Heerlijk he!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
Op zo'n pannekoek kon ik de hele ochtend, middag, avond en nacht leven![]()
![]()
laat dat even achterwege danquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Heerlijk he!Oh, en die Indische tent is ook enorm lekker, je gaat er alleen heel naar van poepen. Erg leuk op een festival.
It wasn't me die er last van had heur.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
laat dat even achterwege dan![]()
Of nee, bedankt voor de waarschuwing![]()
Infadelsquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef greatgonzo het volgende:
Infandels zullen trouwen ook wel komen, aangezien ze ook op pukkelpop komen, zo ja, gaat dat zien mensen!!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet. It will scar me for life.Maar als hij waarschijnlijk zelfmoord pleegt is hij daarna net zo'n held als Kurt Cobain. En Kurt Cobain is net zo stom, misschien nog stommer.
* BloodyLotte wacht nu op de boze Nirvana fans.
Infadels zijn vet!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef greatgonzo het volgende:
Infandels zullen trouwen ook wel komen, aangezien ze ook op pukkelpop komen, zo ja, gaat dat zien mensen!!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Rennen?! Daar ben ik na de eerste keer Lowlands echt mee opgehouden... Rennen zuigt. Wordt je onnodig moe van en gewoon wandelen geeft je de mogelijkheid om eens ergens halverwege in een wilvreemde tent naar binnen te lopen... Kom je soms leuke verrassingen tegenquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:18 schreef BloodyLotte het volgende:
De variatie van Lowlands.Heel erg tof en fantastisch, maar soms de longen uit je lijf rennen van de Aplha naar de Bravo om alles te kunnen zien, of keuzes maken. Ik ben nog steeds pissig om de hele Prodigy - Röyksopp situatie.
volgens mij heb ik hun op het bevrijdings festival in zwolle gezien....en ik vond het kut!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja klopt me2. Ik vond het wel redelijk..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hun op het bevrijdings festival in zwolle gezien....en ik vond het kut!
Is natuurlijk ook niet helemaal willekeur dat ze deze twee bands tegelijk programmerenquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:18 schreef BloodyLotte het volgende:
De variatie van Lowlands.Heel erg tof en fantastisch, maar soms de longen uit je lijf rennen van de Aplha naar de Bravo om alles te kunnen zien, of keuzes maken. Ik ben nog steeds pissig om de hele Prodigy - Röyksopp situatie.
Precies, vorig jaar kwam ik toevallig langs die kerel met dat rare instrument en dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:15 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Rennen?! Daar ben ik na de eerste keer Lowlands echt mee opgehouden... Rennen zuigt. Wordt je onnodig moe van en gewoon wandelen geeft je de mogelijkheid om eens ergens halverwege in een wilvreemde tent naar binnen te lopen... Kom je soms leuke verrassingen tegenEn dát is waar mijn LL om draait... Verrassingen
Just love it!
waren er vorig jaar ook, perongeluk ontdekt toen, erg leuk was het welquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat heb ik juist weer op het Dourfestival in België. je loopt relaxed langs een tent, er komt leuke muziek uit, je gaat er in, en een uur later kom je bekaf van het dansen (of gewoon genieten) de tent weer uitrollen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:15 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Rennen?! Daar ben ik na de eerste keer Lowlands echt mee opgehouden... Rennen zuigt. Wordt je onnodig moe van en gewoon wandelen geeft je de mogelijkheid om eens ergens halverwege in een wilvreemde tent naar binnen te lopen... Kom je soms leuke verrassingen tegenEn dát is waar mijn LL om draait... Verrassingen
Just love it!
Damn wat was ik blij dat ik voor Royksopp gekozen had. We waren wel naar de Prodigy geweest, maar na 5 minuten gekrijs aan te horen meteen weg geweest. De show van Royskopp vond ik echt magisch (vooral om live 'Only this moment' te horenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:44 schreef DubzOne het volgende:
Ik vind serieus dat ze dat hele Prodigy live gebeuren mogen opdoeken... volgens mij zat er geen enkele stekker in een instrument geplugd! Dus ik baal er eigenlijk nog steeds van dat ik toen Royksopp niet gezien heb...
That 1 Guyquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
Precies, vorig jaar kwam ik toevallig langs die kerel met dat rare instrument en dat was echt fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |