Je hebt anders wel de cd van Keane maat!quote:Op maandag 15 mei 2006 13:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik Keane?![]()
![]()
Hard-Fi vind ik niet heel erg veel aan. Naar Bloc Party, The Kooks en Mew kijk ik het meest echt naar uit als ik het zo bekijk.
Zijn Festivalinfo en NOS teletekst niet gewoon die bullshit myspace aan het napraten?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:56 schreef peaceman het volgende:
Audioslave zal niet naar Lowlands komen, ondanks het feit dat de band al bevestigd was.
bron
Er staat alleen niet bij waarom...beetje vreemd.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:56 schreef peaceman het volgende:
Audioslave zal niet naar Lowlands komen, ondanks het feit dat de band al bevestigd was.
bron
Daar geef ik jou 100% gelijk in. Ragesquote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach.... smaken verschillen, moet ik even opnoemen van de lijst die er nu staat wat leuk is:
Gogol Bordello
Opeth
is wel aardig, maar het zou met niet boeien als ze niet zouden komen:
CKY
Ministry
Massive Attack
van de onofficiele bevestigingen van mijn site:
Corvus Corax
Dresden Dolls
Less Than Jake
mag ik dan misschien concluderen dat er nog weinig boeiends is en dat er al weer veel britpop staat?
Geen idee.. best mogelijk... Baal er eigenlijk wel van... Audioslave zorgt toch voor een volle Alfa-tent en dus ook rust op de rest van het terrein!!!quote:Op maandag 15 mei 2006 14:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zijn Festivalinfo en NOS teletekst niet gewoon die bullshit myspace aan het napraten?
Rages against the Machinequote:Op maandag 15 mei 2006 15:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
Daar geef ik jou 100% gelijk in. Rages![]()
Audioslave is live best te doen hoor. Viel me op FoR 100% meequote:Op maandag 15 mei 2006 15:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee.. best mogelijk... Baal er eigenlijk wel van... Audioslave zorgt toch voor een volle Alfa-tent en dus ook rust op de rest van het terrein!!!
Ik was toen bij hun 1e optreden toen ze net bestonden in 013. Dat was niet best. Op Werchter was het iets beter, maar nummers van Rage spelen moeten ze gewoon niet doen. Chris kan toch niet hetzelfde gevoel opwekken als Zack.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Audioslave is live best te doen hoor. Viel me op FoR 100% mee
Dit is denk ik nog niet eens de helftquote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef booo het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik had er toch meer van verwacht![]()
Worden er nou nog veel bands bekend gemaakt of blijft het hier een beetje bij?
Vandaag bedoel je?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef booo het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik had er toch meer van verwacht![]()
Worden er nou nog veel bands bekend gemaakt of blijft het hier een beetje bij?
Waarom zou het daar bij blijven dan, als er andere jaren veel meer bands in totaal kwamen?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als het hierbij blijft ga ik zeker niet.
Ja okey heb je gelijk in. Het valt me alleen wederom tegenquote:Op maandag 15 mei 2006 15:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zou het daar bij blijven dan, als er andere jaren veel meer bands in totaal kwamen?
Dan blijf je toch lekker thuis? Weer een extra kaartje over voor iemand die er wél zin in heeft.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als het hierbij blijft ga ik zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |