Ja, maar ik had 'm al dicht gegooid voordat ik deze had aangemaakt......ik ben niet zo'n licht.....quote:Op zondag 14 mei 2006 14:32 schreef crossover het volgende:
Het is handig als je de link van dit topic in je laatste post van het oude topic zet, Sack
Je kan nog wel gewoon editten in een gesloten topic.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, maar ik had 'm al dicht gegooid voordat ik deze had aangemaakt......ik ben niet zo'n licht.....
Donequote:Op zondag 14 mei 2006 14:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Je kan nog wel gewoon editten in een gesloten topic.
Moet je even aan Joost vragenquote:Op zondag 14 mei 2006 16:20 schreef Mathijz het volgende:
Waarom niet tijdens pinkpop btw zoals altijd?
Volgens http://www.myspace.com/lowlandsfestival :quote:Op zondag 14 mei 2006 20:38 schreef koen_pijl het volgende:
Ik denk dat Audioslave ook wel komt. Zou zeer relax zijn!
quote:Nog maar eens een nieuwtje dan? Audioslave staat knoepergroot op de Pukkelpopsite. Het is aannemelijk dat ze daarom ook op Lowlands staan. Welnu: dat was ook de bedoeling! Chris en de opgefokte Rage-mannetjes hebben alleen besloten om hun hele tour te annuleren. Geen Audioslave op Lowlands dus...
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kunnen wij niet gewoon ook een nep myspace openen? En dan Depeche Mode aankondigen?
Inmiddels aangemeldquote:
Wel vaag dit:quote:Op maandag 15 mei 2006 11:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik deze dan maar even jatten van 't Graz-forum, hebben we toch alvast 1 nieuwe naam:
Psapp
Metropolis is namelijk op 1 juliquote:» Saturday 19th Aug
Lowlands FestivalBiddinghuizen, Netherlands
» Sunday 20th Aug
Metropolis FestivalRotterdam, Netherlands
Och, da's minder ernstig dan dat er staat: bedinghuizen, Belgiumquote:Op maandag 15 mei 2006 11:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wel vaag dit:
[..]
Metropolis is namelijk op 1 juli![]()
Geweldig duoquote:Op maandag 15 mei 2006 11:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik deze dan maar even jatten van 't Graz-forum, hebben we toch alvast 1 nieuwe naam:
Psapp
Zag het ook staan, zijn dit nou dé namen, of komen er vandaag nog meer?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Anouk?
allemaal in meerdere of mindere matequote:Op maandag 15 mei 2006 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
!!! / Rock / Alternative Rock
Anouk / Rock / Alternative Rock
Arctic Monkeys / Rock / Britpop
Belle And Sebastian / Pop / Pop
Bloc Party / Rock / Britpop
Coolpolitics / Special
The Dead 60s / Rock / Britpop
The Frames / Rock / Britpop
Hard-Fi / Rock / Britpop
The Kooks / Rock / Britpop
Lowlands University / Special
Massive Attack / Dance / Triphop
Mew / Rock / Avant Garde
Muse / Rock / Britpop
The Magic Numbers / Pop / Gitaarpop
Nizlopi / Pop / Singer - Songwriter
Pete Philly & Perquisite and New Generation Big Band / Urban / Hiphop
Scissor Sisters / Pop / Disco
Yeah Yeah Yeahs / Rock / Alternative Rock
Dit is wat er nu op de LL-site staat, maar 't bijbehorende nieuwsbericht op de site doet vermoeden dat er in de loop van de dag misschien nog meer bij komt......quote:Op maandag 15 mei 2006 12:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Zag het ook staan, zijn dit nou dé namen, of komen er vandaag nog meer?
Radiohead en Daft Punk zijn volgens eigen zeggen exclusief op Pukkelpop.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:26 schreef MofoF1 het volgende:
en andere Pukkelpopbands (Radiohead!, Daft Punk!, Audioslave!) en dEUS, Elbow, Calexico!
och... ik had wel wat meer verwachtquote:Op maandag 15 mei 2006 12:28 schreef Prep2Fight het volgende:
ziet er best aardig uit
Nicequote:Op maandag 15 mei 2006 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Broken Social Scene / Rock / Alternative Rock
DJ Shadow / Urban / Hiphop
Fun Lovin' Criminals / Urban / Hiphop
Michael Franti & Spearhead / Urban / Hiphop
José González / Pop / Singer - Songwriter
Dolf Jansen / Cabaret
Mew / Rock / Avant Garde
Ministry / Metal / Alt-metal
Muse / Rock / Britpop
Opeth / Metal / Progmetal
Scissor Sisters / Pop / Disco
Silent Disco / Special
Spinvis / Pop / Singer - Songwriter
Urban Dance Squad / Rock / Crossover
Yeah Yeah Yeahs / Rock / Alternative Rock
Hard-Fi wel!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Bloc Party is wel heel tof. Maar voor de rest vind ik het nog niet heel erg pompom..
dus omdat het altijd veel slechter kan moet je maar héél erg in je handjes knijpen hiermee?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:55 schreef peaceman het volgende:
Mijn hemel er is een klein gedeelte van de line-up bekend en men begint alweer te klagen?
Zucht... wat een verwend land zijn we geworden!
Nou ik ben dik tevreden tot nu toe. Immers: het had veeeeeeel slechter gekund!
Ja, want in Afrika hebben ze geeneens Lowlandsquote:Op maandag 15 mei 2006 12:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
dus omdat het altijd veel slechter kan moet je maar héél erg in je handjes knijpen hiermee?![]()
Oja, okéquote:Op maandag 15 mei 2006 12:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, want in Afrika hebben ze geeneens Lowlands![]()
Ach.... smaken verschillen, moet ik even opnoemen van de lijst die er nu staat wat leuk is:quote:Op maandag 15 mei 2006 12:55 schreef peaceman het volgende:
Mijn hemel er is een klein gedeelte van de line-up bekend en men begint alweer te klagen?
Zucht... wat een verwend land zijn we geworden!
Nou ik ben dik tevreden tot nu toe. Immers: het had veeeeeeel slechter gekund!
Ik strijd al jaren in dit topic tegen het negatief bekijken van de zaak ipv het positief bekijken. Er wordt meer geklaagd dan complimenten uitgedeeld. Het lijkt gewoon of mensen eerst kijken naar wat niet goed ipv andersom. Dat is mijn punt.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
dus omdat het altijd veel slechter kan moet je maar héél erg in je handjes knijpen hiermee?![]()
Vergelijk mijn lijst wat ik goed vind, met jou lijst en concludeer dat er voor mij nog niks leuks staatquote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik strijd al jaren in dit topic tegen het negatief bekijken van de zaak ipv het positief bekijken. Er wordt meer geklaagd dan complimenten uitgedeeld. Het lijkt gewoon of mensen eerst kijken naar wat niet goed ipv andersom. Dat is mijn punt.
Ik snap dat echt niet.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef maniack28 het volgende:
mag ik dan misschien concluderen dat er nog weinig best wat boeiends is en dat er al weer veel britpop staat? ()
Complimentje voor Lowlands!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik strijd al jaren in dit topic tegen het negatief bekijken van de zaak ipv het positief bekijken. Er wordt meer geklaagd dan complimenten uitgedeeld. Het lijkt gewoon of mensen eerst kijken naar wat niet goed ipv andersom. Dat is mijn punt.
Ik snap dat echt niet.![]()
![]()
Nog weinig ja, maar is de line-up al compleet? Nee! Dus misschien ben je een klein beetje voorbarig?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vergelijk mijn lijst wat ik goed vind, met jou lijst en concludeer dat er voor mij nog niks leuks staat
Ik zeg net hierboven, dat als ze er 13 punk/ska/metal bands tegenover zetten dat ik tevree ben, maar jij weet net zo goed als ik dat met de huidige hype/trend dat gewoon voor 90% niet gaat gebeuren....quote:Op maandag 15 mei 2006 13:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nog weinig ja, maar is de line-up al compleet? Nee! Dus misschien ben je een klein beetje voorbarig?
Ik Keane?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hard-Fi wel!
Ik dacht dat jij Keane ook wel heel erg pompom zou vinden?
Van mij mogen die allemaal komen.. Bij Tool ga ik zelf dan ook kijkenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zeg net hierboven, dat als ze er 13 punk/ska/metal bands tegenover zetten dat ik tevree ben, maar jij weet net zo goed als ik dat met de huidige hype/trend dat gewoon voor 90% niet gaat gebeuren....
Mijn Lowlandsline-up is completer als bijvorobeeld deze bands nog bevestigd worden (van de bands die nu kans maken):
Tool
Turbonegro
Millencolin
In Extremo
Moonspell
uhh...mja, vond het wel in je rijtje passen.. vooral ook omdat het zo zeurderig is (en dat bedoel ik dan niet vervelend, al komt dat wel zo overquote:
inderdaad ja!quote:Naar Bloc Party, The Kooks en Mew kijk ik het meest echt naar uit als ik het zo bekijk.
Ja, van mij ookquote:Op maandag 15 mei 2006 13:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van mij moge die allemaal komen.. Bij Tool ga ik zelf dan ook kijken
HIM is kut. Maar dat is niet erg. Want dan is de keuze maken als ze tegenover bijvoorbeeld Muse of Belle & Sebastian staan geprogrameerd érg makkelijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:06 schreef maniack28 het volgende:
Ja, van mij ookmaar 90% kans dat het niet gebeurd en dat is het probleem.. je weet wel, trends enzo
(zie vorig jaar
)
Ik bedoel maar .. ze boeken HIM, dat zegt alweer genoeg. HIM is bekend bij het grote publiek, Moonspell niet... maar Moonspell is wel 1000x beter dan HIM, maar maakt 99,9% minder kans om op Lowlands te staan (terwijl ze wel kunnen).
Dat zeg ik niet.. ze boeken ze alleen niet in het goeie genre (wat mij betreftquote:Op maandag 15 mei 2006 13:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
HIM is kut. Maar dat is niet erg. Want dan is de keuze maken als ze tegenover bijvoorbeeld Muse of Belle & Sebastian staan geprogrameerd érg makkelijk.
En het is een beetje flauw om te zeggen dat Lowlands geen kleine, onbekende namen boekt. Want dat is gewoon niet zo.
Ik geloof dat ik me wel ga vermaken...quote:Op maandag 15 mei 2006 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
!!! / Rock / Alternative Rock
Arctic Monkeys / Rock / Britpop
Broken Social Scene / Rock / Alternative Rock
Fun Lovin' Criminals / Urban / Hiphop
Michael Franti & Spearhead / Urban / Hiphop
José González / Pop / Singer - Songwriter
Hard-Fi / Rock / Britpop
Jawat - The Opposites - Kiddo Cee / Urban / Hiphop
Luie Hond / Diversen / Ska
Mew / Rock / Avant Garde
Muse / Rock / Britpop
Nizlopi / Pop / Singer - Songwriter
Silent Disco / Special (dat vond ik vorig jaar toch best leuk...
Spinvis / Pop / Singer - Songwriter
The Shins / Pop / Gitaarpop
Tiga / Dance / Electro
Je hebt anders wel de cd van Keane maat!quote:Op maandag 15 mei 2006 13:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik Keane?![]()
![]()
Hard-Fi vind ik niet heel erg veel aan. Naar Bloc Party, The Kooks en Mew kijk ik het meest echt naar uit als ik het zo bekijk.
Zijn Festivalinfo en NOS teletekst niet gewoon die bullshit myspace aan het napraten?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:56 schreef peaceman het volgende:
Audioslave zal niet naar Lowlands komen, ondanks het feit dat de band al bevestigd was.
bron
Er staat alleen niet bij waarom...beetje vreemd.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:56 schreef peaceman het volgende:
Audioslave zal niet naar Lowlands komen, ondanks het feit dat de band al bevestigd was.
bron
Daar geef ik jou 100% gelijk in. Ragesquote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach.... smaken verschillen, moet ik even opnoemen van de lijst die er nu staat wat leuk is:
Gogol Bordello
Opeth
is wel aardig, maar het zou met niet boeien als ze niet zouden komen:
CKY
Ministry
Massive Attack
van de onofficiele bevestigingen van mijn site:
Corvus Corax
Dresden Dolls
Less Than Jake
mag ik dan misschien concluderen dat er nog weinig boeiends is en dat er al weer veel britpop staat?
Geen idee.. best mogelijk... Baal er eigenlijk wel van... Audioslave zorgt toch voor een volle Alfa-tent en dus ook rust op de rest van het terrein!!!quote:Op maandag 15 mei 2006 14:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zijn Festivalinfo en NOS teletekst niet gewoon die bullshit myspace aan het napraten?
Rages against the Machinequote:Op maandag 15 mei 2006 15:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
Daar geef ik jou 100% gelijk in. Rages![]()
Audioslave is live best te doen hoor. Viel me op FoR 100% meequote:Op maandag 15 mei 2006 15:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee.. best mogelijk... Baal er eigenlijk wel van... Audioslave zorgt toch voor een volle Alfa-tent en dus ook rust op de rest van het terrein!!!
Ik was toen bij hun 1e optreden toen ze net bestonden in 013. Dat was niet best. Op Werchter was het iets beter, maar nummers van Rage spelen moeten ze gewoon niet doen. Chris kan toch niet hetzelfde gevoel opwekken als Zack.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Audioslave is live best te doen hoor. Viel me op FoR 100% mee
Dit is denk ik nog niet eens de helftquote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef booo het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik had er toch meer van verwacht![]()
Worden er nou nog veel bands bekend gemaakt of blijft het hier een beetje bij?
Vandaag bedoel je?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef booo het volgende:
Waarom zou het daar bij blijven dan, als er andere jaren veel meer bands in totaal kwamen?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als het hierbij blijft ga ik zeker niet.
Ja okey heb je gelijk in. Het valt me alleen wederom tegenquote:Op maandag 15 mei 2006 15:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zou het daar bij blijven dan, als er andere jaren veel meer bands in totaal kwamen?
Dan blijf je toch lekker thuis? Weer een extra kaartje over voor iemand die er wél zin in heeft.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als het hierbij blijft ga ik zeker niet.
Ik wil m'n Lowlands traditie niet doorbrekenquote:Op maandag 15 mei 2006 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker thuis? Weer een extra kaartje over voor iemand die er wél zin in heeft.
Waarom zou die niet op LL mogen staan?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat doet in vredesnaam een geval als Miss Djax op Lowlands, mijn god
millencolin heb ik al live gezien, maar turbonegro zou nice zijnquote:Op maandag 15 mei 2006 16:36 schreef Blinker het volgende:
Ik eis namens Maniack28 en mij Millencolin en Turbonegro
neuh dit is het wel, meer bands komen er gewoon niet op Lowlands, voor de rest moet je je bezig zien te houden met oa het festivalspelquote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef booo het volgende:
verstoppertje spelen op het festivalterrein, en 's nachts op de campings!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:30 schreef Roellio het volgende:
Leg het 'festivalspel' dan eens uit, Rubbereend?
1. neem 2 onschuldige Lowlandersquote:Op maandag 15 mei 2006 18:30 schreef Roellio het volgende:
Leg het 'festivalspel' dan eens uit, Rubbereend?
wat is het record? zo'n 5 seconden?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1. neem 2 onschuldige Lowlanders
2. Ga midden in een veld tenten staan
3. blinddoek de 2 lowlanders
4. draai ze rond tot ze hun orrientatie kwijt zijn
5. Nu moeten ze beide beginnen met rennen, diegene die het langst overeind blijft wint!
Jeweettog!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
jij begint steeds te kwijlen als je ergens 'tool' hoort![]()
heb zelf ooit iets van 7 meter gehaaldquote:
da's nog best ver!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb zelf ooit iets van 7 meter gehaalden wat boze tenteigenaren
overal duikt op dat seks in een tentje tijdens lowlands goed te doen isquote:
Dat is ook een waarheid als een koe!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:35 schreef lienelien het volgende:
overal duikt op dat seks in een tentje tijdens lowlands goed te doen is![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:48 schreef icebliss het volgende:
Totdat er een dronken Rubbereend door je tent heen valt en verklaart mee te doen aan een festivalspel![]()
De eerste de beste Rubbereend die door mijn tent valt die mag hopen dat de EHBO op dat moment open isquote:Op maandag 15 mei 2006 18:48 schreef icebliss het volgende:
Totdat er een dronken Rubbereend door je tent heen valt en verklaart mee te doen aan een festivalspel![]()
Ik sta al 8 jaar op camping 3, helaasch!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Als je op camping 2 staat hoort toch niemand je!![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:48 schreef icebliss het volgende:
off topic : vette nick man.. heb die film vorige week pas gezienquote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef requiem4adream het volgende:
IK WIL OOK!potdikkieee heb beloofd niet zonder mijn vaste tentmaatje te gaan maar wat 'n line-up
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef requiem4adream het volgende:
IK WIL OOK!potdikkieee heb beloofd niet zonder mijn vaste tentmaatje te gaan maar wat 'n line-up
Tentmaatjequote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef requiem4adream het volgende:
doe ik ook heusss wel!quote:
Tsssj! d'r is niets beter dan ranzige whiskeymixjes, een 4 uur nacht slaaplekker joint, ducktapebedtimestory en slaapzakochtendgymnastiek op lowlandsquote:
Gogol Bordello is érg gaaf ja, soort van Flogging Molly maar dan punk met Oost-Europese i.p.v. Ierse folk gemixt.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:36 schreef Delmar78 het volgende:
Sinds vorige week helemaal weg van Gogol Bordello. Moeten goede shows geven. Vorig jaar was ik helemaal weg van de Hackensaw Boys (vorige week nog in dampende kleine zaal van Paradiso gezien). Ik verwacht dat GB hun opvolger wordt dit jaar.
Als je ze nog niet kent: hier kun je hun site bekijken
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:00 schreef peaceman het volgende:
Ik heb toch iets gemist geloof ik… Welke platen MOET ik hebben van The Shins?
Nou nouquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:06 schreef pfaf het volgende:
[..]Alles natuurlijk man!
Beide platen behoren tot de beste van hun jaar. Dit jaar komt de langverwachte opvolger van Chutes!
Daar waren ze bij The Shins enorm vereerd door zeker?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Chutes heeft zelfs de eer gehad een half jaar m'n avatar te zijn.
Er gaan geruchten dat het nieuwe album aan mij wordt opgedragen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar waren ze bij The Shins enorm vereerd door zeker?![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:52 schreef crossover het volgende:
Is dit nu de hele lijst, of wordt er toch weer wat meer bekend gemaakt na pinkpop??
FF en Soulfly komen ook op pukkelpop, grote kans dat ze ook op lowlands komenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:20 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik had het kaartje vanmorgen al gehaald maar ik vind deze namen nog wel een beetje tegenvallen hoop nog op wat zwaarder werk ( FF Soulfly ) ( of meer punk Rancid of millencolin)
Heb geloof ik ook iets gemistquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:57 schreef pfaf het volgende:
Men! The Shins komen! Boeit jou of Maxïmo Park, Kaiser Chiefs, Panic! at the Disco, We are Scientists, White Stripes en Death Cab for Cutie komen.
Jouw lijstje is best oké hoor... The Shins zijn wel leuk, denk dat ik ze wel ff ga bekijken... Heel bijzonder vind ik het echter niet, moet ik wel bij zeggen dat ik me niet verschrikkelijk verdiept heb in de muziek...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb geloof ik ook iets gemistThe Shins? Vertel? En mijn lijstje is ook wel cool toch
Jee, mijn lijstje is als best oké bevondenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:58 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Jouw lijstje is best oké hoor... The Shins zijn wel leuk, denk dat ik ze wel ff ga bekijken... Heel bijzonder vind ik het echter niet, moet ik wel bij zeggen dat ik me niet verschrikkelijk verdiept heb in de muziek...
Tuurlijk wel, was ook een grapje.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb geloof ik ook iets gemistThe Shins? Vertel? En mijn lijstje is ook wel cool toch
hij zal je lijstje wel beperkt vindenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee, mijn lijstje is als best oké bevonden![]()
Ga je zaterdag naar Rascal?
Ken de naam wel dus het valt nog meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, was ook een grapje.
The Shins waren dé hype van 2003/2004. ( ook een mini-hypeje na het debuut, maar die is compleet aan me voorbij gegaan) Volgens sommigen de redders van de Indiepop zelfs.
http://www.theshins.com/
Heb ook maar een kleine selectie gemaakt van wat ik op Lowlands zou willen zien hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:11 schreef Skanqua het volgende:
Ik ga zaterdag niet naar Club Rascal en ik vind je lijstje misschien wel een beetje beperkt... maar ik zal de laatste zijn die over dat soort dingen gaat zeuren...![]()
Hoeft niet hoor, komt Jamie Cullum weer op dat lijstje...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ook maar een kleine selectie gemaakt van wat ik op Lowlands zou willen zien hoorZou het best willen uitbreiden als je dat graag wilt
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:11 schreef Skanqua het volgende:
Ik ga zaterdag niet naar Club Rascal en ik vind je lijstje misschien wel een beetje beperkt... maar ik zal de laatste zijn die over dat soort dingen gaat zeuren...![]()
dat wil je nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ook maar een kleine selectie gemaakt van wat ik op Lowlands zou willen zien hoorZou het best willen uitbreiden als je dat graag wilt
ik zei het alquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:16 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, komt Jamie Cullum weer op dat lijstje...![]()
ja lieverd, en van ongeveer de helft daarvan heb je ooit eens één nummertje geluisterd, en het toen verder maar geen poging meer gegeven. Had je niet net zo goed meteen de héle lijst over kunnen nemen? Dacht namelijk ook dat je dat gedaan hadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:22 schreef Skanqua het volgende:
Niks mis met Opgezwolle...
Maar op pagina 2 kun je zien wat ik wel het bekijken waard vind... waarschijnlijk gaat dat niet echt allemaal lukken, maar het zou wel leuk zijn...
Oeh, tja dat wordt lastig inderdaadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:16 schreef lienelien het volgende:
dat wil je niet![]()
Meneer luistert oa ook naar Opgezwolle, dus hem 'overtreffen' al is dat geen goed woord hiervoor zal je toch niet lukken![]()
Ik zou Jamie echt nooit op mijn wishlistje voor Lowlands zetten, past niet echt helemaal erbij ofzoquote:ik zei het al![]()
Jeequote:MaJo, ik sluit me aan bij jouw lijstje, al heb ik wel nog wat meer wensen![]()
Oh gut, nog een. Ook Duvel Duvel en Grootmeester Jan dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:29 schreef MaJo het volgende:
Oeh, tja dat wordt lastig inderdaadHoewel Opgezwolle wel cool is
Het is niet helemaal mijn muziek maar in het genre is het wel coolquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh gut, nog een. Ook Duvel Duvel en Grootmeester Jan dan?![]()
The Killers vind ik ook wel een heel goed idee ja!![]()
Duvel Duvel vind je denk ik dan ook wel cool, over Grootmeester Jan lopen de meningen uiteen. Ik kan het wel waarderen, maar hij haalt het bij lange na niet bij Opgezwolle hoor!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn muziek maar in het genre is het wel coolDuvel Duvel en Grootmeester Jan ken ik niet, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik daar helemaal niets aan mis
![]()
mm, oké. Ik zal een hele lange lijst en nam maar even aan dat je alles had overgenomen. En ik zeg ook helemaal niet dat je je niet kan vermaken bij een optrden van een band waar je weinig tot niets van kent. Ik heb me zelfs bij Marilyn Manson nog kunnen vermakenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:35 schreef Skanqua het volgende:
Ik heb lang niet alles geplaatst hoor!
En van de meeste heb ik heus wel meer gehoord dan één nummer, wat overigens niet wegneemt dat een optreden terwijl je ooit nog maar één keer een nummer van die band hebt gehoord niet goed kan zijn.
Vorig jaar had ik nog nooit iets van The Others gehoord, maar heb me daar uitstekend vermaakt!
Hold Your Colourquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:57 schreef Rhanna het volgende:
Nog een vraag? Welke plaat moet (!) je hebben van Pendulum?
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:33 schreef MaJo het volgende:
Als daar nog Maxïmo Park, Kaiser Chiefs, Panic! at the Disco, We are Scientists, White Stripes en Death Cab for Cutie aan toegevoegd worden is het helemaal perfect
Ja ik lees het nu pas. Zat de hele dag te denken "wat is er ook alweer met 15 mei?" Nou ja, dit dus
![]()
Nog iemand die mijn lijst goedkeurdquote:
Waar worden ze bevestigd?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:17 schreef spacemangraig het volgende:
New Order is zojuist bevestigd!
Ja dat vind ik ook wel een goede Lowlands band! heb ze gezien in paradiso en ga er in Juni weer heen, gave live band! Laat 65daysofstatic en Red Sparowes ook maar gelijk langs komenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef BeRightBack het volgende:
Two Gallants lijkt me ook wel leuk voor op lowlands!
Ik ga ze vanavond zien in Rotown..
Zelfde geldt voor Maximo Parkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet echt.
Kaiser Chiefs is wel leuk om vanaf het gras te beluisteren maar die zijn vorig jaar al geweest.
Waar?! Wat?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:17 schreef spacemangraig het volgende:
Op zich leuk, ware het niet dat het verleden jaar op Werchter zeer matig was...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:17 schreef spacemangraig het volgende:
Niets over te vinden. Graag bronvermelding bij zulk soort nieuws!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:17 schreef spacemangraig het volgende:
jammerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef Sautor het volgende:
Volgens mij nog wel Groslch, want op de site staat t logo wel, en t lijkt me niet dat ze dan iets anders schenken
ben jij nou voor vent..quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:57 schreef mordradead het volgende:
Ik lust toch geen bier.
meer een breezer fan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:57 schreef mordradead het volgende:
Ik lust toch geen bier.
Als het moet drink ik Schültenbrau, Euroshopper en Bier door elkaar...quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, geen Heikeken hè, daar ga je beteuterd van kijken![]()
pff, maar als je na een dag stagelopen eten voor je neus hebt, en er een biertje in je handen wordt gegeven (en het blijkt Heineken te zijn) ga je miepenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:05 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Als het moet drink ik Schültenbrau, Euroshopper en Bier door elkaar...![]()
Maar van Grolsch word ik gewoon wel extra blij!![]()
Of ik heb zin om vervelend te zijn...quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
pff, maar als je na een dag stagelopen eten voor je neus hebt, en er een biertje in je handen wordt gegeven (en het blijkt Heineken te zijn) ga je miepen![]()
![]()
hehe, zonder uitzondering ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:11 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Of ik heb zin om vervelend te zijn...![]()
Maar was ik niet blij dan met Heineken?
Heb al een feestje op jouw verjaardag...quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
hehe, zonder uitzondering ja.
ja: *slok neemt, bierflesje bekijkt, insert zielig stemmetje* 'Heineken.....?'
je mag voor m'n verjaardag dan wel even een Grolschje komen drinken hoor![]()
Ik nodig je ook helemaal niet uit op mijn verjaardagquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:21 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Heb al een feestje op jouw verjaardag...
Maar een dagje eerder kan ik ook wel Grolsch drinken...
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik nodig je ook helemaal niet uit om mijn verjaardag![]()
Heb dan wat anders te doen
![]()
BreEzaH's en Lowlands gaan niet samenquote:
Geen idee wat je nou moeilijk aan het doen bent, maar wanneer kun je nou niet?quote:
oh wat ben je populairquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:33 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Geen idee wat je nou moeilijk aan het doen bent, maar wanneer kun je nou niet?
Ik zit woensdag t/m zaterdag in ieder geval volgeboekt met feestjes een partijen...
Verkapte kijk-mij-eens-populair-zijn post!![]()
JA!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:35 schreef lienelien het volgende:
zullen we dit topic nu maar even snél met rust laten?![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:05 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Als het moet drink ik Schültenbrau, Euroshopper en Bier door elkaar...![]()
Maar van Grolsch word ik gewoon wel extra blij!![]()
HIM is vetquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Spuit 11: Yeah Yeah Yeah's! Massive Attack! Fun Lovin' Criminals!![]()
![]()
Anouk, Belle & Sebastian, Dolf Jansen, Him, Muse (nou ja, 't meeste van Muse dan).
noujah ieder zijn meug, je kan ook van britpop houdenquote:
Matige commerciele wannabe metal. Ze hebben 1 of 2 nummers die nog wel gaan maar daar houdt het ook mee op. Maarja.. genoeg andere leuke dingen dan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wacht al jaren op de zelfmoord van de zanger van Him. Zijn uitstraling en gedrag op het podium schreeuwt gewoon levensmoeheid. Niet cool.
af en toe zijn sommige tijdsinplanningen niet helemaal handig.. maar prodigy was echt zoooooo vet!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:18 schreef BloodyLotte het volgende:
De variatie van Lowlands.Heel erg tof en fantastisch, maar soms de longen uit je lijf rennen van de Aplha naar de Bravo om alles te kunnen zien, of keuzes maken. Ik ben nog steeds pissig om de hele Prodigy - Röyksopp situatie.
Ik vind serieus dat ze dat hele Prodigy live gebeuren mogen opdoeken... volgens mij zat er geen enkele stekker in een instrument geplugd! Dus ik baal er eigenlijk nog steeds van dat ik toen Royksopp niet gezien heb...quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
af en toe zijn sommige tijdsinplanningen niet helemaal handig.. maar prodigy was echt zoooooo vet!
Krijgen we die discussie weer.. Ja alle instrumenten zijn gewoon ingeplugged en ook duidelijk te horen zoek maar naar de video van het lowlands concert op googlequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:44 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind serieus dat ze dat hele Prodigy live gebeuren mogen opdoeken... volgens mij zat er geen enkele stekker in een instrument geplugd! Dus ik baal er eigenlijk nog steeds van dat ik toen Royksopp niet gezien heb...
Mwah... ik zal de discussie dan verder niet aangaan!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:58 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Krijgen we die discussie weer.. Ja alle instrumenten zijn gewoon ingeplugged en ook duidelijk te horen zoek maar naar de video van het lowlands concert op google![]()
Royksopp hadden ze tegenover Prodigy gezet om de drukte te spreiden.
Als hij nou zelfmoord op LL zou plegen, op het podium dan wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wacht al jaren op de zelfmoord van de zanger van Him. Zijn uitstraling en gedrag op het podium schreeuwt gewoon levensmoeheid. Niet cool.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:05 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Mwah... ik zal de discussie dan verder niet aangaan!![]()
Maar ik heb al zo vaak live-optredens gezien van The Prodigy (ook die van LL afgelopen jaar), dat ik mijn conclusie inmiddels wel getrokken heb
Dat nou ook weer niet. It will scar me for life.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als hij nou zelfmoord op LL zou plegen, op het podium dan wel.
stelletje HIM bashersquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als hij nou zelfmoord op LL zou plegen, op het podium dan wel.
Kurt Cobain is zo overratedquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet. It will scar me for life.Maar als hij waarschijnlijk zelfmoord pleegt is hij daarna net zo'n held als Kurt Cobain. En Kurt Cobain is net zo stom, misschien nog stommer.
* BloodyLotte wacht nu op de boze Nirvana fans.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet. It will scar me for life.Maar als hij waarschijnlijk zelfmoord pleegt is hij daarna net zo'n held als Kurt Cobain. En Kurt Cobain is net zo stom, misschien nog stommer.
die betere muziek maakte dan dat mannetje met paars haarquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Kurt Cobain is een vervelende huilie.![]()
Misschien een héél klein beetje beter.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
die betere muziek maakte dan dat mannetje met paars haar![]()
Op zo'n pannekoek kon ik de hele ochtend, middag, avond en nacht levenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Misschien een héél klein beetje beter.
Maar we hebben het in dit topic over Lowlands, dus:
Pannenkoeken, Hema Rookworst, Roti, Vegetarische bami, fruitsapjes.Daar heb ik NU al zin in.
Heerlijk he!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
Op zo'n pannekoek kon ik de hele ochtend, middag, avond en nacht leven![]()
![]()
laat dat even achterwege danquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Heerlijk he!Oh, en die Indische tent is ook enorm lekker, je gaat er alleen heel naar van poepen. Erg leuk op een festival.
It wasn't me die er last van had heur.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
laat dat even achterwege dan![]()
Of nee, bedankt voor de waarschuwing![]()
Infadelsquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef greatgonzo het volgende:
Infandels zullen trouwen ook wel komen, aangezien ze ook op pukkelpop komen, zo ja, gaat dat zien mensen!!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Infadels zijn vet!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef greatgonzo het volgende:
Infandels zullen trouwen ook wel komen, aangezien ze ook op pukkelpop komen, zo ja, gaat dat zien mensen!!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Rennen?! Daar ben ik na de eerste keer Lowlands echt mee opgehouden... Rennen zuigt. Wordt je onnodig moe van en gewoon wandelen geeft je de mogelijkheid om eens ergens halverwege in een wilvreemde tent naar binnen te lopen... Kom je soms leuke verrassingen tegenquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:18 schreef BloodyLotte het volgende:
De variatie van Lowlands.Heel erg tof en fantastisch, maar soms de longen uit je lijf rennen van de Aplha naar de Bravo om alles te kunnen zien, of keuzes maken. Ik ben nog steeds pissig om de hele Prodigy - Röyksopp situatie.
volgens mij heb ik hun op het bevrijdings festival in zwolle gezien....en ik vond het kut!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja klopt me2. Ik vond het wel redelijk..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hun op het bevrijdings festival in zwolle gezien....en ik vond het kut!
Is natuurlijk ook niet helemaal willekeur dat ze deze twee bands tegelijk programmerenquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Precies, vorig jaar kwam ik toevallig langs die kerel met dat rare instrument en dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:15 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Rennen?! Daar ben ik na de eerste keer Lowlands echt mee opgehouden... Rennen zuigt. Wordt je onnodig moe van en gewoon wandelen geeft je de mogelijkheid om eens ergens halverwege in een wilvreemde tent naar binnen te lopen... Kom je soms leuke verrassingen tegenEn dát is waar mijn LL om draait... Verrassingen
Just love it!
waren er vorig jaar ook, perongeluk ontdekt toen, erg leuk was het welquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat heb ik juist weer op het Dourfestival in België. je loopt relaxed langs een tent, er komt leuke muziek uit, je gaat er in, en een uur later kom je bekaf van het dansen (of gewoon genieten) de tent weer uitrollen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:15 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Rennen?! Daar ben ik na de eerste keer Lowlands echt mee opgehouden... Rennen zuigt. Wordt je onnodig moe van en gewoon wandelen geeft je de mogelijkheid om eens ergens halverwege in een wilvreemde tent naar binnen te lopen... Kom je soms leuke verrassingen tegenEn dát is waar mijn LL om draait... Verrassingen
Just love it!
Damn wat was ik blij dat ik voor Royksopp gekozen had. We waren wel naar de Prodigy geweest, maar na 5 minuten gekrijs aan te horen meteen weg geweest. De show van Royskopp vond ik echt magisch (vooral om live 'Only this moment' te horenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:44 schreef DubzOne het volgende:
Ik vind serieus dat ze dat hele Prodigy live gebeuren mogen opdoeken... volgens mij zat er geen enkele stekker in een instrument geplugd! Dus ik baal er eigenlijk nog steeds van dat ik toen Royksopp niet gezien heb...
That 1 Guyquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
Precies, vorig jaar kwam ik toevallig langs die kerel met dat rare instrument en dat was echt fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |