De eerste de beste Rubbereend die door mijn tent valt die mag hopen dat de EHBO op dat moment open isquote:Op maandag 15 mei 2006 18:48 schreef icebliss het volgende:
Totdat er een dronken Rubbereend door je tent heen valt en verklaart mee te doen aan een festivalspel![]()
Ik sta al 8 jaar op camping 3, helaasch!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Als je op camping 2 staat hoort toch niemand je!![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:48 schreef icebliss het volgende:
Totdat er een dronken Rubbereend door je tent heen valt en verklaart mee te doen aan een festivalspel![]()
off topic : vette nick man.. heb die film vorige week pas gezienquote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef requiem4adream het volgende:
IK WIL OOK!potdikkieee heb beloofd niet zonder mijn vaste tentmaatje te gaan maar wat 'n line-up
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef requiem4adream het volgende:
IK WIL OOK!potdikkieee heb beloofd niet zonder mijn vaste tentmaatje te gaan maar wat 'n line-up
Tentmaatjequote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef requiem4adream het volgende:
doe ik ook heusss wel!quote:
Tsssj! d'r is niets beter dan ranzige whiskeymixjes, een 4 uur nacht slaaplekker joint, ducktapebedtimestory en slaapzakochtendgymnastiek op lowlandsquote:
Gogol Bordello is érg gaaf ja, soort van Flogging Molly maar dan punk met Oost-Europese i.p.v. Ierse folk gemixt.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:36 schreef Delmar78 het volgende:
Sinds vorige week helemaal weg van Gogol Bordello. Moeten goede shows geven. Vorig jaar was ik helemaal weg van de Hackensaw Boys (vorige week nog in dampende kleine zaal van Paradiso gezien). Ik verwacht dat GB hun opvolger wordt dit jaar.
Als je ze nog niet kent: hier kun je hun site bekijken
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:00 schreef peaceman het volgende:
Ik heb toch iets gemist geloof ik… Welke platen MOET ik hebben van The Shins?
Nou nouquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:06 schreef pfaf het volgende:
[..]Alles natuurlijk man!
Beide platen behoren tot de beste van hun jaar. Dit jaar komt de langverwachte opvolger van Chutes!
Daar waren ze bij The Shins enorm vereerd door zeker?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Chutes heeft zelfs de eer gehad een half jaar m'n avatar te zijn.
Er gaan geruchten dat het nieuwe album aan mij wordt opgedragen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar waren ze bij The Shins enorm vereerd door zeker?![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:52 schreef crossover het volgende:
Is dit nu de hele lijst, of wordt er toch weer wat meer bekend gemaakt na pinkpop??
FF en Soulfly komen ook op pukkelpop, grote kans dat ze ook op lowlands komenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:20 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik had het kaartje vanmorgen al gehaald maar ik vind deze namen nog wel een beetje tegenvallen hoop nog op wat zwaarder werk ( FF Soulfly ) ( of meer punk Rancid of millencolin)
Heb geloof ik ook iets gemistquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:57 schreef pfaf het volgende:
Men! The Shins komen! Boeit jou of Maxïmo Park, Kaiser Chiefs, Panic! at the Disco, We are Scientists, White Stripes en Death Cab for Cutie komen.
Jouw lijstje is best oké hoor... The Shins zijn wel leuk, denk dat ik ze wel ff ga bekijken... Heel bijzonder vind ik het echter niet, moet ik wel bij zeggen dat ik me niet verschrikkelijk verdiept heb in de muziek...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb geloof ik ook iets gemistThe Shins? Vertel? En mijn lijstje is ook wel cool toch
Jee, mijn lijstje is als best oké bevondenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:58 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Jouw lijstje is best oké hoor... The Shins zijn wel leuk, denk dat ik ze wel ff ga bekijken... Heel bijzonder vind ik het echter niet, moet ik wel bij zeggen dat ik me niet verschrikkelijk verdiept heb in de muziek...
Tuurlijk wel, was ook een grapje.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb geloof ik ook iets gemistThe Shins? Vertel? En mijn lijstje is ook wel cool toch
hij zal je lijstje wel beperkt vindenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee, mijn lijstje is als best oké bevonden![]()
Ga je zaterdag naar Rascal?
Ken de naam wel dus het valt nog meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, was ook een grapje.
The Shins waren dé hype van 2003/2004. ( ook een mini-hypeje na het debuut, maar die is compleet aan me voorbij gegaan) Volgens sommigen de redders van de Indiepop zelfs.
http://www.theshins.com/
Heb ook maar een kleine selectie gemaakt van wat ik op Lowlands zou willen zien hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:11 schreef Skanqua het volgende:
Ik ga zaterdag niet naar Club Rascal en ik vind je lijstje misschien wel een beetje beperkt... maar ik zal de laatste zijn die over dat soort dingen gaat zeuren...![]()
Hoeft niet hoor, komt Jamie Cullum weer op dat lijstje...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ook maar een kleine selectie gemaakt van wat ik op Lowlands zou willen zien hoorZou het best willen uitbreiden als je dat graag wilt
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:11 schreef Skanqua het volgende:
Ik ga zaterdag niet naar Club Rascal en ik vind je lijstje misschien wel een beetje beperkt... maar ik zal de laatste zijn die over dat soort dingen gaat zeuren...![]()
dat wil je nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ook maar een kleine selectie gemaakt van wat ik op Lowlands zou willen zien hoorZou het best willen uitbreiden als je dat graag wilt
ik zei het alquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:16 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, komt Jamie Cullum weer op dat lijstje...![]()
ja lieverd, en van ongeveer de helft daarvan heb je ooit eens één nummertje geluisterd, en het toen verder maar geen poging meer gegeven. Had je niet net zo goed meteen de héle lijst over kunnen nemen? Dacht namelijk ook dat je dat gedaan hadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:22 schreef Skanqua het volgende:
Niks mis met Opgezwolle...
Maar op pagina 2 kun je zien wat ik wel het bekijken waard vind... waarschijnlijk gaat dat niet echt allemaal lukken, maar het zou wel leuk zijn...
Oeh, tja dat wordt lastig inderdaadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:16 schreef lienelien het volgende:
dat wil je niet![]()
Meneer luistert oa ook naar Opgezwolle, dus hem 'overtreffen' al is dat geen goed woord hiervoor zal je toch niet lukken![]()
Ik zou Jamie echt nooit op mijn wishlistje voor Lowlands zetten, past niet echt helemaal erbij ofzoquote:ik zei het al![]()
Jeequote:MaJo, ik sluit me aan bij jouw lijstje, al heb ik wel nog wat meer wensen![]()
Oh gut, nog een. Ook Duvel Duvel en Grootmeester Jan dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:29 schreef MaJo het volgende:
Oeh, tja dat wordt lastig inderdaadHoewel Opgezwolle wel cool is
Het is niet helemaal mijn muziek maar in het genre is het wel coolquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh gut, nog een. Ook Duvel Duvel en Grootmeester Jan dan?![]()
The Killers vind ik ook wel een heel goed idee ja!![]()
Duvel Duvel vind je denk ik dan ook wel cool, over Grootmeester Jan lopen de meningen uiteen. Ik kan het wel waarderen, maar hij haalt het bij lange na niet bij Opgezwolle hoor!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn muziek maar in het genre is het wel coolDuvel Duvel en Grootmeester Jan ken ik niet, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik daar helemaal niets aan mis
![]()
mm, oké. Ik zal een hele lange lijst en nam maar even aan dat je alles had overgenomen. En ik zeg ook helemaal niet dat je je niet kan vermaken bij een optrden van een band waar je weinig tot niets van kent. Ik heb me zelfs bij Marilyn Manson nog kunnen vermakenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:35 schreef Skanqua het volgende:
Ik heb lang niet alles geplaatst hoor!
En van de meeste heb ik heus wel meer gehoord dan één nummer, wat overigens niet wegneemt dat een optreden terwijl je ooit nog maar één keer een nummer van die band hebt gehoord niet goed kan zijn.
Vorig jaar had ik nog nooit iets van The Others gehoord, maar heb me daar uitstekend vermaakt!
Hold Your Colourquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:57 schreef Rhanna het volgende:
Nog een vraag? Welke plaat moet (!) je hebben van Pendulum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |