De band gebruikt zelf een variant van de tweede, met nadruk op de eerste lettergreep (dus niet infaahdlz, maar dichter bij ìnfehdlz). Het is trouwens ook een niet bestaand woord (gewoon een verbastering van Infidels).quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:55 schreef MaJo het volgende:
Even een stomme vraag, maar: hoe spreek je Infadels uit? Als inveedels of infahdels?![]()
In een interview met Bnann (de zanger) las ik dat het ook gewoon als infidels bedoeld was, maar dat hij (Bnann) een spelfout gemaakt had - en het toen maar zo gelaten had.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De band gebruikt zelf een variant van de tweede, met nadruk op de eerste lettergreep (dus niet infaahdlz, maar dichter bij ìnfehdlz). Het is trouwens ook een niet bestaand woord (gewoon een verbastering van Infidels).
In de Lima, op zondag. Als afsluiter geloof ik, iig gelijktijdig met Nick Cave in de Grolsch.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef MaJo het volgende:
Waar stonden Infadels met Lowlands? Heb opeens het vermoeden dat ik ze gezien heb
Dacht ik al. Heb wel een band gezien in de Lima op zondag toen ik onderweg was naar Soulwax, dus dat was wat eerder op de dag (een uur of 6). Had het vermoeden dat dat misschien Infadels waren maar als zij gelijktijdig met Nick Cave stonden is dat wat lastigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef GLO het volgende:
[..]
In de Lima, op zondag. Als afsluiter geloof ik, iig gelijktijdig met Nick Cave in de Grolsch.
Ik heb 't ff nagekeken: dat kan dan alleen Cheb Balowski geweest zijn. Die speelden er tot kwart voor 6. Ook zwaar de moeite waard, maar heel wat anders. De volgende act, Amp Fiddler, begon pas om 7 uur, halverwege Soulwax. Tussendoor draaide er alleen een dj. Infadels speelden van 9 tot 10.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht ik al. Heb wel een band gezien in de Lima op zondag toen ik onderweg was naar Soulwax, dus dat was wat eerder op de dag (een uur of 6). Had het vermoeden dat dat misschien Infadels waren maar als zij gelijktijdig met Nick Cave stonden is dat wat lastig
Nee dan heb ik Infadels niet gezien denk ik. Tijdens Nick Cave ben ik geloof ik naar een ander optreden gegaan, ben even kwijt welke (prodigy?)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb 't ff nagekeken: dat kan dan alleen Cheb Balowski geweest zijn. Die speelden er tot kwart voor 6. Ook zwaar de moeite waard, maar heel wat anders. De volgende act, Amp Fiddler, begon pas om 7 uur, halverwege Soulwax. Tussendoor draaide er alleen een dj. Infadels speelden van 9 tot 10.
The Prodigy was op een andere dag. LCD Soundsystem wellicht, in de Bravo? Maar we dwalen af...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dan heb ik Infadels niet gezien denk ik. Tijdens Nick Cave ben ik geloof ik naar een ander optreden gegaan, ben even kwijt welke (prodigy?)
Ik had Nick Cave nog niet eerder gezien en ben dus niet naar Infadels geweest (zeer goede keus was dat overigens) maar omdat er zoveel mensen lovend over zijn, raak je wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef GLO het volgende:
Ik ben zelfs speciaal gaan kijken, vanwege de opruiende tekst in het programmaboekje. En omdat ik Cave al eens gezien had, niet te vergeten.
At your servicequote:Vergeet electroclash, vergeet punkfunk, hier zijn Infadels: een Oost-Londens zooitje ongeregeld dat helemaal uit zijn plaat gaat met een mix van punk, funk, electro, rave en artrock. En dat allemaal met een onweerstaanbare groove.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |