Van mij mogen die allemaal komen.. Bij Tool ga ik zelf dan ook kijkenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zeg net hierboven, dat als ze er 13 punk/ska/metal bands tegenover zetten dat ik tevree ben, maar jij weet net zo goed als ik dat met de huidige hype/trend dat gewoon voor 90% niet gaat gebeuren....
Mijn Lowlandsline-up is completer als bijvorobeeld deze bands nog bevestigd worden (van de bands die nu kans maken):
Tool
Turbonegro
Millencolin
In Extremo
Moonspell
uhh...mja, vond het wel in je rijtje passen.. vooral ook omdat het zo zeurderig is (en dat bedoel ik dan niet vervelend, al komt dat wel zo overquote:
inderdaad ja!quote:Naar Bloc Party, The Kooks en Mew kijk ik het meest echt naar uit als ik het zo bekijk.
Ja, van mij ookquote:Op maandag 15 mei 2006 13:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van mij moge die allemaal komen.. Bij Tool ga ik zelf dan ook kijken
HIM is kut. Maar dat is niet erg. Want dan is de keuze maken als ze tegenover bijvoorbeeld Muse of Belle & Sebastian staan geprogrameerd érg makkelijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:06 schreef maniack28 het volgende:
Ja, van mij ookmaar 90% kans dat het niet gebeurd en dat is het probleem.. je weet wel, trends enzo
(zie vorig jaar
)
Ik bedoel maar .. ze boeken HIM, dat zegt alweer genoeg. HIM is bekend bij het grote publiek, Moonspell niet... maar Moonspell is wel 1000x beter dan HIM, maar maakt 99,9% minder kans om op Lowlands te staan (terwijl ze wel kunnen).
Dat zeg ik niet.. ze boeken ze alleen niet in het goeie genre (wat mij betreftquote:Op maandag 15 mei 2006 13:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
HIM is kut. Maar dat is niet erg. Want dan is de keuze maken als ze tegenover bijvoorbeeld Muse of Belle & Sebastian staan geprogrameerd érg makkelijk.
En het is een beetje flauw om te zeggen dat Lowlands geen kleine, onbekende namen boekt. Want dat is gewoon niet zo.
Ik geloof dat ik me wel ga vermaken...quote:Op maandag 15 mei 2006 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
!!! / Rock / Alternative Rock
Arctic Monkeys / Rock / Britpop
Belle And Sebastian / Pop / Pop
Bloc Party / Rock / Britpop
Broken Social Scene / Rock / Alternative Rock
Fun Lovin' Criminals / Urban / Hiphop
Michael Franti & Spearhead / Urban / Hiphop
The Frames / Rock / Britpop
José González / Pop / Singer - Songwriter
Hard-Fi / Rock / Britpop
Jawat - The Opposites - Kiddo Cee / Urban / Hiphop
The Kooks / Rock / Britpop
Luie Hond / Diversen / Ska
Massive Attack / Dance / Triphop
Mew / Rock / Avant Garde
Muse / Rock / Britpop
The Magic Numbers / Pop / Gitaarpop
Nizlopi / Pop / Singer - Songwriter
Pete Philly & Perquisite and New Generation Big Band / Urban / Hiphop
Silent Disco / Special (dat vond ik vorig jaar toch best leuk...
Spinvis / Pop / Singer - Songwriter
The Shins / Pop / Gitaarpop
Tiga / Dance / Electro
Je hebt anders wel de cd van Keane maat!quote:Op maandag 15 mei 2006 13:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik Keane?![]()
![]()
Hard-Fi vind ik niet heel erg veel aan. Naar Bloc Party, The Kooks en Mew kijk ik het meest echt naar uit als ik het zo bekijk.
Zijn Festivalinfo en NOS teletekst niet gewoon die bullshit myspace aan het napraten?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:56 schreef peaceman het volgende:
Audioslave zal niet naar Lowlands komen, ondanks het feit dat de band al bevestigd was.
bron
Er staat alleen niet bij waarom...beetje vreemd.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:56 schreef peaceman het volgende:
Audioslave zal niet naar Lowlands komen, ondanks het feit dat de band al bevestigd was.
bron
Daar geef ik jou 100% gelijk in. Ragesquote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach.... smaken verschillen, moet ik even opnoemen van de lijst die er nu staat wat leuk is:
Gogol Bordello
Opeth
is wel aardig, maar het zou met niet boeien als ze niet zouden komen:
CKY
Ministry
Massive Attack
van de onofficiele bevestigingen van mijn site:
Corvus Corax
Dresden Dolls
Less Than Jake
mag ik dan misschien concluderen dat er nog weinig boeiends is en dat er al weer veel britpop staat?
Geen idee.. best mogelijk... Baal er eigenlijk wel van... Audioslave zorgt toch voor een volle Alfa-tent en dus ook rust op de rest van het terrein!!!quote:Op maandag 15 mei 2006 14:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zijn Festivalinfo en NOS teletekst niet gewoon die bullshit myspace aan het napraten?
Rages against the Machinequote:Op maandag 15 mei 2006 15:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
Daar geef ik jou 100% gelijk in. Rages![]()
Audioslave is live best te doen hoor. Viel me op FoR 100% meequote:Op maandag 15 mei 2006 15:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee.. best mogelijk... Baal er eigenlijk wel van... Audioslave zorgt toch voor een volle Alfa-tent en dus ook rust op de rest van het terrein!!!
Ik was toen bij hun 1e optreden toen ze net bestonden in 013. Dat was niet best. Op Werchter was het iets beter, maar nummers van Rage spelen moeten ze gewoon niet doen. Chris kan toch niet hetzelfde gevoel opwekken als Zack.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Audioslave is live best te doen hoor. Viel me op FoR 100% mee
Dit is denk ik nog niet eens de helftquote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef booo het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik had er toch meer van verwacht![]()
Worden er nou nog veel bands bekend gemaakt of blijft het hier een beetje bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |