt, en er een biertje in je handen wordt gegeven (en het blijkt Heineken te zijn) ga je miepenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:05 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Als het moet drink ik Schültenbrau, Euroshopper en Bier door elkaar...![]()
Maar van Grolsch word ik gewoon wel extra blij!![]()
Of ik heb zin om vervelend te zijn...quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
pff, maar als je na een dag stagelopen eten voor je neus hebt, en er een biertje in je handen wordt gegeven (en het blijkt Heineken te zijn) ga je miepen![]()
![]()
hehe, zonder uitzondering ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:11 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Of ik heb zin om vervelend te zijn...![]()
Maar was ik niet blij dan met Heineken?
Heb al een feestje op jouw verjaardag...quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
hehe, zonder uitzondering ja.
ja: *slok neemt, bierflesje bekijkt, insert zielig stemmetje* 'Heineken.....?'
je mag voor m'n verjaardag dan wel even een Grolschje komen drinken hoor![]()
Ik nodig je ook helemaal niet uit op mijn verjaardagquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:21 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Heb al een feestje op jouw verjaardag...
Maar een dagje eerder kan ik ook wel Grolsch drinken...
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik nodig je ook helemaal niet uit om mijn verjaardag![]()
Heb dan wat anders te doen
![]()
BreEzaH's en Lowlands gaan niet samenquote:
Geen idee wat je nou moeilijk aan het doen bent, maar wanneer kun je nou niet?quote:
oh wat ben je populairquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:33 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Geen idee wat je nou moeilijk aan het doen bent, maar wanneer kun je nou niet?
Ik zit woensdag t/m zaterdag in ieder geval volgeboekt met feestjes een partijen...
Verkapte kijk-mij-eens-populair-zijn post!![]()
JA!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:35 schreef lienelien het volgende:
zullen we dit topic nu maar even snél met rust laten?![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:05 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Als het moet drink ik Schültenbrau, Euroshopper en Bier door elkaar...![]()
Maar van Grolsch word ik gewoon wel extra blij!![]()
HIM is vetquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Spuit 11: Yeah Yeah Yeah's! Massive Attack! Fun Lovin' Criminals!![]()
![]()
Anouk, Belle & Sebastian, Dolf Jansen, Him, Muse (nou ja, 't meeste van Muse dan).
noujah ieder zijn meug, je kan ook van britpop houdenquote:
Matige commerciele wannabe metal. Ze hebben 1 of 2 nummers die nog wel gaan maar daar houdt het ook mee op. Maarja.. genoeg andere leuke dingen dan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wacht al jaren op de zelfmoord van de zanger van Him. Zijn uitstraling en gedrag op het podium schreeuwt gewoon levensmoeheid. Niet cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |