Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:33 schreef MaJo het volgende:
Als daar nog Maxïmo Park, Kaiser Chiefs, Panic! at the Disco, We are Scientists, White Stripes en Death Cab for Cutie aan toegevoegd worden is het helemaal perfect
Ja ik lees het nu pas. Zat de hele dag te denken "wat is er ook alweer met 15 mei?" Nou ja, dit dus
![]()
Nog iemand die mijn lijst goedkeurdquote:
Waar worden ze bevestigd?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:17 schreef spacemangraig het volgende:
New Order is zojuist bevestigd!
Ja dat vind ik ook wel een goede Lowlands band! heb ze gezien in paradiso en ga er in Juni weer heen, gave live band! Laat 65daysofstatic en Red Sparowes ook maar gelijk langs komenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef BeRightBack het volgende:
Two Gallants lijkt me ook wel leuk voor op lowlands!
Ik ga ze vanavond zien in Rotown..
Zelfde geldt voor Maximo Parkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet echt.
Kaiser Chiefs is wel leuk om vanaf het gras te beluisteren maar die zijn vorig jaar al geweest.
Waar?! Wat?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:17 schreef spacemangraig het volgende:
Op zich leuk, ware het niet dat het verleden jaar op Werchter zeer matig was...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:17 schreef spacemangraig het volgende:
Niets over te vinden. Graag bronvermelding bij zulk soort nieuws!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:17 schreef spacemangraig het volgende:
jammerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef Sautor het volgende:
Volgens mij nog wel Groslch, want op de site staat t logo wel, en t lijkt me niet dat ze dan iets anders schenken
ben jij nou voor vent..quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:57 schreef mordradead het volgende:
Ik lust toch geen bier.
meer een breezer fan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:57 schreef mordradead het volgende:
Ik lust toch geen bier.
Als het moet drink ik Schültenbrau, Euroshopper en Bier door elkaar...quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, geen Heikeken hè, daar ga je beteuterd van kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |