Geweldig duoquote:Op maandag 15 mei 2006 11:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik deze dan maar even jatten van 't Graz-forum, hebben we toch alvast 1 nieuwe naam:
Psapp
Zag het ook staan, zijn dit nou dé namen, of komen er vandaag nog meer?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Anouk?
allemaal in meerdere of mindere matequote:Op maandag 15 mei 2006 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
!!! / Rock / Alternative Rock
Anouk / Rock / Alternative Rock
Arctic Monkeys / Rock / Britpop
Belle And Sebastian / Pop / Pop
Bloc Party / Rock / Britpop
Coolpolitics / Special
The Dead 60s / Rock / Britpop
The Frames / Rock / Britpop
Hard-Fi / Rock / Britpop
The Kooks / Rock / Britpop
Lowlands University / Special
Massive Attack / Dance / Triphop
Mew / Rock / Avant Garde
Muse / Rock / Britpop
The Magic Numbers / Pop / Gitaarpop
Nizlopi / Pop / Singer - Songwriter
Pete Philly & Perquisite and New Generation Big Band / Urban / Hiphop
Scissor Sisters / Pop / Disco
Yeah Yeah Yeahs / Rock / Alternative Rock
Dit is wat er nu op de LL-site staat, maar 't bijbehorende nieuwsbericht op de site doet vermoeden dat er in de loop van de dag misschien nog meer bij komt......quote:Op maandag 15 mei 2006 12:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Zag het ook staan, zijn dit nou dé namen, of komen er vandaag nog meer?
Radiohead en Daft Punk zijn volgens eigen zeggen exclusief op Pukkelpop.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:26 schreef MofoF1 het volgende:
en andere Pukkelpopbands (Radiohead!, Daft Punk!, Audioslave!) en dEUS, Elbow, Calexico!
och... ik had wel wat meer verwachtquote:Op maandag 15 mei 2006 12:28 schreef Prep2Fight het volgende:
ziet er best aardig uit
Nicequote:Op maandag 15 mei 2006 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Broken Social Scene / Rock / Alternative Rock
DJ Shadow / Urban / Hiphop
Fun Lovin' Criminals / Urban / Hiphop
Michael Franti & Spearhead / Urban / Hiphop
José González / Pop / Singer - Songwriter
Dolf Jansen / Cabaret
Mew / Rock / Avant Garde
Ministry / Metal / Alt-metal
Muse / Rock / Britpop
Opeth / Metal / Progmetal
Scissor Sisters / Pop / Disco
Silent Disco / Special
Spinvis / Pop / Singer - Songwriter
Urban Dance Squad / Rock / Crossover
Yeah Yeah Yeahs / Rock / Alternative Rock
Hard-Fi wel!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Bloc Party is wel heel tof. Maar voor de rest vind ik het nog niet heel erg pompom..
dus omdat het altijd veel slechter kan moet je maar héél erg in je handjes knijpen hiermee?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:55 schreef peaceman het volgende:
Mijn hemel er is een klein gedeelte van de line-up bekend en men begint alweer te klagen?
Zucht... wat een verwend land zijn we geworden!
Nou ik ben dik tevreden tot nu toe. Immers: het had veeeeeeel slechter gekund!
Ja, want in Afrika hebben ze geeneens Lowlandsquote:Op maandag 15 mei 2006 12:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
dus omdat het altijd veel slechter kan moet je maar héél erg in je handjes knijpen hiermee?![]()
Oja, okéquote:Op maandag 15 mei 2006 12:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, want in Afrika hebben ze geeneens Lowlands![]()
Ach.... smaken verschillen, moet ik even opnoemen van de lijst die er nu staat wat leuk is:quote:Op maandag 15 mei 2006 12:55 schreef peaceman het volgende:
Mijn hemel er is een klein gedeelte van de line-up bekend en men begint alweer te klagen?
Zucht... wat een verwend land zijn we geworden!
Nou ik ben dik tevreden tot nu toe. Immers: het had veeeeeeel slechter gekund!
Ik strijd al jaren in dit topic tegen het negatief bekijken van de zaak ipv het positief bekijken. Er wordt meer geklaagd dan complimenten uitgedeeld. Het lijkt gewoon of mensen eerst kijken naar wat niet goed ipv andersom. Dat is mijn punt.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
dus omdat het altijd veel slechter kan moet je maar héél erg in je handjes knijpen hiermee?![]()
Vergelijk mijn lijst wat ik goed vind, met jou lijst en concludeer dat er voor mij nog niks leuks staatquote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik strijd al jaren in dit topic tegen het negatief bekijken van de zaak ipv het positief bekijken. Er wordt meer geklaagd dan complimenten uitgedeeld. Het lijkt gewoon of mensen eerst kijken naar wat niet goed ipv andersom. Dat is mijn punt.
Ik snap dat echt niet.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef maniack28 het volgende:
mag ik dan misschien concluderen dat er nog weinig best wat boeiends is en dat er al weer veel britpop staat? ()
Complimentje voor Lowlands!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik strijd al jaren in dit topic tegen het negatief bekijken van de zaak ipv het positief bekijken. Er wordt meer geklaagd dan complimenten uitgedeeld. Het lijkt gewoon of mensen eerst kijken naar wat niet goed ipv andersom. Dat is mijn punt.
Ik snap dat echt niet.![]()
![]()
Nog weinig ja, maar is de line-up al compleet? Nee! Dus misschien ben je een klein beetje voorbarig?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vergelijk mijn lijst wat ik goed vind, met jou lijst en concludeer dat er voor mij nog niks leuks staat
Ik zeg net hierboven, dat als ze er 13 punk/ska/metal bands tegenover zetten dat ik tevree ben, maar jij weet net zo goed als ik dat met de huidige hype/trend dat gewoon voor 90% niet gaat gebeuren....quote:Op maandag 15 mei 2006 13:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nog weinig ja, maar is de line-up al compleet? Nee! Dus misschien ben je een klein beetje voorbarig?
Ik Keane?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hard-Fi wel!
Ik dacht dat jij Keane ook wel heel erg pompom zou vinden?
Van mij mogen die allemaal komen.. Bij Tool ga ik zelf dan ook kijkenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zeg net hierboven, dat als ze er 13 punk/ska/metal bands tegenover zetten dat ik tevree ben, maar jij weet net zo goed als ik dat met de huidige hype/trend dat gewoon voor 90% niet gaat gebeuren....
Mijn Lowlandsline-up is completer als bijvorobeeld deze bands nog bevestigd worden (van de bands die nu kans maken):
Tool
Turbonegro
Millencolin
In Extremo
Moonspell
uhh...mja, vond het wel in je rijtje passen.. vooral ook omdat het zo zeurderig is (en dat bedoel ik dan niet vervelend, al komt dat wel zo overquote:
inderdaad ja!quote:Naar Bloc Party, The Kooks en Mew kijk ik het meest echt naar uit als ik het zo bekijk.
Ja, van mij ookquote:Op maandag 15 mei 2006 13:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van mij moge die allemaal komen.. Bij Tool ga ik zelf dan ook kijken
HIM is kut. Maar dat is niet erg. Want dan is de keuze maken als ze tegenover bijvoorbeeld Muse of Belle & Sebastian staan geprogrameerd érg makkelijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:06 schreef maniack28 het volgende:
Ja, van mij ookmaar 90% kans dat het niet gebeurd en dat is het probleem.. je weet wel, trends enzo
(zie vorig jaar
)
Ik bedoel maar .. ze boeken HIM, dat zegt alweer genoeg. HIM is bekend bij het grote publiek, Moonspell niet... maar Moonspell is wel 1000x beter dan HIM, maar maakt 99,9% minder kans om op Lowlands te staan (terwijl ze wel kunnen).
Dat zeg ik niet.. ze boeken ze alleen niet in het goeie genre (wat mij betreftquote:Op maandag 15 mei 2006 13:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
HIM is kut. Maar dat is niet erg. Want dan is de keuze maken als ze tegenover bijvoorbeeld Muse of Belle & Sebastian staan geprogrameerd érg makkelijk.
En het is een beetje flauw om te zeggen dat Lowlands geen kleine, onbekende namen boekt. Want dat is gewoon niet zo.
Ik geloof dat ik me wel ga vermaken...quote:Op maandag 15 mei 2006 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
!!! / Rock / Alternative Rock
Arctic Monkeys / Rock / Britpop
Broken Social Scene / Rock / Alternative Rock
Fun Lovin' Criminals / Urban / Hiphop
Michael Franti & Spearhead / Urban / Hiphop
José González / Pop / Singer - Songwriter
Hard-Fi / Rock / Britpop
Jawat - The Opposites - Kiddo Cee / Urban / Hiphop
Luie Hond / Diversen / Ska
Mew / Rock / Avant Garde
Muse / Rock / Britpop
Nizlopi / Pop / Singer - Songwriter
Silent Disco / Special (dat vond ik vorig jaar toch best leuk...
Spinvis / Pop / Singer - Songwriter
The Shins / Pop / Gitaarpop
Tiga / Dance / Electro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |