Ik wil m'n Lowlands traditie niet doorbrekenquote:Op maandag 15 mei 2006 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker thuis? Weer een extra kaartje over voor iemand die er wél zin in heeft.
Waarom zou die niet op LL mogen staan?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat doet in vredesnaam een geval als Miss Djax op Lowlands, mijn god
millencolin heb ik al live gezien, maar turbonegro zou nice zijnquote:Op maandag 15 mei 2006 16:36 schreef Blinker het volgende:
Ik eis namens Maniack28 en mij Millencolin en Turbonegro
neuh dit is het wel, meer bands komen er gewoon niet op Lowlands, voor de rest moet je je bezig zien te houden met oa het festivalspelquote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef booo het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik had er toch meer van verwacht![]()
Worden er nou nog veel bands bekend gemaakt of blijft het hier een beetje bij?
verstoppertje spelen op het festivalterrein, en 's nachts op de campings!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:30 schreef Roellio het volgende:
Leg het 'festivalspel' dan eens uit, Rubbereend?
1. neem 2 onschuldige Lowlandersquote:Op maandag 15 mei 2006 18:30 schreef Roellio het volgende:
Leg het 'festivalspel' dan eens uit, Rubbereend?
wat is het record? zo'n 5 seconden?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1. neem 2 onschuldige Lowlanders
2. Ga midden in een veld tenten staan
3. blinddoek de 2 lowlanders
4. draai ze rond tot ze hun orrientatie kwijt zijn
5. Nu moeten ze beide beginnen met rennen, diegene die het langst overeind blijft wint!
Jeweettog!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
jij begint steeds te kwijlen als je ergens 'tool' hoort![]()
heb zelf ooit iets van 7 meter gehaaldquote:
da's nog best ver!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb zelf ooit iets van 7 meter gehaalden wat boze tenteigenaren
overal duikt op dat seks in een tentje tijdens lowlands goed te doen isquote:
Dat is ook een waarheid als een koe!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:35 schreef lienelien het volgende:
overal duikt op dat seks in een tentje tijdens lowlands goed te doen is![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:48 schreef icebliss het volgende:
Totdat er een dronken Rubbereend door je tent heen valt en verklaart mee te doen aan een festivalspel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |