quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:05 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Als het moet drink ik Schültenbrau, Euroshopper en Bier door elkaar...![]()
Maar van Grolsch word ik gewoon wel extra blij!![]()
HIM is vetquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Spuit 11: Yeah Yeah Yeah's! Massive Attack! Fun Lovin' Criminals!![]()
![]()
Anouk, Belle & Sebastian, Dolf Jansen, Him, Muse (nou ja, 't meeste van Muse dan).
noujah ieder zijn meug, je kan ook van britpop houdenquote:
Matige commerciele wannabe metal. Ze hebben 1 of 2 nummers die nog wel gaan maar daar houdt het ook mee op. Maarja.. genoeg andere leuke dingen dan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wacht al jaren op de zelfmoord van de zanger van Him. Zijn uitstraling en gedrag op het podium schreeuwt gewoon levensmoeheid. Niet cool.
af en toe zijn sommige tijdsinplanningen niet helemaal handig.. maar prodigy was echt zoooooo vet!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:18 schreef BloodyLotte het volgende:
De variatie van Lowlands.Heel erg tof en fantastisch, maar soms de longen uit je lijf rennen van de Aplha naar de Bravo om alles te kunnen zien, of keuzes maken. Ik ben nog steeds pissig om de hele Prodigy - Röyksopp situatie.
Ik vind serieus dat ze dat hele Prodigy live gebeuren mogen opdoeken... volgens mij zat er geen enkele stekker in een instrument geplugd! Dus ik baal er eigenlijk nog steeds van dat ik toen Royksopp niet gezien heb...quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
af en toe zijn sommige tijdsinplanningen niet helemaal handig.. maar prodigy was echt zoooooo vet!
Krijgen we die discussie weer.. Ja alle instrumenten zijn gewoon ingeplugged en ook duidelijk te horen zoek maar naar de video van het lowlands concert op googlequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:44 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind serieus dat ze dat hele Prodigy live gebeuren mogen opdoeken... volgens mij zat er geen enkele stekker in een instrument geplugd! Dus ik baal er eigenlijk nog steeds van dat ik toen Royksopp niet gezien heb...
Mwah... ik zal de discussie dan verder niet aangaan!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:58 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Krijgen we die discussie weer.. Ja alle instrumenten zijn gewoon ingeplugged en ook duidelijk te horen zoek maar naar de video van het lowlands concert op google![]()
Royksopp hadden ze tegenover Prodigy gezet om de drukte te spreiden.
Als hij nou zelfmoord op LL zou plegen, op het podium dan wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wacht al jaren op de zelfmoord van de zanger van Him. Zijn uitstraling en gedrag op het podium schreeuwt gewoon levensmoeheid. Niet cool.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:05 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Mwah... ik zal de discussie dan verder niet aangaan!![]()
Maar ik heb al zo vaak live-optredens gezien van The Prodigy (ook die van LL afgelopen jaar), dat ik mijn conclusie inmiddels wel getrokken heb
Dat nou ook weer niet. It will scar me for life.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als hij nou zelfmoord op LL zou plegen, op het podium dan wel.
stelletje HIM bashersquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als hij nou zelfmoord op LL zou plegen, op het podium dan wel.
Kurt Cobain is zo overratedquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet. It will scar me for life.Maar als hij waarschijnlijk zelfmoord pleegt is hij daarna net zo'n held als Kurt Cobain. En Kurt Cobain is net zo stom, misschien nog stommer.
* BloodyLotte wacht nu op de boze Nirvana fans.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet. It will scar me for life.Maar als hij waarschijnlijk zelfmoord pleegt is hij daarna net zo'n held als Kurt Cobain. En Kurt Cobain is net zo stom, misschien nog stommer.
* BloodyLotte wacht nu op de boze Nirvana fans.
die betere muziek maakte dan dat mannetje met paars haarquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Kurt Cobain is een vervelende huilie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |